uitstekend!

De bestelling en kevering verliepen zoals het hoort. Helder en de levering prima op tijd.

ongelofelijke snelle levering

De zaterdagavond een bestelling geplaatst en al de maandag morgen ons pakket ontvangen. Alles was in orde zowel de inhoud van ons pakket alsook de verpakking.

Prima gegaan en duidelijk op wat ik heb heb besteld.

M.a.w heb goede ervaringen opgedaan en ik ben een tevreden klant. Alleen hoef geen mails te ontvangen of advertenties. Als ik iets wil, kan ik U vinden. Dus aub geen verkoopmails meer.

Accu snel geleverd

Makkelijke website en product voldoet goed.

Goed bedrijf

De door mij bestelde accu ligt nog ingepakt omdat ik mijn tablet niet open kreeg en inmiddels een nieuwe tablet gekocht heb.

Snel en correct geleverd

Alles naar wens

Ok

Duidelijk site en snel

Komt afspraken na

Ruim voldoende

Snel batterijnodig...

Batterij boor kapot. Snel bij 123 besteld en de andere morgen in huis. Verder met werk, zonder problemen. Goede service en content over 123.

snel in huis! prima

snel in huis, de accu doet het heel goed.. mijn stofzuiger is weer als nieuw!

Zeer vloot levering , voldoet aan alle verwachtingen!

Snel en zeer goed geregeld voor een prima prijs.

Bij het opruimen van mijn kast kwam ik mijn eerste digitale camera van Sony tegen. Ik wist nog wel dat ik deze camera in bezit had, maar had er jaren niet naar omgekeken. Tijdens het opladen van de batterij bleek deze niet meer te werken. Typenummer van de batterij opgezocht en gaan googelen. Direct kwam 123accu.nl bovendrijven. Zij hadden geen originele batterij meer, maar een alternatief en wel het eigen merk van 123accu. Deze batterij besteld, levering snel en goed geregeld en na het opladen in de camera geplaatst. Alles functioneerde weer als vanouds. Batterij doet niet onder voor een origineel exemplaar.

Prima product en snel geleverd

Prima product en snel geleverd

zie volgend veld

prima om zaken mee te doen.

Overzichtelijke aanbod, makkelijk te bestellen en snel in huis. Geen problemen wanneer je kiest voor achteraf betalen.

Komt afspraken na en levert kwalitatief goed materiaal.

Goede ervaring opgedaan tijdens het leveren van materialen.

Prijs/kwaliteit

Goede batterijen

Uitstekende vervangende accu binnen dag in huis

Uitstekend vervangende accu aangeschaft bij 123accu, volgende dag in huis. Eerlijk gezegd werkt beter als origineel

heel goed

snel geleverd wert goed

Snelle levering van een goed product.

Het bestelde product was volgens afspraak geleverd en het doet niet onder voor een origineel.

Alles correct geleverd voor een nette prijs.

Bestelde artikelen werden zeer snel en correct geleverd voor een nette prijs.

Snelle service en een goed product

De batterij van onze stofzuiger ging defect en kon al vlug weer worden gebruikt. Je zoekt heel makkelijk op de website de juiste accu op die daarna vlot wordt geleverd. Het product past perfect en doet het prima.

Super ervaring, zo snel en correct echt heel fijn!

Super goed en correct

Snelle en correcte levering

Overzichtelijke site en snelle levering

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Kiyoh anmeldelser