Duidelijke site en een goede klantenservice!

Normaal ben ik niet van de kleding via webshop kopen, maar ja sommige aanbiedingen... daar doe je het toch voor proberen. Zo ook de laatste sake op ofm. 3 broeken besteld met dik 250€korting. Alles loopt perfect, tot de DHL zijn werk niet deed.... Dus ik de OFM klantenservice gebelt, en voor ik het wist lagen de 3 bestelde broeken apart, wachtend op her bericht van dhl dat het pakketje kwijt was. 3 dagen later waren er 3 nieuwe broeken opweg naar mij! Kijk dat is service! Helaas paste ze niet, en ging ik ze retourneren. En ook daar ging iets mis, mijn fout, maar ook dat was met een berichtje naar de klantenservice opgelost. Eerder deze week toch nog een poging gedaan en 2 broeken besteld. Deze zitten top! r

Prima geregeld

Het bestellen en leveren van mijn Pierre Cardin broek verliep gemakkelijk en snel. Afhalen bij OFM Leidsche Rijn was door de vriendelijke ontvangst een prettige ervaring. Kortom, voor herhaling vatbaar!

Makkelijk en snel in huis

De broek die ik besteld had binnen 2 dagen in huis en netjes en correct bezorgd .

prima. goede webshop en een prettige bdiening in de winkel

plezierig

Prima gijg snel

Topkwaliteit tegen een leuke prijs

De producten voldoen aan de verwachtingen. Goed op de hoogte gehouden van de levering via OFM Beek.

Top kwaliteit broeken gekocht en super sneller levering.

Top kwaliteit broeken en super snelle levering,super tevereden.

Mooie artikelen goede prijs en betrouwbaar

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering, goede pasvorm

Een chino broek online besteld. Na een paar dagen af kunnen halen in de winkel van OFM. Mooie broek, goede pasvorm, op de foto leek de broek lichtgrijs. In werkelijkheid donkerder. Ben er heel tevreden mee.

Duidelijke site met een ruime keuze en snelle levering

Snelle levering en de site is mooi overzichtelijk. En er us een ruime keuze aan merken.

Goed service

Product kwaliteit

Zoals altijd snel en correct

Bestelling okay, verpakking minder

Keurig ontvangen wat ik besteld had maar de dunne papieren veepakking was wel half open en een leverbon af factuur zat er al niet meer in.

Duidelijk en makkelijk bestellen.

Mooie plek slippers besteld en ook snel geleverd. Precies zoals op de site stond.

Alles goed en netjes bezorgd.

Betalen voor zowel heen als terugsturen…

En dan ook nog een paar dagen moeten wachten voordat de bestelling verstuurd wordt. Product op foto best afwijkend van het product in het echt waardoor onnodige heen en weer kosten. Niet netjes.

Gewoon goed weer

Snel en goed zoals altijd

Fijne ervaring zonder verrassingen en prima service in de winkel

Kleding laten bezorgen in de winkel. Daar gepast en fijn geholpen.

goede service en snelle bezorging.

Overzichtelijk en handig in gebruik

Duidelijk en gebruiksvriendelijk!

Lekker snel en zonder problemen

Een snelle leverinfg en ook de maattabel voor de broeken werkt perfekt.

Leuke artikelen in een fijne layout

Aangename aankoop

Eerste keer dat ik bij OFM bestel. Netjes geleverd binnen twee dagebn, en de broeken zijn van hoge kwaliteit. Aanrader !

Makkelijk en overzichtelijk bestellen. Zeer goed op de hoogte gehouden wat betreft se verzending.

13 De Aaldor

Geldermalsen 4191PC