Top snel en vakkundig geleverd.

Net zoals altijd, is het bestellen, betalen en de verzending zeer goed en snel afgehandeld. Kortom een succesvolle service van de NBB

Bestelling kwam andere dag al binnen. Goed verpakt.

Bestelling en bezorging verliep vlekkeloos

nodeloos ingewikkelde software

Ik vind de Bridgeshop niet erg gebruikersvriendelijk, zeker in vergelijking met andere grote internetwinkels. Je moet erg goed opletten en ik ben verschillende keren opnieuw moeten beginnen voor een in mijn ogen simpele bestelling van 5 tafelbladen met bijbehorende stickers. Positief was wel de snellere aflevering (twee of drie werkdagen was beloofd), maar de volgende ochtend werd het pakket al afgeleverd. Ik had het liever andersom gezien: minder tijd kwijt aan de bestelling door een simpeler software en een wachttijd van twee of drie dagen.

Korting niet mogelijk

Ik ontving een mail waarbij € 5 korting werd aangeboden bij abonnement op nieuwsbrief. Maar ik kon dat niet effectueren bij aanschaf enkele boeken.

heel fijn

vragen en aankopen worden met zorg behandeld en snel verwerkt. Ook het blad van de bridgebond ziet er altijd heel verzorgd en goed leesbaar uit. Ook de cursussen zijn goed te volgen. Ga zo door!!!!!.

Vlotte en correcte levering.

Voor mijn bridgelessen bestel ik herhaaldelijk materiaal, zoals cursusboeken, speelkaarten e.d. bij de Bridgeshop. Vrijwel altijd wordt de bestelling al de volgende (werk)dag geleverd, altijd compleet en netjes verpakt. Handig is het overzicht van de bestellingen in het verleden, dat in mijn account wordt bewaard. Bridgeshop is een absolute aanrader!

Het afrekenen lukte niet!

Heb gebeld met de bridgebond en daar ben ik vriendelijk geholpen, de bestelling is door hen ingevoerd en ik heb achteraf betaald.

Correct geleverd

Goed geregeld!

Bestelling was snel binnen.

Goede website, bestelling snel uitgeleverd

Prima uitgevoerd

Ik ben zeer tevreden over de levering. De verpakking was robuust, maar zeker ook nodig .De inhoud was keurig verpakt. Ga zo dooor is mijn advies.

Snelle, goeie levering. GLS is goeie bezorger in tegenstelling tot Post die de pakketjes op straat gooit.

Zoals je mag verwachten!

Duidelijke website, bestellen gaat makkelijk en levering snel.

Prima en snelle afhandeling van de bestellingen

Order geplaatst , alles netjes en professioneel afgehandeld. Snelle verzending.

Vriendelijke medewerking, maar geen terugkoppeling ontvangen over de vraag waar mijn bestelling bli

Bridgeboek besteld op 2 december. Nog niets ontvangen. Gisteren gebeld met medewerker van jullie. GLStracking geeft aan wel aanmelden van pakket te hebben van mijn pakket, echter pakket (boek) dus nog niet heeft ontvangen van jullie. Ik zou door de medewerker terug gebeld of gemaild worden, maar ik hoor tot nu niets. Waar blijft mijn betaalde bestelling?

Zeer snel

Zeer snelle bezorging.

Makkelijk te bestellen

Wel n hele grote doos.

Kleinere doos vraagt minder ruimte en dus duurzamer.6

Goed geregeld

Simpel bestelproces en snel ontvangen.

eenvoudig

goede kwaliteit

Snel en netjes verstuurd en ontvangen

niet alles verliep perfect

Na e-mail en tel contact niet informatie ontvangen die nodig was. Na bestelling was verzending snel en correct.

Netjes

9 Kennedylaan