Langere levertijd

Helaas heb ik twee keer moeten bellen naar de klantenservice, omdat er maar geen track&trace kwam van mijn bestelling. Die zou ten tijden van het bedtellen tussen de 1-3 werkdagen duren. Uiteindelijk is die op werkdag 5 een keer verstuurd, omdat de aardige dame aan de telefoon het ging uitzoeken. Daarna heeft het nog een dag bij de dhl gelegen. Het was inmiddels een ruim te laat verjaardagscadeau geworden. Maar de kleding zat als gegoten. Als je de tijd hebt, kan je beter in de winkel langsgaan. Daar is de service altijd super goed!

Bestellen met ophalen inde shop duurt te lang

Bestellen met ophalen inde shop duurt te lang... 7 days and counting....

Duurt heel lang en product ineens niet meer op voorraad.

Ik heb in de sale 3 shirts gekocht en het duurt bijna een hele week voor ik mijn shirts kan ophalen. Daarnaast krijg na 4 dagen een mail met een melding dat één van mijn bestelde shirts niet meer voorradig is. Toevallig het shirt wat ik het mooist vind. Het geld heb ik nu ook nog niet terug ontvangen.

Na een belletje vanuit mij of t pakket al verstuurd was en dit door de drukte nog niet het geval was kon ik het alsnog direct ophalen en kreeg zelfs nog een leuk extraatje. Zo mooi opgelost en meegedacht door de super vriendelijke dames van de kkantenservice

I like OFM

I prefer OFM to other shops. I can speedy order, and if needed I can return any goods very fast too.

Fijn!

Blij met de kleding. Ziet eruit zoals op de foto op de site.

Super goed

Zeer duidelijke webshop Prachtige aan biedingen En alles erg duidelijk

Top geregeld

Laatst enkele korte broeken gekocht en deze zaten super fijn. Uiteindelijk in de sale er nog een paar bij kunnen kopen met een leuke korting.

Overzichtelijk en functioneel.

Vriendelijk beeld en makkelijk bestelproces. Goede ervaring met het telefonisch contact met de klantenservice.

Overzichtelijk, uitstraling, behulpzaam

Mooie kwaliteit voor een leuke prijs

2 polo’s gekocht in de uitverkoop. Snel geleverd, goed verpakt en mooi van kwaliteit. Ben er erg blij mee.

Ik ben helemaal tevreden.

Bestelling niet compleet

Ik heb 3 overhemden besteld in de webshop. Uiteindelijk zijn er twee geleverd na ongeveer een week. Ik heb alle begrip dat het druk was en het langer duurde, geen probleem. Hier werd ik ook via mails van op de hoogte gehouden. Wat ik niet als prettig heb ervaren is dat er op geen enkele manier contact is gezocht over het niet leveren van het ontbrekende overhemd. Doordat ik zag dat het betaalde bedrag terug was gestort ben ik er zelf achter gekomen dat het niet geleverd zou worden.

mooie kwaliteit

snel geleverd! mooie kwaliteit poloshirts

Heel goed.

Kleding besteld. Prima op tijd bezorgd. Kleding was helemaal in orde.

Fijne stretch Vanguard V11 short

Lekker stofje en zit als gegoten, maat klopt.

Makkelijk te bestellen, levering duurt lang(er)

Makkelijk te bestellen, veel keuze, vele filtermogelijkheden en eenvoudig terugbrengen of sturen (wel extra kosten). Levering duurt wel veel langer dan bij andere webshops.

Service prima

Service prima netjes geholpen telefonisch Problemen met pakketautomaat QR code

Erg fijne webshop

Ik ben erg tevreden over OFM. Veel keus mooie merken en hele goede aanbiedingen .

Het filteren werkt erg fijn

Makkelijk, duidelijk en snel

Fijn dat je de bestelling kan laten leveren in de winkel

Prima broeken

Redelijke vlotte levering.

Levering zoals beloofd

Prima producten, maar maatadvies kan beter

Tevreden klant

Mooie merken, volop keuze, snelle levering, bestelgemak.

13 De Aaldor

Geldermalsen 4191PC