Duidelijke website met goede filter opties.

Twee spijkerbroeken besteld en ze waren er binnen 1 werkdag.

uitstekend

goede website, veel keuze en duidelijk traject qua orderadmin

Vlotte levering

Vlotte levering en hierover goede informatie

Prima webshop

Snelle levering, goede producten

Teleurstellend

Product voldeed niet aan de omschrijving en daarmee dus ook niet aan mijn verwachting . Prijs kwaliteit verhouding was daarnaast ver te zoeken.

Overzichtelijk en leuke sale's

Cadeaubonnen (a 50 euro per kaart)gewonnen, heerlijk alles bekeken, 125 pagina's lang. Wat me wel opvalt is dat ik maar 1 cadeaubon per keer kan verzilveren. Met een eigen beperkte beurs, is iets duurders kopen dan beperkt. Maar evengoed fijn geshopt op de sale's afdeling. Dank nog voor de sponsering van Shade Children Foundation

De Vanguard broeken hebben een zeer goede prijs!

Heel internet afgezocht en OFM had de beste prijs!

Mooie producten, goed vindbaar en laten leveren in winkel

Mooie producten, goed vindbaar en laten leveren in winkel

Altijd slagen daar!

Prettige winkel, wordt er altijd netjes en vriendelijk geholpen. Ga ook altijd weer met een zak van OFM de deur weer uit!

PME winterjas

PME winterjas besteld. Binnen 24 uur geleverd. heel blij mee.. deze webshop heeft een hele mooie collectie PME kleding. Een aanrader!

Fijne shop ervaring

Leuk aanbod, goed gepresenteerd en mooie aanbiedingen. Gemakkelijk betalen en snelle vlekkeloze bezorging.

Fijn dat jullie veel maten verkopen en met name lengte 36. Snelle levering en goed verpakt. Is heel aangekomen. (Heb slechte ervaring met DHL).

Duidelijke site en compleet scherp geprijsd aanbod.

Grote keuze aan maten en snelle optimale oplossing van leverings probleem.

Mijn bestelling werd abel en keurig geleverd en de trui overtrof mijn verwachtingen , bijzonder mooi

Snelle levering!

Status verloop levering prima op orde.

Ik moest dubbel bestellen

Ik had een jeans besteld maar aan het eind kreeg ik de melding dat de transactie niet door kon gaan omdat de jeans niet meer voorradig was. Dus vervolgens een andere bestelling gedaan met de hoop dat die jeans zou passen. Vervolgens blijkt dat de eerste bestelling toch doorgegaan was. Hierdoor heb ik onnodig 2 keer verzendkosten moeten maken

Duidelijk website, makkelijk bestellen, correcte levering.

Voldoet aan de omschrijving qua kleur en pasvorm.

Bijzonder klantvriendelijke en hulpvaardige medewerkers in OFM Almere

Omdat ik blijkbaar een keuze had gemaakt uit de outlet ipv de sale, en het betreffende product niet paste en dus geruild moest worden, hebben de winkelmedewerkers er alles aan gedaan om de ruiling zo soepel mogelijk te laten verlopen, zonder dat er extra geldhandelingen verricht hoeven te worden. Dank.

Fijne winkel, goede producten

Fijne winkel, makkelijk met bestellen, goede producten.

Veel keuze en op tijd geleverd

Ik was op zoek naar een shirt voor mijn zoon en doordat er shirts van dat merk in de aanbieding waren heb ik er 2 gekocht. Zondag besteld, woensdag geleverd. De shirts heb ik nog niet gegeven, dus over een eventueel retour beleid kan ik niks zeggen

Waardeloze bezorging

Ik heb jullie betaald om mijn bestelling bij mijn voordeur te bezorgen! Jullie droppen mijn pakket echter zo maar ergens in het pand zodat ik er naar op zoek moet. Dit is de laatste keer geweest dat ik iets bij jullie besteld heb.

Kwaliteit prima, voorraadbeheer matig

Over de keuze en kwaliteit niet te klagen. Wat opvalt is dat inmiddels voor de tweede keer een bestelling vanuit OFM geannuleerd wordt omdat het artikel er niet is. Dat is best vervelend wanneer je al betaald hebt.

Prima!⭐⭐⭐⭐⭐

Snelle levering! Kwaliteit!

Prima uitgevoerd

Alles is naar wens gegaan.

Super fijne truien zeer tevreden

Snel binnen en kwaliteit

13 De Aaldor