Product voldoet niet aan de beschrijving

De ventilator zou voorzien zijn van een terugslagklep. Dit is niet het geval. Het product voldoet derhalve niet aan de gestelde eisen

Super geholpen door een medewerker die begreep wat ik wilde hebben. w

Via internet besteld snel geleverd,daarna nog onderdelen in Ede gehaald,werdt super geholpen Samen na de juiste oplossing gezocht.Vriendelijke medewerker.

Top.....

Dachhaube für Frasenabzug 150mm und Rückschlagklappe bestellt. Haube ist gut verarbeitet und es läuft bei gutem Einbau auch kein Wasser rein. Bin sehr zufrieden und kann den Shop und Haube empfehlen.

Precies wat er beloofd is

Voldoet aan de verwachting!

De ventilatierooster met trekkoort is minder van kwaliteit. Moet hard aan de trekkoort getrokken worden om deze te openen/sluiten. Overige producten voldoen aan verwachting. Zou fijn zijn als er van de zelfde kleur bevestigingsmaterialen (schroeven) meegeleverd word. Prijs is prima

uitstekend

Goed produkt snelle levering. En betaalbaar.

Snel verstuurd, goede prijs, veel keuze, kwaliteit

Komt afspraken na en dag is heel wat in deze tijd van valse beloftes door heel wat webshops. Daarnaast is er een ruime keuze, zijn de prijzen redelijk en kwalitatief goed

Goede communicatie

Bij de bestellingen alles goed geregeld, vooral met het tracking systeem goed te volgen. Ook te veel bestelde onderdelen komen snel terug en wordt snel retour geboekt

Klantgericht

Grote bestellingen gedaan via de zakelijke account. Prettig contact, waarbij meegedacht wordt, scherpe prijzen, flexibiliteit en klantgerichtheid. Daarnaast maakt het grote assortiment en de kwaliteit van het materiaal dit tot de beste shop voor mijn ventilatiesysteem.

Snelle en juiste levering

In het verleden wel eens een verkeerde levering gehad waarbij ze zeer snel een super goede oplossing hadden geboden. Vandaar dat ik terugkeerde als klant, deze keer was de bestelling snel en goed geleverd.

Prima service, snelle levering en het plaatje is mooi.

snelle levering en prijs kwaliteit super

door de snelle levering kon ik meteen gebruik maken van mijn nieuwe badkamer.

Een prima zaak

Prima prijs keurig op tijd geleverd perfect

Ruim assortiment, uitstekende producten en zeer snelle verzending!

Ik ben zeer tevreden over Ventilatieshop.com Zij bieden goeie service en de mogelijkheid om je bestelde product dezelfde dag nog via Post.nl te ontvangen, keurig en handig (dan kun je door met je klus). Overzichtelijke en zeer duidelijke/informatieve website met een breed assortiment, goeie pricing en uitleg. Ga zo door!

Kan beter

Na vier keer de verkeerde te hebben ontvangen toen maar naar de winkel . Binnen 5 minuten klaar al moest ik er een uur voor rijden Hun meten is anders dan mijn meten meet diameter 8 kreeg 6 toen 12 toen 15 cm echt telefonisch contact hoor . Geef mij de winkel Maarn in totaal meer dan 100 aan roosters krijg het terug maar wanneer? Dus wacht netjes . Personeel in de winkel Nnnnnnl”

Supersnelle verzending, goed verpakt top product.

Het pakket was er de volgende dag s'ochtends al en het product was super verpakt. En de prijs was zeer schappelijk.

Top geregeld

Goede service, er wordt goed gecommuniceerd wanneer het pakket wordt bezorgd.

Snelle en correcte levering. Bedrijf doet wat het zegt.

Ruime keuze, goede kwaliteit, lage prijs en zeer snelle levering

Fijne communicatie via telefoon.

TOP

snel geleverd goede producten en netjes verpakt zeer aan te bevelen

Alles OK

Voor een ventilatie in mijn badkamer een top advies gekregen. Ventilator werkt perfect en tot volle tevredenheid. Ventilator kort geleden geïnstalleerd, dus langdurige meting moet nog volgen.

Heel blij met deze roosters. In het verleden ook al eens een bestelling geplaatst en beide keren zeer tevreden. Snelle verzending, goede prijs en kwaliteit.

Goede website , snelle levering.

Kon door de opzet van de website snel product vinden dat bij mijn situatie past. Na bestelling snelle levering en goede ontvangst. Aanrader, zeker ook omdat je met Klarna achteraf kunt betalen.

Buys Ballotstraat 8

6716BL Ede

Over Ventilatieshop.com

Ventilatieshop.com is een online webshop en fysieke winkel in Ede waarin u (bijna) alles kan vinden op het gebied van luchttechniek en ventilatie. De Ventilatieshop is onderdeel van het installatiebedrijf Pro-Air Ede, wat al meer dan 50 jaar een gerenommeerde naam is in de installatietechniek en specialist in klimaatbeheersing.