Filter

Alles goed en snel verzonden.

Geen probleem. Al mijn bestellingen goed en snel verzonden

Levering duurde wel lang.

Woensdag de bestelling gedaan en verwacht dat de levering plaats zou vinden minimaal op vrijdag of zaterdag. Maar nee hoor, het werd dus maandag, gelukkig werd het in de morgen afgeleverd, want 's middags was ik niet thuis. Bij bestellingen hou ik er rekening mee dat ik bij aflevering thuis ben, echter in deze situatie blijft het een gok.

SnelEn gemakkelijk

GLS liet laat weten wanneer het exact bezorgd werd. Gelukkig waren de buren thuis.

Mijnbestelling is snel geleverd. Zelfs nog een tweede keer, terwijl de beschadiging te wijten was aa

Zie mijn andere berichtje voor mijn review

Snelle, correcte levering.

Bridge shop heeft alles wat een bridger nodig kan hebben. Het is alleen jammer dat je zoveel verzendkosten moet betalen, als je maar een paar dingetjes nodig hebt dan kan het toch gewoon in een grote envelop? Ik heb nu extra een voorraadje besteld, omdat ik het anders naar verhouding te duur vond. Ben wel heel tevreden over bridgeshop, dat voorop gesteld!

Snelle levering conform bestelling

Zie korte omschrijving

Redelijk goed

Helaas heb ik kennelijk de verkeerde stickers bij de boards besteld. Ik had 48 boards met stickers besteld maar het zou fijn zijn geweest als de medewerker even een seintje gegeven zou hebben dat de de bestelde stickers niet op de boards pasten. Nu moesten er weer nieuwe verstuurd worden.

Duidelijk te bestellen en snel geleverd

Heel positief, snel en volledig

Ik ben heel positief over de webshop. De bestelling is snel en netjes verzorgd.

Mijn fout in de bestelling werd snel en keurig verholpen

Het was mij niet gelukt om de korting voor leden te regelen. Na mailcontact werd alsnog de korting verrekend, dat was natuurlijk een eenmalige actie. Bij een volgende bestelling weet ik waar ik moet zoeken.

Voor verbetering vatbaar

Speelkaarten slecht verpakt, kaarten kunnen eruit vallen. Eén jaar geleden was dat beter.

Keurige en snelle levering

Keurige en snelle afhandeling

Ik heb nog niets ontvangen

Ik vind GLS een heel slechte bezorgdienst. Het pakketje zou vrijdag komen. Ik was de hele dag thuis. Een kwartier na het laatste bezorgmoment kreeg ik een mailtje dat ik niet thuis zou zijn en dat er een berichtje in de bus zou liggen. Ik kan in het geheugen van mijn bel zien dat er niet aangebeld is en er lag ook niets in de bus. Na bellen zouden ze proberen de chauffeur te bereiken om alsnog te bezorgen. Op zaterdag kreeg ik een mail dat de chauffeur al te ver weg was en dat ze het zaterdag nogmaals zouden proberen. Zaterdag was ik niet thuis; dus geen pakketje en ook weer niets in de bus. Ik hoop nu maar dat de volgende bezorgafspraak op dinsdag wel goed gaat.

Ik had de volgende dag mijn bestelling al. Alleen jammer dat de kaarthouder in een enorme doos was verpakt. Had ook in een bubbeltjesenveloppe gekund.

Dit keer slecht.

Door een update van hun website werd mijn eenmalige bestelling van € 240 helaas dubbel verwerkt en dus ook twee keer afgeleverd. Dat zorgde voor flink wat ongemak : e-mailcorrespondentie, opnieuw inpakken, de zware doos weer wegbrengen / retour sturen etc. Weliswaar oprechte excuses ontvangen maar ik werd er toch niet echt vrolijk van.

Snelle en correcte afhandeling.

Snelle levering.

het ging precies zoals ik het wilde

geen klachten

Super snelle levering

Jullie maken het waar. Vandaag bestellen morgen in huis. Top

uitstekend

niets aan toe te voegen

Correcte afhandeling van de bestelling

De levering is iets minder - staat duidelijk op pakje (doos) vermeld "breekbaar" maar wordt voor de deur gesmeten. Bij nazicht is gelukkig niets stuk.

Snelle bezorging leidt tot beter bridge

Zondag de bestelling gedaan en maandagochtend werd het al bezorgd. Prima service.

Inloggen als materiaal beheerder ging niet goed

Wachtwoorden zjjn als clublid en materiaal beheerder niet gelijk.

Oke

9 Kennedylaan