Super klantvriendelijk

Duidelijke voorwaarden en snelle en correcte levering. De info rond de bestelling en bezorging is zeer duidelijk en de kwaliteit van de geleverde accu is perfect. Waar ik mijn volgende accu bestel? Natuurlijk bij 123accu.

Erg snel

Wat ik bijzonder vond dat ik op vrijdagavond om 23:15 had besteld en dat het de volgende dag zaterdag morgen om 11:00 werd afgeleverd, dat is wel heel erg snel voor een post bestelling.

Goedkoop

Kwaliteit

Snelle levering van prima artikel.

Zie hierboven.

Snelle correcte levering

Op de site snel de juiste batterij gevonden. En snelle levering

heel goed

De accu die ik heb gekocht is goed echt aan te raden voor de prijs zou ik het meteen bestellen

Snel geleverd en goede producten.

Zeer slechte everaing

Door het gebruiken van een niet actief mail adres heb ik een factuur van 16 euro slechts betaald na 60 dagen. De firma 123 accu geeft echter alsnog opdracht aan een deurwaarder om haar schadebeding van 40 euro + 7.5 euro rappelkosten + 75 euro inningskosten te blijven doorvoeren. In mijn ogen is dit een misbruik van de belgische IOS procedure en volledig buiten proportie tegenover de laattijdige betaling. Een eenvoudig telefoontje van de leverancier had een snellere betaling kunnen oplossen. In plaats hiervan verkiezen ze een computer een eindeloos aantal herinneringen te sturen naar een adres dat niet werd opgevolgd. Ik was een trouwe en goede betalende klant van 123inkt. Als gevolg van deze procedure heb ik iedere verdere bestelling stop gezet en bestel ik voortaan bij PrintAbout.de

Producten laten kwalitatief te wensen over

Twee JVC BN-VF823 accu's besteld voor mijn videocamera. Volgens de website zou het slechts 50% van de prijs van het origineel zijn, voor dezelfde kwaliteit. Dat viel dus vies tegen. Laten we het houden op '50% van de prijs voor 50% van de kwaliteit'. Met een originele accu kan ik ongeveer 4 uur filmen. Met de 123accu producten, net iets langer dan 2 uur. Bovendien weigert mijn camera de 123accu producten op te laden. Ik kan ze gelukkig wel opladen met de acculader die ook bij 123accu heb besteld. Positief puntje is dat de 123accu acculader voor deze accu's sneller laadt dan wanneer de accu 'on camera' wordt geladen. Alle waar naar zijn geld zou ik zo zeggen. En het product is niet slecht... voor de prijs is wat je ervan mag verwachten. Maar dat het 'zelfde kwaliteit voor 50% van de prijs' is, is compleet misleidend. Laatste keer dat ik hier iets gekocht heb van het eigen merk.

Heel vlotte afwikkeling en bezorging van m'n bestelling.

Op woensdagmiddag bestelde ik een nieuwe voeding voor m'n laptop, donderdagmorgen vroeg lag die bij het gekozen Postnl-afhaalpunt. Èn het ding werkt ook nog. Prima! :-)

Geweldig product

Nieuwe batterij voor een oude makita accuboor besteld, huismerk. Deze doet het beter dan de originele!!! Blijft sterk opgeladen.

Ben blij dat ik mijn accuboormachine weer kan gebruiken

prima levering

Goed product

Snelle en juiste levering

Mijn bestelling was de volgende dag al binnen. Het waren batterijen dus konden door de brievenbus.

Goed en snel

Mijn bestelling is goed en snel afgehandeld

goede service en snelle levering

na online bestellen duurde het tot de volgende dag, dat ik de batterijen in huis had. ze werken perfect.

Prima service ervaren.

Na negen maanden bleek de destijds aangeschafte batterij defect. Na een berichtje naar de servicedesk werd deze zonder problemen vervangen. Drie dagen na de melding had ik de nieuwe al in huis. Tevens kreeg ik een kleine attentie meegestuurd. Veel bedrijven kunnen een voorbeeld nemen aan 123inkt.

Goede en snelle service

Een accu besteld. Deze een half jaar later ingebouwd, maar bleek defect. Na contact met het bedrijf hebben ze direct een nieuwe gestuurd. De defecte kon gratis (antwoordnummer) teruggestuurd worden. Zeer netjes en tot mijn tevredenheid afgehandeld.

Accu supersnel nodig, volgende dag al binnen!

Wauw! Wat een supersnelle service bieden zij zeg! Gisteravond super laat (wel voor 23:59 uur) bestelling geplaatst. Volgende dag binnen! En een leuke fel gele pen erbij ;-) Top bedrijf en service!!!

Perfect, zoals het hoort

Na een aantal maanden was de gekochte accu defect geraakt. Na contact met 123accu onder garantie de volgende dag een nieuwe accu afgeleverd gekregen. Top!

Top service!

We doen al jaren zaken met 123accu en zien zeer tevreden over de service en het aanbod. Onlangs een garantie geval gehad en dit werd correct behandeld.

Ik zoek volgende x elders

Belofte volgende dag binnen, nu 3e dag niks en weekend ertussen, maandag komt er geen post, wordt dus dinsdag. Melding dat ze service niet kunnen waarmaken wordt pas gemeld wanneer je de betaling al hebt gedaan. Ik ga voortaan elders kijken

Slecht

Helaas, mijn bestelling van 2 weken geleden nog steeds niet binnen. Wel geld kwijt.

top

123 accu ik stond verbaast toen er een pakket mij aan geboden maak het open is het accu die ik de vorige dag had besteld top mensen van 123 bedankt

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Kiyoh anmeldelser