Allemaal weer vrolijk

Mijn kleinkind weer blij met z,n muziek boekje

Goed en snel geleverd

Goed spul snel geleverd

Prima service van 123 accu. Ze doen wat ze zeggen.

Ik beveel 123 accu van harte aan. Prima service. Ik ben zeer tevreden.

Prima aankoop op tijd geleverd dus ben ik tevreden.

Klantendienst

Klantendienst geeft goeie garantie .

Super goed en vlot

Een aanrader voor een reserve accu Wolf Garten is overgenomen en jullie leverden mij een prima werkende accu Gewoon goed en bedankt

Erg goede service na een foutje.

Eerste bestelling was het verkeerde geleverd. Gebeld en gelijk opgelost. Volgende dag het juiste product thuis en een flesje wijn en een kaartje met sorry. Hartelijk dank en 5 sterren zijn dubbel en dwars verdient.

Na een paar weken ging een acculader defect die ik bij 123accu had besteld er werd direct een nieuwe opgestuurd terwijl de oude nog niet retour was. In de doos zat een kaartje met sorry erop en een klein flesje wijn als attentie. Wat een geweldige service op een zeer originele manier!!

GOEDKOOP

Koop xtreme power platte knoopcel batterijset. alles zit er in . voor horloge ,hoorapperaat, dvd afstandsbediening.alles gaat met knoopcelbaterij. nr staat er onder.Makkelijk . en nog pen blocnote erbij. ben zeer tevreden. werd nog opgebeld door een vriendelijke max? Voor besteling info

Super goede service

Accu voor makita boormachine na 1 jaar defect Na melding de volgende dag nieuwe ontvangen garantie

Duidelijk aanbod en proces op de site, snelle congorme levering

100% positief, zoals ik gewoon ben van de 123-groep.

hele snelle levering

's Avonds besteld ,de volgende dag al ontvangen. super snelle levering en de juiste accu voor mijn boormachine

vlugge levering

Ik kan mij helemaal vinden in Uw materialen.

Door mijn werk in de automotiv wereld heb ik veel met accu,s gewerkt. Omdat mijn speciale interesse in elektro heb ik vele manieren van accu toepassingen geplaatst. Dit heeft er voor gezorgd dat ik als docent auto elektro les ben gaan geven op de Streekschool N.H.H. Zodoende ben ik op de hoogte van wat wel en wat niet kan met accu,s Maar ik zie nu een verkeerde ontwikkeling in de elektrische auto op accu,s. Ik ben zelf een grote voorstander van auto,s op waterstof wat heel veel voordelen heeft. Maar goed dat komt in de toekomst. Ik kan mij daarom wel vinden in 123accu.nl

Super goed geholpen en geslaagd

Super vriendelijk geholpen met zoeken naar de juiste accu voor laptop. Zeker een aanrader voor de volgende keer! Thanks 123accu.nl

Zeer goeie service. Vlotte afhandeling.

Zeer tevreden. Een goed product en prima service. En nog goeie balpoints cadeaux.....Top!

Primadelux!!

Geen verdere mededeling.

Goede oplaad battarijen.

Besteld en snel bezorgd. Gewoon prima.

besteld en een snelle levering

Makkelijk bestellen en snel geleverd. Prima.

Prima accu, hogere capaciteit dan het orgineel

Prima accu

Volgens afspraak

Volgens afspraak

Goede kwaliteit batterijen en snelle levering, top.

Goedkoop en snel en juist geleverd.

Voor herhaling vatbaar

zeer correcte en snelle afhandeling

super tevreden het gevraagde product past perfect en de levering gebeurde binnen 2 dagen

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

A proposito di 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire