Voordelig, prima after sales

Helaas werkt de accu niet in mijn Husqvarna 450x robot maaier (andere weerstand waardoor deze niet wordt geaccepteerd), terwijl ik wel dacht dat dit art nummer hiermee compatible zou moeten zijn; 123accu heeft dit model overigens niet vermeld als compatible. Ik heb de accu opengehaald om de print over te zetten, en vergeleken; BMS is eenvoudiger dan de originele accu (meet niet de voltages van de aparte cellen), maar dat kan je verwachten voor deze voordelige prijs. Ongetwijfeld geschikt voor het juiste model maaier. Prettig contact gehad met 123accu om tot een goede oplossing te komen.

Kabel Computer

Door het op te geven van de computer Acer Aspire E17 E5-722-68PZ kreeg ik de voorgestelde kabel voor mijn computer. Zo besteld maar na het leveren van de kabel is het stekkertje van de kabel naar de aansluiting van de computer te groot zodat de batterij van de computer niet op laat. Helaas kan ik mijn computer niet opladen en het retour sturen kost mij bijna 10 € verzendingskosten en dat is mij teveel voor terug een andere kabel te nemen Mvg André

Gunstige prijzen, snelle levering

Goede accu

Gelijk in gebruik genomen en is het werkt zeer goed.

Accu past, en doet goed waarvoor hij gemaakt is keurig bezorgd ik weer helemaal blij.

Ben helemaal een tevreden klant

Snel en zeer goede aftersales

Snelle levering. Bij retourneren snelle en nette bhandeling en oplossing aangeboden

Goede kwaliteit. Snel en niet duur

S.Avonds besteld. Volgende ochtend al in huis.Vond het heel goedkoop. Maar de kwaliteit is ook nog eens goed.. Ben er super gereden mee.. Nog bedankt.

Supersnelle levering

Voor het eerst hier een accu besteld. Volgende dag bij Post.nl opgehaald. Bij 123.nl snapt men heel goed blijkbaar dat accu’s en cartridges Z.S.M. geleverd dienen te worden. Je kunt immers niet zonder.

Helemaal top, tegen een goede prijs

Had nieuwe accu nodig voor mijn Makita boormachine van 10 jaar oud. Op het plastje besteldcen nog geen 24 uur later twee al goed gevulde accu’s in huis. Paste perfect. Kan weer jaren vooruit waar de bouwmarkt adviseerde een nieuwe machine te kopen. Tevreden klant

Snelle levering en goede service

prima produkt

prijs kwaliteit is uitstekend

Snelle levering Net voor 24:00uur besteld en dan volgende dag al in huis

Prima prijs kwaliteit verhouding.

Mijn besteling werd, zoals vermeld op tijd bezorgd

Heel keurige afhandeling van de bestelling. Vlotte levering

geweldig snelle levering!

'

Tijdig volgens afspraak

Goede ervaring qua afspraak en regeling. Uit eigen testen heb ik gezien dat het werkt. Zonnige groeten,

De accu voor de boormachine werkt prima

alles is heel vlot verlopen en snel geleverd doe zo verder en bedankt groetjes Benjamin Remue

Snelle en correcte levering.

Het was mijn eerste bestelling, ik kreeg goeie info per mail over wanneer het pakje geleverd ging worden. Snelle en correcte levering, ik kan het andere mensen zeker aanbevelen. Manise Eddy

Snelle levering van een accu die perfect dienst doet in de dyson stofzuiger

Ik geef zelden een 5 sterren waardering. Maar deze keer is het verdiend. Over de kwaliteit van de vervangende Lenovo Yoga 11e accu kan ik nog niets zeggen. Dat zal de tijd moeten uitwijzen. Maar de service rond de levering was perfect. Er werd mij gevraagd even een foto van de oude laptop accu te sturen om te kunnen beoordelen wat een goede vervanging zou kunnen zijn. Dus niet klakkeloos maar wat opsturen als de klant niet 100% zeker is wat de juiste keuze is. En bij voorbaat werd ook gezegd dat deze terug kon worden gestuurd mocht toch blijken dat de accu niet paste of door de laptop werd geweigerd. Op e-mails werd altijd binnen de 30 minuten gereageerd. Tja, zo zie ik het graag.

accu die ik naar zoeken heb gevonden voor mijn oude schroeven draaierr

hij paste nog goed ook

Goede service goede prijzen goede producten

Had een festool accu nodig de 123 accu is zelfs krachtiger en past perfect. Probleem met bestellen via de iPhone maar na 1 telefoontje met 123accu was het opgelost en kon ik de bestelling betalen. Snel binnen en schroeven maar weer

Snelle levering zaterdag besteld maandag morgen in huis.

Ok.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Kiyoh anmeldelser