Snelle levering, matige accu

De bestelde accu voor een Asus laptop werd snel geleverd en voldoet aan de verwachting. Goede reactie op vragen.

Voldoet helemaal aan mijn verwachting

De accu van werkt prima en de laptop kan ik weer gebruiken als nieuw.

prima accu, super snel geleverd.

De accu voor mijn Nokia binnen 1 dag geleverd tegen een goede prijs.

Men kan met volle vertrouwen bestellen.

Snellere levering bij 123!

Oh het ook anderen aanbevelen.

Hele goede ervaring met de afhandeling van de bestelling.

Prima service, goede kwaliteit, snelle levering.

Snelle service, gunstige prijzen, goede kwaliteit.

Snelle levering, werkt prima

Accu wel wat groter dan de standaard accu maar niet zwaarder. Werkt prima.

snelle afhandeling

Duidelijke website - snelle levering - en correcte levering van de keuze.

uitzoeken, bestellen en zeer snel ontvangen

een grote keuze, goede omschrijving voor het doel, lage prijs en snelle verzending

Uitstekend en snel geleverd bovendien

Zeer goede producten en snelle levering. Betrouwbare website. Kreeg er drie schrijfpennnen bovenop. Bijzonder attent.

Prijsvragen

Goede prijs en info/feedback na vragen.

Snel geleverd top

Goede en snel geleverd

Eerste kennismaking met 123 accu.

Prima bevallen .goede accu , snelle levering , dus volgende x ,, 1 ,2 , 3 , naar 123 accu

zeer goede service

vlugge levering

Super snel en keurig!

Kloppend snel leuk extraatje in de doos. Zeer mooie prijzen.

Toffe simpele bestelling

Vlotte service!!!!

accu nodig voor mijn Dyson stofzuiger, duidelijke webshop en makkelijk te bestellen, snel geleverd kortom Top service

Geweldige accu

Super goede accu met veel capaciteit.

Snelle en correcte afwikkeling

Het bestelde keurig op tijd en correct ontvangen. Overzichtelijke website

Uitstekend.

Snelle levering.

Boven verwachting goede service!!

Via tel. contact bestelcode ontvangen voor juiste product uit enorme assortiment. Echter per abuis verkeerde bestel code ingetoetst. Na ontvangst van e.mail met daarop het te ontvangen product direct contact opgenomen en buitengemeen goed opgelost. Communicatie met medewerkers zeer correct en oplossing gericht met naar mijn gevoel product kennis.

EEN TEVREDEN KLANT

HET WAS ZO GEPIEPT DE NIEUWE BATERIJ IN MIJN FIETSCOMPUER ZETTEN EN KAN ER WEER JAREN TEGEN MET DANK AAN 123ACCU

Gebruiksvriendelijk, tot nu werking ok.

Resultaten volgen na jaar gebruik.

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd !

Batterij of accu nodig ? Bij 123accu.nl slaag je altijd. Snel geleverd en een prima kwaliteit ! Ten zeerste aan te bevelen !

Ga zo door.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

A proposito di 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire