Prima product

De huismerkaccu voor mijn Notebook doet het uitstekend en kost slechts een fractie van de originele HP-accuprijs.

Zondagmiddag voor 16.00 uur een accu besteld, de volgende dag al bezorgd binnen 24 uur. Goede service met een scherpe prijs.

Ik vond de juiste telefoonbatterij !!! Blij.

Ik vond de juiste telefoonbatterij !!! Blij.

De beste in Benelux

Goede uitleg op de site, Onmiddellijke levering na bestelling.

Batterijtjes LR 41

Batterijen LR41 besteld tbv van speelgoed kleinkinderen. In onze regio nergens te koop. Makkelijk te vinden op de website, snel besteld en supersnel geleverd. Top gedaan 123accu.nl!

Snelle service ook retour service is goed

Zeer blij

Vrijdag avond besteld zaterdag in huis!

Snel uitvoerige uitleg.

Snelle service uitgebreide uitleg in alle keuzemogelijkheden.

Top Service

Snelle en goeie service

Super snelle levering, keurig verpakt

Is dit oplichting?

Is dit oplichting? Ik heb een '123-huismerk' accu besteld voor een Dell Latitude laptop. Er zijn meerdere versies van die accu en ik heb die met de grootste (68Wh) capaciteit besteld en hier ook meer voor betaald. Na ontvangst van de accu valt het me ten eerste op dat de accu zelf, de verpakking en het instructieboekje 100% overeenkomt met accu's die ik in het verleden bij de goedkoopste van de goedkoopste Aliexpress-achtige webshops besteld heb (er is nergens een 123accu logo te zien en veel Chinese tekst). Op de verpakking is er een sticker met de vermelding 68Wh en ook op de accu zie ik 68Wh vermeld staan. Het valt me ook op dat deze accu veel dunner en lichter is dan de originele Dell accu die in de laptop zat (je zal zo wel lezen waarom dat is). Nadat ik de accu in de laptop heb geplaatst en in Windows een batteryreport opvraag, zie ik tot mijn verbazing dat dit een fake-accu is van maar 48Wh capaciteit. Dat is dus veel extra geld betaald voor een -29% kleinere accu te krijgen! Ik repareer regelmatig laptops en heb in het verleden helaas vaak accu's besteld bij Chinese webshops en daar is het een veel voorkomende oplichtingspraktijk om in de advertentie en op de verpakking een veel grotere capaciteit te vermelden dan waar er in werkelijkheid sprake van is, dit omdat de meesten mensen toch niet controleren of de capaciteit van de batterij in werkelijkheid wel klopt of niet. Zo vangen ze veel geld voor mindere/inferieure producten. In het verleden werden er zo bijvoorbeeld ook USB-sticks van 16GB verkocht, waar je in werkelijkheid niet meer dan 2GB op kon opslaan (nep USB-sticks). Het is in essentie dezelfde oplichtingstruc! Ik heb hierover direct gemaild naar de klantendienst van 123accu en ik kreeg helaas een bericht terug waarin ze me proberen uit te leggen dat het de normaalste zaak van de wereld is dat een 68Wh accu in werkelijkheid maar 48Wh vertoont. Het leugenachtig antwoord dat ik heb gekregen is gewoonweg te arrogant. Foto's op Google review te zien.

Snelle levering. Betrouwbaar. Goede service. Ga hier zeker weer bestellen.

super service

super

Perfecte accu gevonden

Accu pasten perfect en werkt tot op heden (1 maand) in gebruik prima.

Goed de ervaringen

Alles is prima verlopen. En de accu is goed

Prima service en een snelle levering

Doen wat ze beloven,

Volgende dag mijn bestelling al in huis, netjes verpakt.

Had snel nieuwe accu's nodig voor camera, besteld en volgende dag al in huis.

Uitstekende website en service

Overzichtelijke en duidelijke website.Gemakkelijk een snel bestellen.Snelle levering

goeie service - snelle levering

de dag na mijn bestelling en betaling werd mijn batterij geleverd! snelle service!!!

snelle levering , maar ..

Accu voldoet , maar er wordt er niet bijvermeld dat je elke keer dat je de laptop opstart een melding krijgt van hp dat je geen originele accu gebruik. Dit is zeer hinderlijk.

Ben erg tevreden.

Wordt snel bezorgd,goedverpakt goede kwaliteit.

Snel en perfect passend!

Goede website. Duidelijk en snel geleverd volgens afspraak. Kwaliteit moet nog in de praktijk blijken,maar ik heb er het volste vertrouwen in. Dank je wel 123 accu!! Ga zo door

Uitstekende garantie

Plezierig

Snelle service en goed matriaal

Bij alles wat ik besteld heb was de service goed en alles is netjes geleverd. Werd ook op de hoogte gehouden hoe het met de bestelling ging.

Perfecte- en snelle levering + topmateriaal

52 Koningsbeltweg

Almere 1329 AK

Om 123accu.nl

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu's en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestelt u eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Kiyoh anmeldelser