Eenvoudig en vlot

Zeer snelle levering.

Makkelijk en snel geleverd

Eigen merk CMOS batterij besteld compleet met connector. Deze was snel geleverd. Het vervangen was zo gepiept. Verwachting is dat deze weer 3 jaar mee gaat

Naar behoren

Passen perfect en doen hun werk. Over de levensduur kan ik geen mening geven daar ze juist geplaatst werden

Voor zo'n groot bedrijf als 123accu.nl is deze hulp grandioos!

Op 3 oktober jl. 60 batterijtjes besteld en betaald (inclusief verzendkosten). Na mijn gehoorcontrole bij mijn audicien en bij de KNO-arts, bleek dat ik, na 5 jaar, recht had op een verbeterde soort gehoorapparaatjes. Voor hetzelfde geld kon ik oplaadbare krijgen... Direct met 123accu's Klantenservice contact opgenomen en gevraagd welke mogelijkheden er waren; 1. 60 batterijen in een la bewaren. 2. ze allemaal terugsturen (uiteraard ongeopende verpakking, dus nog als nieuw met vervaldatum 06-2027). De medewerker luisterde naar mijn verhaal, had intussen snel de gegevens erbij gezocht en stuurde mij gelijk een e-mail met daarin de uitleg over het retourneren van dit artikel. Voor zo'n groot bedrijf als 123accu.nl is deze hulp grandioos!

Erg goede accu voor mijn Dyson. De originele was al snel op, deze is beter. Probleemloos en snel geleverd!

Snel en direct de goede accu bij een al oudere boormachine. Super.

Super snel geleverd en voldoet voor 100%

Zoals boven 100% tevreden.

Precies volgens de beschrijving

Nieuw accu voor laptop.

Accu was binnen paar dagen geleverd. Laptop werkt weer prima.

Prima service vlugge levering

Goede en snelle servise

superblij

Ik bestel mijn batterijtjes voor mijn horloge altijd bij 123accu.nl. Waarom : Vandaag online besteld en morgen al in mijn bus ! Supersnelle service. Daar kunnen andere webshops een voorbeeld aan nemen. Geloof me, ik spreek uit ervaring. Top ! (en dan krijg ik er nog gratis stylo's en plakband bovenop)

Gewoon een goed product

Ik had een accu nodig voor mijn Dyson steelstofzuiger en ging op zoek naar een goedkoper alternatief. Dat vond ik voor iets meer dan de helft van de prijs bij 123accu.nl Bestellen ging probleemloos, 2 dagen later had ik het in huis en het vodoet aan de verwachting en bewering. Zeker de moeite waard, en al hou ik me normaal bij het origineel, dit ga ik vaker doen ... ;-)

accuraat, snel en goed

mijn ervaring begon bij 123 inkt maar de totaal service is geweldig!

Alternatieve Batterijen boor en stickerprinter geweldig en goedkoop!

Makkelijke bestelsite en snelle levering. Vroeger op mijn werk waren ze ook al zeer service gericht.

Makkelijk en snel geleverd

Ik had voor mijn nikon Z6ii snel nog een extra accu nodig omdat de mirrorless camera batterijen verbruikt als ze niets zijn. En ik moest fotos maken van een sportwedstrijd. Dus snel op donderdag een extra batterij besteld, en deze was al geleverd op vrijdag. Zo kon ik zaterdag met een gerust hart vertrekken.

Duidelijke website en de bestelling is snel geleverd!

Goedkoop, snel en goed

Binnen 2 dagen voor nog geen € 10 heb ik weer 3 horloges aan de gang gekregen. Bij de juwelier betaal je dat bedrag per stuk.

Simpel en snel

De door mij bestelde adopter was voorradig en aangekocht en snel afgeleverd hierdoor weinig hinder in het werken ondervonden, zeker een aantader

Onze Surface Pro 5-fabrieksbatterij was al lang leeg, toen we besloten de risicovolle aanpak te kiezen en deze te vervangen. 123accu.nl had een mooie aanbieding en wij vertrouwden ze vanwege de voorgestelde twee jaar garantie. De batterij is uitstekend, zelfs een grotere capaciteit dan het origineel, dus we zijn erg sa

TOP

Via een duidelijke site, het juiste artikel gevonden en heel snel netjes verpakt in de postbus, dus TOP!

Keurig geleverd

Al vaker iets besteld en ook deze keer vlekkeloos en de volgemde dag geleverd.

Zeer goede service en garantie

Na ontvangst van de batterij bleek deze niet goed te werken. Hield zijn capaciteit niet. Er werd onmiddellijk een nieuwe batterij geleverd!

prima site doet wat het beloofd

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Kiyoh anmeldelser