Goed en snel

Goede en snelle bezorging

Service !

Online mooi shirt gekocht en paar dagen later opgehaald in de gezellige winkel in Alkmaar

Teleurgesteld

Zaterdag middag een overhemd besteld, zag meteen op de factuur dat de kleur niet wit maar beige was. Oke, dat kan een fout van mij zijn. Onmiddellijk opgebeld naar klantenservice maar daar werd niet opgenomen Contact gehad met bot die drie keer hetzelfde vroeg Zondag een mail dat het overhemd al verzonden was Maar dat ik het wel aan de deur kon weigeren; gedaan! Tot dusver nog het bedrag nog niet terg gestord

levering volgens afspraak

Netjes verpakt op tijd geleverd

Overzichtelijke website

Overzichtelijke website en snelle levering.

Snelle service en in prima staat ontvangen

Snelle service en in prima staat ontvangen

Perfect, 100% tevreden

Snelle levering en een hele goede prijs

alles goed , geregeld, snelle levering

Goed!!

Vriendelijk

Alles was naar wens

Groot aanbod, vaak kortingen. Helaas geen gratis verzending en retourneren

Favoriete webshop

Grote keuze, kleine prijzen top site!

Eenvoudig verkoop proces!

Snelle en goede afhandeling

Goede producten en mooie kwaliteit

Kwaliteit

Goed kwaliteit vertrouwbaar niet mogelijk met retour of ruilen vriendelijke personeel (fil.Ede)

Zeer ruime keuze, goede aanbiedingen en bij eventuele issues goed bereikbaar en klantvriendelijk. Mijn favoriete zaak, ook online!

Mooie jas

Goede kwaliteit jas

Perfecte broek

Mooie kleur past goed

snelle levering,los in doos

Goed produkt,snel geleverd,helaas zonder papier of plastic zakje zo los in de doos verpakt.

Fijne shop ervaring bij OFM

Makkelijke website en ontzettend snelle levering.. Netjes verpakt en product goed afgeleverd. Niet overbodig veel plastic i.v.m. milieuvervuiling.

Prima en snelle service.

Mooie aanbiedingen die bij mij altijd goed worden ontvangen. Maak er ook graag gebruik van. Kwaliteit is goed.

Goed product.

Goed product, goede prijs, snelle levering.

Snel en goed.

'S morgens besteld en de andere morgen geleverd met DHL

Al jaren de beste service!

Ik koop al jaren kleren bij OFM, en dat geeft ook exact aan waar ze sterk in zijn, met kleren voor de man in elke leeftijd verwacht ik de komende jaren ook klant te blijven!

Mooi product vlotte levering

Blij met de Donkervoort collectie en de snelle levering

Colbert gekocht van Vanguard, prima transactie

De site was prettig en makkelijk in gebruik. Makkelijk te bestellen en betalen. Het jasje was snel geleverd. Fijn en mooi colbert. Zal zeker nogmaals kopen bij OFM

13 De Aaldor

Geldermalsen 4191PC