Good website

Super easy to order and quick delivery. Highly recommended.

Goede wijn behoeft geen krans.

Ben zeer tevreden.

Snelle levering prima artikel

Zeer tevreden over de snelheid van de bezorging en het gewenste artikel.

goede spullen snelle levering

bedankt voor goede en goedkope accu

Goede service!

Had een batterij besteld voor mijn gps. Maar bij nader inzien bleek deze batterij ook niet te voldoen. Na een telefonisch contact heeft de persoon van 123accu. Mij belooft kosteloos een nieuwe batterij op te sturen. Dat is pas goede service. Bedankt.

Prima accus voor een boormachine voor een redelijke prijs en mooi op tijd geleverd.

Een goed bedrijf

snel en prima

keurig en snel mijn bestelling bezorgd

Exact juiste bestelde artikel in 1 dag zoals beloofd geleverd.

Prima keuze en juiste artikel, op tijd geleverd

Snel en goed verpakt geleverd.

Zeer tevreden, de accu was precies zoals het op de site stond aangegeven. Keurig verpakt en stoten tijdens het transport zoveel mogelijk te voorkomen.

Supersnelle levering

Ik heb nog nooit zo snel iets ontvangen zo netjes

Snelle levering prima verzorvt

Vlotte levering

Goed product snelle levering

Accu voor dyson steelstofzuiger besteld. Doet het so far so good. Hopelijk blijft dat zo. Snel geleverd dus zeer tevreden.

Gewoon goed

Had 2 accu’s besteld en andere dag ontvangen Zeer goed in karton en plastic verpakt super Ben er echt blij mee

Zeer correcte service en eerlijke prijs

Uit een ruime keuze met duidelijke omschrijvingen en leidraad van pc modelnummers de juiste batterij gekozen. Zeer snel geleverd, goed verpakt, correcte prijs. Batterij werkt perfect. Ik kom hier zeker terug (psst, ben al klant bij 123inkt ook). Leo

Goed aangekocht en snel geleverd

Perfecte service !

Top !! kan aan iedereen aanbevelen.

2 accu's besteld, prima kwaliteit en strakke prijs

Snelle leveren en goed verpakt

Doen wat ze beloven

everything was ok.

everything was ok.

Makkelijk besteld, snel geleverd

Snel gevonden wat ik zocht en supersnel afgeleverd.

keurig verzorgd en super snel

keurig verzorgd en super snel

Vlotte service en top kwaliteitsprodukt

goede afhandeling van mijn bestelling

Mijn accu is goed bezorgd en de werking was goed in mijn computer

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Kiyoh anmeldelser