Batterij voor Dyson

Op zoek naar een vervanger voor de batterij van mijn Dyson vond ik deze en die doet het zeer goed, ook de originele houder kan ik blijven gebruiken desondanks dat de capaciteit van de batterij een stuk hoger is.

Binnen 24 uur geleverd en een prima accu voor mijn jbl box.

Zeer snel herstel n gied

Batterij voor laptop goed gevonden op de site, en snel geleverd.

Goed en goedkoper

Past precies

Mooie prijs en snelle levering

Mooie prijs en snelle levering

Uitstekende en snelle service

Goede afhandeling van het defecte product en snelle levering van een nieuw exemplaar

Alleen de buiten verpakking kan wat beter !

Snelle correcte levering !

Snel en correct, zeer schappelijke prijzen.

Is precies wat was beloofd

Snelle service.

Bij cartridges al helemaal belangrijk. Ook de verpakking om de oude cartridge in te doen is nuttig.

Keurige en snelle levering

Mijn bestelling werd zeer snel en netjes verpakt ontvangen. Als dit altijd zo snel gaat, is dit bijzonder.

Klasse 9

Prina en netjes op tijd zoals besproken

Goed en snel

Snelle levering van het bestelde. Tevens is de uitvoering beter dan het origineel dus ook nog eens super kwaliteit.

Gewoon weer een snelle en correcte levering

Gewoon als vanouds goed.

Prima levering en goeie producten

Zonder kleerscheuren ontvangen. Goeie verpakking. Kan nog wel milieu-vriendelijker. Goede lader en 18650 batterijen.

Zeer tevreden.

Zeer snel geleverd. Een goed product voor een goeie prijs.

prima service

Via de website bestellen was heel simpel. Duidelijke uitleg welke onderdelen nodig waren.

Accu's en oplader voldoen ruim aan de verwachting maar zijn wel een stuk goedkoper.

Gevonden de juiste accu die ik nodig heb

zondag besteld en op maandag in huis, een geweldige snelle levering, en mij laptop is weer op en top.

Goede kwaliteit

Snelle Levering - goed product - goede prijs

Snelle Levering - goed product - goede prijs

Gewoon goed

Snelle levering van de laptopbatterij. Laptop weer terug bruikbaar!

Alleen maar lof

Het klop allemaal; Vandaag besteld morgen in huis. Hartelijk dank ervoor

supersnelle levering met juiste prijs, top!

Kwaliteit en klantgericht met daarbij aangename prijzen.

super snel en correct

super snelle en correcte service

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Kiyoh anmeldelser