Gewoon een fantastische winkel

Zowel fysiek als online een prettige winkel met mooie kleding voor elke man.

Top mode tegen top prijzen!

Leuke jas gekocht met een enorme korting!

Leuke site

het is een leuke en makkelijke winkel en hij is de moeite waard

Fantastische service

Had een online bestelling gedaan omdat de producten niet in mijn maat in de dichtstbijzijnde winkel verkrijgbaar zijn. Een van de producten bleek toch iets te klein. In de winkel de situatie uitgelegd en mocht iets anders uitzoeken. De vriendelijke medewerker was zelfs bereid daarbij te helpen. Personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en het is geen zaak met harde bonkende muziek. Ik kom zeker vaker terug.

Slecht ervaring

Ik heb een slecht ervaring met mijn laatste aankoop. Sokken die heb ik gekozen lijkt zwart. Maar ik heb een andere kleur ontvangen. Dit is anthracite. Jammer!!

3 producten besteld, 1 geleverd. 4 dagen te laat

3 producten besteld, maar 1 geleverd. Op dinsdag besteld, op maandag pas geleverd.

Tot heden altijd tevreden

Alle items die tot heden heb gekocht op web of in de winkel in Sluis, zijn qua service, kwaliteit of vriendelijkheid super. Ik spreek over schoenen, jassen, broeken en hemden die ik heden heb gekocht.

praktische en snelle service

makkelijk zoeken en praktische uitvoering, levering erg snel.

Goede en snelle servicr

Onduidelijk wanneer afgeleverd in filiaal

Onduidelijk vanuit mails of de bestelling afgeleverd is in een filiaal. Opgegeven momentums kloppen waren ook niet correct.

Mooie kleding

Mooie kleding kwaliteit prijs zeer goed.

Fijne website, snelle service en leuk personeel in winkel in Beek (L)

vriendelijke en goede hulp bij het bezorgen op een ander adres dan factuur adres.

goed.

Kan niet beter

Top,snelle levering

Volgende dag in de avond binnen, was erg snel en goed verpakt! Top

uitmuntende communicatie, kwaliteit en service.

De prijs kwaliteit verhouding is perfect. De zeer vriendelijke manier van communiceren sprak mij erg aan.

Mooi op tijd geleverd en goed verpakt

Geweldige winkel (Voorburg) met veel keuze

Fijne winkel met uitgebreide keuze aan mooie (merk)kleding. Zowel casual als kostuums en schoenen. Wel in het “duurdere” segment. Netjes geholpen als er iemand beschikbaar is. Ook via website prima te doen.

geweldig

snel geleverd , en een goede kwaliteit jas

Uitstekend!

Mooi assortiment. Snelle en foutloze levering.

Prima overzichtelijke webshop

Makkelijk zoeken naar het juiste artikel.

Lekker makkelijk

Mooi in de sales en dan ook nog een voucher voor je verjaardag, goed geregeld OFM.

Alles onder 1 dak

Geweldige webshop, fantastische grot zaak in Alkmaar. Goede en eerlijke medewerkers. Heerlijk dat het vaak snel en goed vermaakt kan worden. ( zo nodig). Marco is één van de toppers!!

Helemaal goed

Zowel online als in de winkel prima In de winkels altijd fijn en voelt je welkom.

Werkt prima om online te laten bezorgen in de winkel en dan daar te passen

Je grijpt niet mis Je kunt passen wanneer het je uitkomt Scheelt veel winkelprijs

13 De Aaldor

Geldermalsen 4191PC