een heel stuk beter, dan de vorige keer toen ik wat bestelde.

de aflevering van bestelde artikelen is ook sneller geworden.

Bridgeshop is zeer goed

Met bridgeshop geen problemen, maar met hun koerier wel. Tot 3x toe zou er geleverd worden, maar er gebeurde niets!

Slechte vervoerder gekozen

Mijn bestelde artikel werd snel aangeleverd aan de vervoerder. Deze maakte er echter een potje van. Iedereen weet dat GLS onbetrouwbaar is. Pakket raakt kwijt. Na contact met de shop werd er adequaat gereageerd en direct een nieuwe zending aangekondigd. Ik neem aan dat deze wel aankomt.

alles prima op tijd afgeleverd!

Alle materialen werden zoals besteld en toegezegd tijdig en in goiede kwaliteit op het juiste adres en beloofde tijdstip afgeleverd!

Ze konden leveren wat ik zocht

prima maar niet goedkoop

altijd betrouwbaar, groot assortiment

altijd betrouwbaar, groot assortiment mis de fysieke winkel

Goed verpakt en op tijd bezorgd

Zie boven

prima en snel

Snel en zorgvuldig: prima

Lag binnen 24 uur op de mat!

Prima.

Besteld en snel geleverd.

Goede klantenservice

Interessante boeken en snelle levering

Redelijk

Mijn ervaring om telefonisch in contact met uw bedrijf in contact te komen is ronduit slecht. het duurt veel te lang.

Alles oké

Wel jammer dat ik voor vijf kaart hoog verder leermateriaal elders terecht moet

Ongevenaard keurig op tijd

Niet van toepassing

Tevreden!

Had wel graag een melding gehad dat het een brievenbuspakket was!dan hoef je er niet voor thuis te blijven. Maar verder een snelle service!

Geen goede ervaring

Bij het openen van u site werd mij bij de aanvraag van de nieuwsbrief een korting van 5,00euro aangeboden bij een bestelling. Echter kon ik deze op geen enkele manier verzilveren. Bied dit dan niet aan is mijn advies, dit schept verwarring.

vlot, correct

Geen andere woorden nodig

Mijn bestelling was snel en in goede staat bezorgd.

Prettig contact, goede service

De bestelling werd snel geleverd. Helaas kleine beschadiging. Contact hierover per e-mail was zeer tegemoetkomend en oplossingsgericht.

Goede dienstverlening, al was de telefonische bereikbaarheid lastig.

De online NBB-bridgeshop is overzichtelijk. makkelijk te raadplegen en helder om materialen te bestellen.. De procedure om clubkorting op bestellingen te krijgen is omslachtig en het lukte aanvankelijk niet. Daartoe was hulp van NBB-medewerkers nodig.

Ik had me vergist in het aantal mapjes. Ik wilde na een half uur nog iets erbij bestellen, maar dan moest ik dubbele bezorgkosten betalen. Helaas

Goede service, maar verzendkosten schandalig voor brievenbus levering

Snelle levering. Ik irriteer mij alleen mateloos dat ik bijna 50% meer geld kwijt ben aan een boekje door zoveel verzendkosten. Boekjeis gewoon via de brievennbus te leveren. Je moet bij aanbevlen wel ja in vullen, want wordt wel ggeleverd , maar is geen concurrentie op levering.

Mijn bestellingen bij bridgeshop worden altijd keurig op tijd afgeleverd.

Regelmatig bestel ik boeken of spelmateriaal via bridgeshop. Mijn docentenkorting wordt direct op de factuur verwerkt, en de bestelling wordt op tijd afgeleverd. En ben ik een keer niet huis dan ligt er een briefje in de bus dat ik de bestelling bij de buren kan ophalen. Ik ben een tevreden klant!

9 Kennedylaan

Utrecht 3533KH