lees hieronder

mijn video camera wil niet meer opstarten ik weet niet wat het probleem is .Met de nieuwe accu heb ik 2 seconden stroom en dan valt die uit ,daarom kan ik geen beoordeling geven sorry

tevreden

Na mijn reactie kwamen ze heel snel terug en stuurden een nieuwe batterij. Het cadeau dat ze met hem stuurden was ook erg leuk.

Snelle levering en top dat deze batterijen voor mijn oude camera nog te koop zijn!

Voor een oude camera een nieuwe batterij besteld. Op andere webwinkels was deze veel duurder!

Geweldige service ,,zeer snel geleverd en daarbij ook nog eens goedkoop

Snel Correct grote keuze

Niet Duur

Zéééééééééééééééér Tevreden

2 x een bestelling geplaatst 2x snelle levering en telkens een cadeautje.

snel en juiste levering !

snel en juiste levering !

batterij is ok

batterij werkt goed

Zeer snelle levering.

Ik heb de batterij in de GPS gezet, een heel werkje maar het is wel gelukt. Ik vraag me wel af of de batterij van dezelfde kwaliteit is als een originele van Garmin. Bij het begin van een rit komt er op de GPS geregeld de melding dat de batterij moet opgeladen worden, na enkele kilometers lijkt alles in orde. Dus ik twijfel dat de batterij zichzelf bij het rijden voldoende oplaat omdat dit na herhaaldelijk gebruik blijft duren.

Het verliep heel vlot.

Mijn ervaring was dat alles goed geregeld was volgens afspraak.

perfect

dat ene baterijtype toch hier kunnen vinden en niet duur

veel keuze en snel geleverd

Product netjes en snel geleverd. Tevreden

Perfecte service,

Snelle service, product prima kwaliteit.

Volgende dag binnen.

Accu besteld voor mijn hp laptop. Betaald via afterpay. Liep voorspoedig.

Top top

Prima prijs, snelle levering, passend onderdeel.

Goede accu voor mijn Nexus 9 tablet, snel bezorgd en scherpe prijs.

Accu beantwoord niet aan mijn verwachtingen

Accu laad traag op en maar tot 80%

Goede prijs snelle leverinh

Oops

Nog niets gekregen

Snel geleverd en volgens specificatie

Snel geleverd en volgens specificatie Prima accu goedkoper dan het originele model en werkt net zo goed.

Onderdeel van 123inkt.nl gewoon goed.

Bestel al jaren bij 123inkt.nl. Tot grote tevredenheid en nog nooit problemen gehad. Daarom ook hier mijn accu's besteld. Volgende dag gelijk binnen, waarna ik mijn gereedschap kon repareren. Wel hoop ik, dat ze ooit hun klantenbestand gaan samenvoegen, ondanks dat het dezelfde firma is, gaat dat niet op voor de websites. Je hebt een apart account nodig (aan te maken) voor iedere website.

Het is een prima oplader van mijn accu's

Ik hem al gebruikt met het opladen en gaat heel goed.

Nieuwe accu voor Dyson stofzuiger besteld. Snelle levering. Makkelijk te plaatsen. Had iets meer kracht verwacht maar de gebruiksduur is langer dan van een Dyson accu.

prettige ervaring

het bestelde artikel werd snel en goed verpakt verzonden.

Goed, snelle levering, goede prijs

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Kiyoh anmeldelser