Bestellen zonder zorgen

Snelle en goede levering

Goede producten, maar site kan beter

Goede prijs, snelle levering, prima product. Database met omschrijvingen van accu's en corresponderende laptopmodellen mag uitgebreider en vaker bijgewerkt worden.

Komen afspraak na

Goede website

Goed en snel

goede en snelle levering van mijn camera accu's

Snel geleverd, daar gaat het om

Mooi snel ontvangen, juiste product

Snelle levering, duidelijk in communicatie én leuke extra’s bij levering

Tevreden!

ik bestelde een accu. ze leverden de accu snel. de accu doet het.. wat wil je nog meer :)

Goede accu, snel geleverd.

Dit was de tweede maal dat ik een boormachine accu kocht bij 123 accu. De kwaliteit evenaart of is gelijk aan het origineel, is echter veel goedkoper. De levering is snel en zonder problemen. Kortom wederom een goede ervaring

Snel en netjes afgeleverd

Geweldige service.

De aanschaf van een nieuwe accu voor mijn laptop. De accu is binnen 24 uur geleverd in een doos waar nog twee pennen en set kaarten zaten. Ik mag stellen dat ik uiteraard zeer tevreden mag zijn. Top ga zo door.

Prima en snel!

Ik ben erg blij met mijn bestelling. Hij is heel snel gekomen en de producten zijn prima!

snel en goed geleverd

er wordt snel geleverd en de bestelde accu voldoet meer dan goed

Snel geleverd product is conform beschrijving

Snel geleverd en het juiste artikel Kortom vomplimenten

minder dan verwacht

Mijn ervaring met betrekking tot de levering is goed. Alleen lost de nieuwe accu het probleem van snel ontladen, niet op.

Goede accu en snel bezorgd.

Op site makkelijk en snel gevonden. Snel bezorgd en past goed in laptop en werkt tot op heden uitstekend. Achteraf betalen. Voor nu en nog 'ns! Top!

Supersnelle levering van een prima product

Laptop accu die onze dochter direct weer kon gebruiken!

Goede service en snel geleverd.

de laptop batterij functioneert goed

de laptop batterij functioneert goed; maar..... het scherm van de laptop kan maar beperkt geopend worden. De kijkhoek is eigenlijk te beperkt, jammer dat hier niet op gewezen is door verkopende partij.

Doen het goed optijd geleverd

——-

Accu voor Dyson was stuk. Goed advies gehad, goede bereikbaarheid en snel geleverd. Prima!

Snelle levering, prima kwaliteit

Twee accu's besteld voor de mini scootmobiel van mijn vrouw. Snelle levering en prima kwaliteit!

Zeer goede en snelle service!

Ik zocht een goedkoop alternatief voor mijn Makita acculader en heb deze gevonden bij 123Accu.nl Topservice en snel geregeld!

Vlotte levering en van goede kwaliteit.

Zoals het hoort

Opgezocht en besteld, anderhalve dag later binnen. Verder ontvangen product zoals omschreven. En wij zijn geholpen.

Goede kwaliteit prijs verhouding en op tijd geleverd

Wat geleverd is voldoet aan mijn verwachting

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Kiyoh anmeldelser