Snel de juiste oplossing

Vervangende accu werd snel en netjes geleverd en de laptop werkt weer als een zonnetje.

Snel, goed en waar voor je geld.

Bestelling werd supersnel verzonden en accu blijkt van goede kwaliteit.

strikte levering

Mijn pakket werd door bezorger gescheurd en open bezorgd. De bezorger gaf wel aan dat alles er in zou moeten zitten omdat niets in de bus lag. Ik heb contact opgenomen met 123 accu ben daar zeer netjes geholpen alles werd de volgende dag netjes bezorgd. Nu was het wel netjes in gepakt. In 1e pakket lag alles los in de doos waardoor is gaan verschuiven omdat het batterijen zijn is gewicht wel belangrijk Maar heel netjes en klantgericht van 123 accu

Perfecte service

Accu online besteld. En deze is netjes en goed verpakt aangekomen. Duidelijke en goede internet site.

Perfecte vervanger

Een originele oplader gekocht maar wel een stuk goedkoper als in de winkel en werkt zoals het moet

Snel en perfect

Even bestellen en in korte tijd netjes afgeleverd

Een makkelijk te vinden product en een snelle levering. Een meen dan tevreden klant.

De accu van mijn Dyson stofzuiger was na 4 jaar op. De nieuwe accu door jullie binnen korte tijd geleverd koste minder dan helft tov een originele accu. Ik ben dus heel erg tevreden met jullie.

Super product!

Nieuwe accu besteld voor een bleutooth speaker van een A merk. Snelle levering. Makkelijke montage. En super werking!. Battarij gaat langer mee dan de originele!

Goede prijs en service

Prima batterijen voor mijn boormachine, gaan lang mee ! Eveneens telefonisch contact gehad voor extra info en alles was in orde :-). Aanrader !!!

Ik ben erg tevreden over de 123 shop.

Ze bieden goede producten aan en de prijzen zijn ook niet zo hoog. De bestelling ging prima en de communicatie en bezorging was ook goed. Niks te klagen!

Snelle levering past perfect werkt zeer goed

Ontevreden over service en komt (verzend)afspraken niet na

Ik ben zeer ontevreden over de service van dit bedrijf. Ik had expliciet aangegeven dat ik de batterij dringend nodig had voor mijn vakantie en had daarom ook gekozen voor een iets duurdere verzendmethode zodat deze op tijd zou zijn, maar uit de laatste communicatie blijkt dat deze niet (op tijd) is verzonden. Hierdoor mis ik deze batterij voor mijn reis. Bovendien wordt er ten onrechte aangenomen dat ik een nieuwe klant ben, terwijl ik in het verleden al meerdere bestellingen heb geplaatst. Dit gebrek aan correcte informatie en de zeer trage verzendprocessen zijn zeer teleurstellend. Voortaan bestel ik mijn spullen ergens anders en ik adviseer anderen hetzelfde te doen.

Heel prima!

Pakket bleek onderweg beschadigd te zijn en op initiatief van post.nl terug naar afz. gestuurd. Na een mail van mijn kant aan 123accu.nl kreeg ik meteen een nieuw pakket toegestuurd, welke ik in goede orde heb ontvangen: prima service dus!

Bestelt en echt volgende dag in huis, met nog een gratis extra dingetje

Jullie komen je belofte na, ik had de volgende dag mijn accu's binnen,

Duidelijke website, makkelijk zoeken naar juiste product. Ik vindt het heel belangrijk dat een bedrijf nakomt wat ze beloven te doen en dat doen jullie. Super tevreden.

zeer snelle levering

duidelijke website en snelle levering

1 dag na bestelling geleverd.Uitstekend!!!!

Prima service door de klantenservice

Na wat gedoe met de levering door Post NL netjes geholpen door de klantenservice. Toen de accu het niet bleek te doen ook weer fijn geholpen en hebben ze een nieuwe opgestuurd. Het heeft even geduurd door de slechte bezorgservice van post NL maar daar kunnen ze bij 123accu niks aan doen. Rekening kon on hold gezet worden zodat ik pas hoefde te betalen toen de tweede accu bezorgd was. Al met al duurde het even maar ik ervaar het contact als prettig wat ik heb gehad.

Correcte snelle service, geen gezeur

Drie van mijn Solar-tuinlampen laden al een tijdje niet meer op, ook niet met nieuwe batterijen. Gemeld aan Leuchten-service onderdeel van 123accu.nl. Zonder gezeur kreeg ik drie nieuwe zonnekoppen gratis opgestuurd, viel net binnen de 2-jaars garantie termijn. Maar toch uitstekende service. Tuinpad weer mooi in het licht.

Snel en correct.

Makkelijk zoeken, snel bestellen en vlotte levering.

Toppie

Snelle en juiste levering

Aanrader

Alles naar wens en snel geleverd

Prima ervaring.

Uitstekende service en snelle levering.

Zeer klantvriendelijk.

Ik had een nieuwe batterij besteld voor mijn stofzuiger, maar doordat ik de oude batterij niet verwijderd kreeg heb ik mijn bestelling niet afgehaald en dus laten terugzenden. Na een paar mails over-en-weer heeft 123accu het bedrag dan ook netjes teruggestort naar mijn rekening. Als het goed is mag het ook gezegd, vind ik.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Kiyoh anmeldelser