Goed en snel

Zoals ik gewend ben. Goed

Snel en goed geholpen

Mijn vraag via de mail werd snel beantwoord, en de mee gegeven link werkte goed.

Heel goede service

Kon de artikelen goed vinden en werd aangenaam verrast door de snelle levering

Goede kwaliteit van de kaarten. Snelle levering. Ik zou alleen voor Pist Nl kiezen ipv GLS

Gemakkelijk

Goed te vinden. Duidelijk bij bestellen. Vlotte aflevering

De dag na de bestelling had ik het per post al in huis. Dank hiervoor. Vriendelijke groet.

Bestelling binnen 2 dagen thuis, keurig verpakt!

Prima. Goed geholpen.

zie boven

Slecht verpakt!!

Het product lag los in een te grote overdoos, die ook nog eens flink was beschadigd. Het doosje van de biedkaartjes was daardoor open gegaan en de biedkaartjes lagen gedeeltelijk los in de overdoos. De schade viel mee, maar wel echt slordig!

voldoende

als je eenmaal het produkt hebt gevonden, dan is de verdere afhandeling goed. Maar het aanbod is onoverzichtelijk

Naar verwachting

Ik had alleen stickers besteld, die door GLS zijn bezorgd. Had ook met de post gekund.

Snelle levering en reactie op mijn vraag .

Prima service verlening

Snel, goed en vriendelijk

Alles de volgende dag in huis. Na een vraag via het contactformulier binnen 5 minuten gebeld.

Het is een stevige puzzel.

Eerder bestelde je per telefoon. Nu is het een heel gepluis om op de juiste pagina terecht te komen. Ik was bijna een uur bezig om nieuwe tafelbladen te bestellen. Jammer dat je ze niet in één keer met alle stickers er al op kunt krijgen. Prompt vergat ik de plakkers voor de achterkant. Ook tachtigers blijven oefenen.

Sneller kan het niet

De ene dag besteld de andere dag had ik het.

Voldoende

De winkel kwam verplichting keurig na. Zoals afgesproken.

Eenvoudig en vlot besteld!

Prima ervaring. Bestellingen overzichtelijk weergegeven. Vlotte bezorging.

Super snelle levering, nuttig en begrijpelijk starters boek.

Zie boven

Zeer snel en correct

Binnen 24 uur geleverd. Misschien de site iets aanpassen. Voor beginners is de keuze te groot.

bestelling verliep soepel via webwinkel

positieve ervaring

Bestelling zoals verwacht. Snel verzonden

De levering van de dupliceermachine is goed verlopen.

De ervaring met de NBB is uitstekend. Dit geldt ook voor de levering van de dupliceermachine. Minder content zijn we met de noodzakelijke omschrijving voor de bediening van de machine. Die is ronduit slecht en dat is jammer.

De manier om als club te kunnen bestellen is lastig.

Ik moest namens mijn bridgeclub materiaal bestellen, daar zit voor clubs een staffel korting op. Ik kon niet vinden hoe ik de code van de club kon ingeven en heb ten einde raad maar gewoon besteld. Even later kreeg ik via onze secretaris te horen hoe dat wel moest. Direct een nieuwe bestelling gemaakt en meteen gemaild dat de eerste moest vervallen. Dat was op zondag. Meteen mail gestuurd met verzoek de 1e bestelling te cancelen. Kreeg diezelfde dag het bericht dat beide bestellingen verzonden waren en dat ik de verkeerde kon terugsturen. Waarom niet even verder kijken en denken hè dat is dezelfde bestelling naar hetzelfde adres, is dat wel goed? En bovendien in het weekend. Er worden nu extra kosten gemaakt voor verzending. Ik vind dit niet service gericht.

Bestellen kan ook in het weekend en wordt snel geleverd.

In het weekend besteld, direct bevestiging ontvangen. Vervolgens bleek het snel en in orde te worden bezorgd dus prima service. Enige kanttekening: hoge verzendkosten in vergelijking met andere webshops.

Geweldig.

Men doet wat men beloofd heeft.

9 Kennedylaan

Utrecht 3533KH

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire