snel en correct geleverd

Super goed en snel geleverd

De accu is perfect en super snel geleverd echte aanrader

Supersnel geholpen

De accu's van mijn oude philips scheerapparaat waren op. Bij 123accu kon ik de juiste cellen kopen en de volgende dag had ik ze in huis. Zo hoefde ik geen nieuw scheerapparaat te kopen en kon mijn ecologische fotoprint klein houden. Helemaal top.

Perfect bestelling en leveren

Snel en netjes ingepakt geleverd

Snelle levering matige accu

accu gaat niet zo lang mee als de officiële accu helaas. Na contact te hebben gehad super snel nieuwe accu's kosteloos gehad. Prima service

de bestelling ging vlot en het artikel kwam een dag er na al in de bus. zojuist heb ik weer een bestelling gedaan.

Snelle levering in perfecte staat

Eind van de dag een accu besteld voor mijn Makita boormachine en de volgende ochtend werd dit al geleverd. Omdat ik een nieuwe klant was belde men mij dezelfde avond nog op om een en ander te verifiëren. De accu was prima verpakt en alles werkte naar behoren. Betaling ging ook snel via de online methode die bij de factuur zat. Dik tevreden.

erg tevreden mee

Ze hebben scherpe pijzen en het pakket was al volgende dag tuis. Ik ben wel een aanrader!!!

super winkel.

keurige uitleg en een luisterend oor voor je problemen

snel afgeleverd

Ik heb een batterij besteld. Het was de volgende dag in huis en werkt prima. Helemaal geen klagen.

Alles conform afspraak geleverd.

Prima, snel en conform afspraak geleverd

Optijd

Snel afgeleverd

snel geleverd. Accu werkt prima

Snel en goed geregeld door dit bedrijf. Je krijgt wat je hebben wilde.

Perfect JBL Xtreme 1 battery replacement

I replaced my old speaker's battery and it performs like new. Same volume level and same audio performance. The cables of the battery are strong and will withstand a reasonable amount of pressure. In addition, the battery fits perfectly in the JBL Xtreme!

Tijdige levering

Gewoon super.

Na 18.00uur besteld de volgende dag in huis keurig verpakt.

Ongemakkelijk door verwarring

Supersnel werd de accu geleverd maar helaas met een ander type nummer erop dat het bestelde. Zonder toelichting. Ik moest daarna zelf actie ondernemen om dit na te vragen. Kon niet zo beantwoord worden en ik moest foto’s insturen van oude en nieuwe. Daarna een poos wachten op verlossend antwoord dat het toch een juiste accu was. Jammer dat die toelichting niet direct bij het toesturen was meegegeven.

Snelle levering geleverd product prima

Zie boven.

Netjes verpakt, er zaten zelfs wat extra's bij zoals een pen en een pakje speelkaarten :)

Geleverd wat ik zocht binnen een korte tijd

Tevreden over het product en de levertijd

Snelle levering en prima kwaliteit

Goede ervaring. Goede kwaliteit

Goed product en niet te duur

Goed product en niet te duur

zeer netjes en op tijd

super accu super goed

perfecte accu voor de accu heggenschaar

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Kiyoh anmeldelser