Filter

Nog niets ontvangen

Nog niets ontvangen kan dan niet beoordelen

Het boekje " vijfkaart-hoog'' is keurig op tijd geleverd.

Met vriendelijke groet, Peter Coster Boeimeerhof 85 4818 RL Breda [email protected] 076-5601555

Binnen 24 uur geleverd!!!

Snelle service.

2 dagen na mijn bestelling werden de bestelde boekjes al bezorgd.

Zoals altijd, heel hulpvaardig en vriendelijk.

Zoals altijd, heel vriendelijk en hulpvaardig.

Keurig

Op vrijdag besteld

Ondanks levertijd van 3 werkdagen, vrijdag besteld en maandag erna ontvangen. Super snelle levering

Website onduidelijk

Wedstrijdspullen moeilijk te selecteren Factuuradres en bezorgadres zijnlastig apart in te vullen.

Niet dol enthousiast

Geen idee aan wie het lag, maar de GLS heeft er i.i.g. een potje van gemaakt. Aankondiging van levering op vrijdag ging niet door, werd na het weekend. Verpakking:inhoud klopte (een van de doosjes van het kaartspel was al keer geopend), maar pakket zag er belabberd uit. Leek ook al keer geopend en weer slordig dicht geplakt met GLS plakband. Heb ze er niet op kunnen aanspreken, want toestemming gegeven voor neerzetten bij voordeur na bellen bij buren. Is niet gebeurd. neergezet in voorhal, te bereiken voor iedereen. Vind het voor betaalde bezorging, below standard. Ga graag inhoud gebruiken. Vr. Groet M.T. G-S

De kwaliteit is matig omdat meedenken niet van toepassing is.

Bestelde twee Barry in een flits kaarten, kan gewoon in een enveloppe, dat gebeurde ook maar ik moest wel voor de twee kaarten á € 5,00 € 4,95 verzendkosten betalen. Jammer, ik kan het wel missen, maar denk zelf nou even na!?

heldere internetshop

Netjes geleverd conform afspraak

Snelle verzending

Snelle verzending. Hoge verzendkosten. De 2 systeemkaarten zaten in dik karton verpakt. Had m.i. ook in een gewone enveloppe gekund. Zou goedkoper zijn en verbruikt minder verpakkingsmateriaal. Het brievenbus pakketje kwam per koerier. Per post had ook een uitstekende optie kunnen zijn.

Volgens afspraak en snel geleverd

Vlotte levering.

Vlotte afwerking

Ik had even moeite om het gewenste product te vinden omdat ik de korting wilde ontvangen. Ik bestelde het voor mijn club. Eenmaal gevonden verliep de bestelling, betaling en bezorging prima. Zorgvuldig verpakt en snel bezorgd.

besteld binnen dag geleverd

prima spullen en supersnel bezorgd!

Snel verstuurd

Goed verpakt

Het bestellen en leveren verloopt snel en goed

Makkelijk, goed en supersnel

Zeer correcte afhandeling en alles super Snel in huis.

Zeer snel en perfect geleverd

Ik ben oud maar lees nog graag bridge boeken

Goede communicatie, snelle levering.

Precies zoals ik besteld had en snel

Een zeer snelke afhandeling en werd perfect geinformeerd

Snel en netjes

Snelle ontvangst van bestelling

Mijn bestelling van de artikelen was binnen een paar dagen in huis. Wel in erg zware dozen verpakt. De website heeft niet zo’n goede zoekfunctie maar alles is wel goed te vinden bij ‘producten’.

Uitstekende webshop en snelle accurate levering. GLS carrier geeft geen tijdslot. Dat is vervelend

Zie hierboven. Carrier zal het goedkoopst zijn, maar helaas geen enkele indicatie wanneer ze komen.

9 Kennedylaan

Utrecht 3533KH