Perfecte service optimale levertijd

Prima product en after sales

Laptop voldoet aan verwachting en na n klacht ivm de batterij snel en professioneel afgehandeld. Kan er niets verkeerds over zeggen.

Correct geleverd

Correct geleverd Snelle afhandeling

De accu werd snel geleverd. Na een rondje webshops was 123accu ruimschoots de voordeligste: 123accu levert een merk-accu (HP) voor de prijs waarvoor de concurrentie namaak-accu's levert.

Niks mis mee!

Niks mis mee!

top

Mijn eerste bestelling , maar zeker niet de laatste,

Accu snel geleverd. Goed verpakt en juiste model.

Snelle levering en groot assortiment.

Prima kwaliteit,werkt zoals het moet werken.

Een dag besteld dag erop geleverd ,en ik heb binnen een dag betaald , Krijg ik ook een goede beoordeling?

snelle levering, de kwaliteit is nog even afwachten.

Snelle levering, de kwaliteit is nog even afwachten.

Perfekt

In alle opzichten: uitstekend

Zie boven

perfect

zowel de bestelsite, het aanbod en de snelle levering verdienen een ruime voldoende

Wat je besteld wordt bezorgd

Fijne duidelijke website Snelle correcte bezorging

Goed verpakte inhoud en verzending

Er is gewoon gedaan wat verwacht mag worden van een bedrijf zoals 123accu. Prima toch ?

Gewoon UITSTEKEND!

Geen gedoe, correcte levering en betaling.

Vertrouwd bestellen

Goed product. Aanrader!

Uitstekend, accuraat

Top....

Makkelijke website. Duidelijke betaal en bezorgingsvoorwaarden. Product voldoet aan mijn verwachtingen.

Alles wat ik verwacht had

Top accu besteld met set er bij om mijn tab s2 las te maken en up 30 min klaar was ook eerste keer dat ik het heb gedaan accu verwisselen

Sneel geleverd en goede producten

In de avond besteld smorgens al in huis

voldoende effectief qua bezorging en afwikkeling

Alles verliep voorspoedig, artikel is als gewenst. Geen problemen.

Zeer snelle levering.

Accu voor laptop besteld. Goede prijs en hij doet het prima. Was de goedkopere, niet orginele.

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Kiyoh anmeldelser