OFM is zeer goed winkel goede merken een nog beter kwaliteit dike 10

Snelle levering , mooie verpakking! Heel erg tevreden, super OFM.

goeie service

goeie service snel geleverd mooie site

Is heel goed!

Het is het 2e vest van PME wat ik in blauw heb besteld. De 1e begon een rode schijn over het blauw te kleuren, maar verder is de 2e precies hetzelfde als de 1e. Alleen mis ik achter de rits een stukje stof van boven naar beneden waar PME reclame op stond. Maar kijken hoelang deze mee gaat!

Verpakking kapot

Kleding versturen in een papieren zak… dat is vragen om ellende.

Best

mooie kleding merken en levering gebeurt correct en snel Volgende keer ga ik eerst naar ofm om verdere aankopen te maken

Fijne winkel, maar slechte webshop !

De webshop is slecht ontworpen. Het is moeilijk om in te loggen (zelfs als je al een account hebt). Veel velden zijn slecht zichtbaar. Ook de filters werken slecht en/of langzaam. Als je een keuze hebt gemaakt, duurt het soms wel 3-4 schermwisselingen voordat je keuze zichtbaar wordt. Bij het afrekenen wordt mijn adres niet herkend, maar als ik het opnieuw invoer als "nieuw" adres, wordt deze wel geaccepteerd.

Ben zeer tevreden!

Product was als beschreven!

Keuze via webshop zelf is soms lastig doordat sale en niet sale producten door elkaar lopen bij keuze via bv het merk Klantenservice geeft dan goede respons

zoals altijd keurig op rtijd

Bestellen, bevestigen, verzenden zonder probleem.

goede kwaliteit voor perfecte prijs en snel geleverd

Vaker iets betellen

Vlot en duidelijk

Onlangs 2 coltruien besteld met flinke korting. Goed opletten in de tijd, prijzen variëren nogal, l of niet door extra korting. Eenmaal uitgezocht en besteld verloopt de aflevering vlot en keurig verpakt.

Prettige webshop om te zoeken en te bestellen

Het is een overzichtelijke webshop waar alles gemakkelijk is terug te vinden. Ook het verzenden gaat bijna vlekkeloos. Jammer vind ik het betalen van verzendkosten (ik weet dat ophalen in de winkel gratis is). Wellicht kan OFM een systeem verzinnen waar de gespaarde punten ingeleverd kunnen worden tegen verzendkosten

Zeer tevreden!

Correcte levering, mooi en ruim aanbod.

Ik bestel volgende keer weer op dezelfde manier.

Bestelling keurig op tijd geleverd, en enkele niet passende kledingstukken omgeruild en deels ingeleverd bij de winkel en meteen de rest van het geldbedrag terug gestort op mijn rekening.

Waarom niet in de winkel verkrijgbaar

Webshop is prima maar passen gaat niet. In de winkel worden de sale broeken nauwelijks aangeboden. En dan willen ze mensen in de winkel hebben.. not

Makkelijk besteld snel geleverd.

Makkelijk besteld snel geleverd.

Jammer dat het in de winkel niet te koop is

In de winkel geweest om te passen en het product te zien. Was op voorraad volgens de site. Aangekomen bleek dat de voorraad totaal bij winkels in het land te zijn dus misleidend is het wel. Ik moest het maar online bestellen. Als jullie willen dat mensen in de winkels komen kopen moet je ze doorgaan. Ik heb dit product zonder te kunnen passen en zien dus online moeten kopen. Volgende keer maar weer online. Zo kun je binnenkort de winkels sluiten.

Goede service en probleem netjes opgelost!

Probleem met het retourneren van mijn pak is netjes verholpen na telefonisch contact. Goede service!

Vlotte bestelervaring

Snel besteld, vlotte verzending. Top!

Vriendelijk geholpen en de sokken werden netjes ingepakt.

Netjes verpakt, op tijd geleverd

Overzichtelijke webpagina, snel door te schollen en zo ook naar de betaling. Netjes en op tijd geleverd in goede verpakking.

Kleuromschrijving artikelen kan beter

De kleuromschrijving bij sommige artikelen ontbreekt. Hierdoor al een paar keer gehad dat ik artikelen heb terug gestuurd omdat de kleur niet aan de verwachting voldeed. Voor de rest nooit geen klachten gehad, prima webshop/winkel.

Niets op aan te merken.

Vriendelijke prijzen en professioneel verwerkt.

zeer correcte afhandeling van een klacht

Had obv de aanbieding 2 voor de prijs van 1 slechts 1 overhemd ontvangen. Sanne heeft mij zeer correct te woord gestaan aan de telefoon en alles netjes geregeld

13 De Aaldor

Geldermalsen 4191PC