Snelle levering, niet vermeld als club in te loggen

Veel moeite om te ontdekken dat je als club moet inloggen voor korting ipv lid.

Producten goed te vinden en snel geleverd

Zie boven

Twee bridgeboeken besteld. Werden keurig de volgende dag via GLS bezorgd. Prima service. Makkelijk te bestellen.

Computerprogramma mag duidelijker

Het produkt dat ik zocht was niet zo snel te vinden. Ook het corrigeren van de bestelling was niet eenvoudig.

Foutje, maar keurig hersteld.

Ik had voor de club wat stickers besteld voor de bridgesorter. Na 10 dagen nog niets gekregen. Mailtje gestuurd, direct reactie dat de order was zoekgeraakt. Volgende dag de spullen in huis....

Overzichtelijk aanbod

Ik mis wel wat aanbod voor de jeugd (in dit geval kleinzoon van 10 die gek is op spelletjes en ook wil leren bridgen). Een vervolg op Kwik bridge lijkt er niet te zijn? Althans, ik kon het niet vinden.

Fijn geholpen

Keurig

Alle bestellingen netjes opgestuurd binnen een snelle tijd.

prima verzorgd

Mijn bestelling werd in het weekend niet verwerkt. Bestelling werd pas de dinsdag daarna bezorgd.

We hebben besteld en een paar dagen later hadden we het in huis.

Geen op of aanmerkingen

redelijk kan beter.

Klein pakketje besteld, grote bezorgkosten. Pakket kon makkelijk als brievenbus post!!

Zeer behulpzaam.

Fijn geholpen.

Boek

Alles is perfect geleverd.

Super en snel

Snelle levering en mooi product tegen lage prijs

Vriendelijk en deskundig geholpen

Zie boven

goede en vlotte afhandeling

Matig

Zoals altijd wordt de bestelde bestelling vlot verwerkt en afgeleverd. Helaas hoorde ik dat de bestelde kaarten iets anders waren dan de altijd gebruikte kaarten van de bridgebond, en dat degene die onze dupliceermachine bedient er niet zomaar mee kon werken. Er moet nu een "techneut" van de club naar kijken om onze machine deze kaarten te laten lezen. Ik had graag gehad dat u daar tevoren over overlegd had, zodat wij dat wisten.

Scorebriefjes

Ik heb nog niets ontvangen.

Redelijk goed

goed zoals verwacht

goed zoals verwacht

Correct !

Probleemloos mijn order geplaatst en probleemloos en correct geleverd !!

Snel, netjes in de brievenbus. 8

positief

mijn bestelling wordt snel geleverd

9 Kennedylaan

Utrecht 3533KH

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire