Snel geleverd......maar,

Nieuwe accu voor mijn JBL Bluetooth speaker. Omdat er op de accu site al werd gewaarschuwd voor verkeerde stekkermodellen heb ik het modelnr. van de accu ingevuld.......dan kan het niet misgaan. Het ging wel mis! Verkeerde stekkertje, maar als ik hem 180° draaide kreeg ik de aansluiting toch werkend. Al met al toch blij dat mijn speaker weer werkt, maar ik zou nog blijer zijn geweest als de stekkerverbinding écht zou kloppen.

Batterij is niet zo goed als de oorspronkelijke van Apple.

Het vervangen van de batterij ging vlot. Wel spijtig dat er geen kleefstrook bij was. Opgelost via dubbel klevende plakband. De batterij gaat sneller leeg als nieuwtoestand van de oorspronkelijk Apple batterij.

Prima materiaal

Goede kwaliteit en snelle levering !!

Snelle en correcte service

Snelle en correcte service

Makkelijke keuze op internet en snel geleverd. Heel tevreden.

Na een eerdere ervaring met 123inkt én 123accu was de keuze snel gemaakt. Met behulp van de internetsite eenvoudig een goede keuze kunnen maken. Na de bestelling en betaling was de accu heel snel geleverd. In twee woorden: zeer tevreden.

Prima bedrijf.

snel geleverd en goed advies over het product.

Fysic BL-5K accu, goed, goedkoop snel geleverd

De Fysic BL-5K accu past perfect, doet het goed en werd ook nog eens super snel geleverd. De klantenservice van 123accu kan niet beter. Zowel de batterij als 123accu zijn erg aan te bevelen.

Wordt gelijk in de order geplaatst.

De volgende dag was het pakket al in huis.

Accu is goed .Dus tevreden

Helemaal top nog nooit zo,n goede begeleiding en snelle levering meegemaakt

Snelle en goede levering

Mijn accu bleek kapot. Gekeken op internet om te zien welke accu geschikt is voor mijn motor. Via 123accu die accu besteld en die kwam de volgende morgen. Prima , savonds er in gezet en rijden maar!!

Snel geleverd in goede orde.

Snelle levering voor een prima prijs.

Echt blij met die extra accu voor me boormachine. Besteld snel in huis top winkel

zeer correct en snelle service

snelle service ook het omwisselen zeer snel jullie hebben zelf voor de juiste batterij gezorgd en de zelfde dag nog opgestuurd TOP

Matig

Accu voor Dyson stofzuiger redelijk snel ontvangen. Werkt echter niet naar behoren. Na opladen moet om onverklaarbare reden de accu losgemonteerd en vervolgens weer ingemonteerd worden om weer werkend te krijgen. Lijkt mij niet de bedoeling.

optijd bezorgd en zoals verwacht.

de accu was een klein beetje aan de grote kant. hij paste maar net maar hij doet het goed.

zeer goed en snel geholpen

pluim

Voortreffelijk

precies zoals medegedeeld, Alles perfect

Ik ben zeer tevreden over 123accu.nl

Ik ben zeer tevreden over 123accu.nl niets aan te merken

Prijs / kwaliteit goed

Goed product en vlotte levering

De nieuwe accu voor mijn boormachine is van prima kwaliteit.

zeer goede ervaring bij accu123.nl

mijn ervaring met 123accu .nl was uitstekend. De bestelling werd puntelijk afgeleverd..De prijzen bij accu.nl zijn zeer scherp geprijsd. Het zal zeker niet mijn laatste bestelling zijn .Gr. Hay Rutten

juist afgehandeld en op tijd geleverd

zoals ik van 123 gewend ben

Alles netjes en op tijd.

Prima geregeld.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Kiyoh anmeldelser