Mijn favoriete kleding winkel

Ik ben klant bij OFM sinds 2021, dit zowel in de winkel in Alkmaar of Beek en slaag altijd. Vriendelijk en altijd behulpzaam personeel. 1 klein minpuntje toch vandaag in Alkmaar. Ik had het wel prettig gevonden als de verkoper mij op mijn spaarpunten (11000) had geattendeerd. Was toch weer een leuke loyaliteitsbonus geweest en aanmoediging om nog een aankoop te doen. Na mijn aankoop thuis gekomen dacht ik hier zelf ineens te laat aan. Zou toch een pluspunt voor de verkoper in kwestie zijn om hier aan te denken als men ziet dat men (vaste) klanten met een account heeft.

Shot in de Roos

Wat mij betreft kan het niet makkelijker. Kleding komt overeen met hoe het gepresenteerd wordt op de website / past perfect en is van goede kwaliteit.

Prima kwaliteit

Zeer snelle levering en een prima kwaliteit Ben zeer tevreden

Correcte levering, kleuren op de afbeeldingen kwamen verrassend goed overeen met de leveringen

Oke

Zeer vriendelijk personeel bij een retour in de winkel. Alleen Hans praat niet terug als je de klantenservice belt. Prachtige winkel in Alkmaar kom er graag even kijken.

Gemakkelijk snel

De bestelling verliep vlot was duidelijk en goed omschreven. Ik ben alleen benieuwd wanneer de bestelling wordt geleverd.

Alles gut mit einem kleinen Haken

Kleidung in guter/sehr guter Qualität - feundliches Personal - guter Service ABER: Als Kunde mit (grenznaher) deutscher Wohnanschrift muss ich bei Bestellungen über den Webshop zwangsweise immer vorab bezahlen. Ich habe nicht die Möglichkeit später zu zahlen, wie die Kunden mit niederländischer Anschrift. Das sollte nun mal endlich geändert werden.

Gewoon helemaal goed

Duidelijke website en adequate communicatie over leveringstijden. Gewoon goed dus!

Product niet leverbaar

Als je wacht op je product en dan na een paar dagen bericht krijgt sorry toch niet leverbaar vind ik dat behoorlijk amateuristisch. Ben gelijk klaar met OFM, kom dan met een oplossing op zijn minst

Vlot , netjes verpakt, duidelijke foto's op website!

Niks gekregen, duurt lang

Ik heb vorige week een jasje besteld. Nu al meer dan een week aan het wachten niks ontvangen. Zou gister afgeleverd worden maar niet gelukt, zegt vervoerder. Erg raar heb het bewust op de zaak gedaan omdat daar altijd mensen aanwezig zijn bij goederenontvangst. Nu even afwachten of het komt

Zonder meer goed.

Het heeft zijn tijd nodig, winkelen op het web, afhalen in de winkel, maar het is foutloos gegaan. Ook het retourneren van 1 artikel in de winkel verliep moeiteloos met prompte terugbetaling.

Altijd goed

Kan altijd slagen, en er zijn ook vaak goede aanbiedingen.

Meerdere malen via webshop besteld maar ook in winkel Geldermalsen zelf. Zowel online als fysiek is de service top. 1 ervaring met een overhemd die kapot was dezelfde dag nog, maar dit is gelijk top opgelost. Ze bellen je ook persoonlijk terug om update te geven als je een vraag hebt. Hiernaast was ik ook nog eens de gelukkige winnaar van de VIP kaarten voor Appelpop. Hier waren wij erg blij mee en hebben het super gehad.... dus ook nog dank hiervoor!!!

Verkeerde schoenen gekregen en vervolgens niet meer op voorraad

Ik had giorgio loafers besteld alleen kreeg een heel ander model opgestuurd. Waarna ik probeerde de goede weer te krijgen om er alleen achter te komen dat ze nu niet meer op voorraad waren…. Erg vervelend aangezien ik ze die week nodig had.

Uitstekend. Niks op aan te merken!

Grote keuze, makkelijk te bestellen en snel bezorgd.

Snel, duidelijk en klantvriendelijk

Altijd lekker om even te shoppen bij OFM! mooie stijl, goed prijzen en vriendelijk personeel

Prima ervaring!

Al meerdere keren online een bestelling bij OFM gedaan. Alle keren een prima ervaring.

Goed goeie service top

Goed goeie service Snel geleverd top

Duurt veel te lang voordat de bestelling is gearriveerd in de winkel

OFM wil al feedback over de levering terwijl deze na ruim 1 week geleden besteld te hebben, nog steeds niet is gearriveerd in de winkel om op te halen. Ook komt na enkele keren bellen hierover met de klantenservice, geen terugkoppeling ondanks belofte van hun om terug te bellen. Toch wel teleurstellend!

Duidelijke website, mooie kortingacties en snel geleverd!

Verkeerde broek geleverd

Niet gekregen wat ik had besteld. Bij afhalen in de winkel bleek dat de verkeerde broek in mijn pakketje zat. De broek was ook niet in de winkel aanwezig. Speciaal daarvoor naar toe gereden. Teleurstellend. Afhandeling in de winkel door personeel was prima.

Snelle goede en nette levering

Fijne webwinkel en makkelijk te bestellen!

Fijne webwinkel en makkelijk te bestellen! De polo’s die ik besteld heb zijn zoals ze op de site staan. Dus alles naar tevredenheid! Zou hier de volgende keer weer bestellen.

13 De Aaldor

Geldermalsen 4191PC