duidelijk

Goede structuur en inzichtelijke website. Makkelijk betaalproces, prima.

Mijn bestelling is wat ik er van verwacht had

Keurige levering volgens afspraak

Alles zeer goed geregeld en volgens verwachting

Zeer tevreden over de aankoop

zeer goede service zowel online als in de winke

Of je nu in de winkel koopt of in de webshop, alles kan terug en worden geruild,

Ik vindt de service geweldig

Ten eerste vindt ik als je in de winkel iets koopt in de uitverkoop dat je dat zelfs terug mag brengen Er zijn winkels die maar blijven roepen dat als je in fysieke winkel wat koopt dat je het gezien/gepast hebt en dan geen geld terug maar tegoedbon En het retour brengen van een artikel (s) in de winkel altijd super nauwkeurig wordt behandelt en erg hulpvaardig personeel ( ik praat over filiaal Leidscherijn)

Schitterend

Fijn gevarieerd aanbod en keuze. Echt kwaliteits producten.

Veel keuzen, leuk aanbieding en betaalbaar prijzen.

Service

Op tijd juiste spullen in huis

Inspirerende kledingzaak met mooie spullen

Bij OFM voel ik me echt klant. Ik wordt in de winkel door het personeel gezien en bijzonder prettig en charmant geholpen. Het assortiment is reuze en de prijzen betaalbaar.

Prima aankoop

Het bestellen van de webshop ging bijna helemaal goed; behalve aanvinken ophalen winkel voor gratis ophalen, bleef de bezorgkosten staan dus heb ik even nagevraagd via chat; je moet dus helemaal tot de betaling doorgaan, wat ik vreemd vind, maar gelukkig opgelost, zou wel handig zijn als dat vermeld zou worden;).

Makkelijk shoppen

Makkelijk vanuit thuis shoppen, jammer dat ik nu al voor de tweede keer iets bestel dat vervolgens niet geleverd kan worden, omdat de voorraad niet klopt.

Jammer, de mouwen zijn te lang voor mij.

Leuke jas, goeie maat, leuke prijs. Alles goed, behalve de mouwen. Die waren echt te lang voor mij. N̈a info zei OFM dat ik ze op een paar plaatsen in het land korter kon laten maken, maar dat lijkt me nogal een gedoe. De jas zit nog netjes in de doos en ik verwacht dat ik hem maandag toch maar retourneer. Maar ik vind het wel jammer.

Snelle en goede levering, top!

zie boven

Duidelijke site en snelle levering voor een fijne prijs

Eerste ervaring met OFM en heel tevreden.

Meer dan tevreden!!!!

In de winkel afgehaald, gelijk gepast. Prima!!!!

Goed tevreden

Goed verlopen Tevreden mee..

Prima ervaring

Goed, maar kan iets beter

Duidelijke website en goede communicatie. De maar die ik heb gaat over de verzendkosten, ik heb een bestelling geplaatst voor meer dan €300 en dan komen daar nog verzendkosten bij. Dat kan nog, maar nu wil ik 1 ding terug sturen omdat de maat niet goed is en dan moet ik daarvoor weer verzendkosten betalen. Dat is niet echt klantvriendelijk en tegenwoordig ook niet meer gebruikelijk. Ik weet dat ik het gratis kan retourneren in 1 van de winkels, maar dan zal ik toch in de auto moeten stappen en dat is ook niet gratis. Ik had het iets netter gevonden als minstens 1 van de 2 verzendkosten worden vergoed.

goede overzichtelijke site

makkelijk te bestellen en vlotte levering

Erg goed en goed geregeld

Wederom veel te laat geleverd

Over het algemeen behoorlijk tevreden, met uitzondering van de bijzonder lange levertijden. Dit keer een week voordat ik het nodig had besteld, maar helaas pas na 9 dagen ontvangen. Helaas wordt er nog wel steeds gemeld binnen 2-3 werkdagen te leveren, maar dat is in mijn geval nog nooit gelukt. Over assortiment, klantvriendelijkheid etc prima tevreden.

Heel slecht

Spullen nog steeds niet ontvangen.

Ging super makkelijk het bestellen Snelle levering en snel in huis!

Kwaliteit en prijs top!

Mooie kleding voor een mooie prijs. Alleen de levertijd zou iets beter kunnen.

Overzichtelijk qua aanbod en prijs

Overzichtelijk qua aanbod en prijs, snelle en correcte levering.

13 De Aaldor

Geldermalsen 4191PC