Prettige winkel met goed aanbod

Iets besteld via de webshop. Wordt keurig afgeleverd in de winkel. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Wat betreft de webshop is het jammer dat de knop om te kijken in welke winkel het betreffende artikel aanwezig is niet werkt.

Duidelijk, makkelijk, snel. Gewoon goed.

Ik ben erg tevreden. In de toekomst zal ik zeker deze webshop in de gaten houden.

Top winkel

Zoals altijd , altijd klantvriendelijk, een genot om te winkelen

Ofm zelf prima

Ofm zelf was prima. Pakketje werd echter bezorgd via DHL en die hebben het naar het verkeerde adres gestuurd waardoor ik het pakket te laat ontvangen heb.

Zeer teleurstellend

Ondanks dat aangegeven staat dat er voorraad is komt er na 4 dagen een bericht dat een artikel er toch weer niet is. En dat terwijl de bezorging tussen de 1 en 3 dagen zou duren. Dit is de 3e keer op rij dat niet alles wordt uitgeleverd. Dag 5 volgt eindelijk de bezorging. Een dag later fysiek naar de winkel geweest en daar staat het niet leverbare artikel gewoon in de winkel voor de 'normale' prijs i.p.v. de actieprijs (50%).

Uitstekend geregeld

Van bestellen tot bezorgen prima geregeld

Goede webshop

Op een prettige manier winkelen. Snel afgewikkeld en afgeleverd. Prima.

Goede ervaring

Voor de eerste keer besteld bij OFM en alles is goed verlopen. Ik had de bestelling snel in huis en het was keurig verpakt.

Slechts 14 dagen retourbeleid, daarna niets meer mogelijk

Slechts 14 dagen retourbeleid, daarna contact opgenomen maar werkt vriendelijk bedankt. Niets meer mogelijk, alleen we hopen dat je nog vaak bij ons winkeld. Voor mij geen ofm meer

Prima zoals je van een webwinkel verwacht

Netjes verpakt en duidelijk informatie

Duidelijke overzichtelijke webshop

Het is een fijne webshop waar zelf de grotere maat vaak nog in de aanbieding zijn in plaats van uitverkocht.

zeer goed

Zeer goede ervaring. Prijs aan de helft nu. Prachtige korting. Goede service bij vragen. Ik kan het alleen maar aan raden.

Tevreden!

Zowel in de winkel als via de webshop ging het winkelen prima. Goede service.

Kleding mooi, winkel mooi, online levering traag

Anno nu worden bestellingen vlot geleverd. Nu besteld en morgen geleverd is dan ook de regel i.p.v. een uitzondering. Hierdoor krijg je Als consument dan een verwachting los van de “kleine letter” tijdens bestellen die aangeven drie dagen. Dit zou me er van weerhouden om buiten de sale-items online te bestellen.

Prettige site

Een overzichtelijke site die afspraken na komt.

Nu meerdere malen ervaren dat de bezorgtijden langer in dan aangeven.

De aangegeven levertijd wordt structureel overschreden. En bij mijn laatste bestelling bleek 1 item niet meer leverbaar helaas maar er wordt geen alternatief geboden.

altijd goed

prachtige kleding. altijd tevreden

Snelle levering en mooie schoenen, schoenendoos kapot

Het product is mooi, de levering was snel alleen de schoenendoos was helemaal kapot en met tape aan elkaar gemaakt. Nu vind ik het niet zo heel erg maar het waren prijzige schoenen dus vind ik dat dit niet horen bij een luxe product

bestelproces prima, levertermijn aan de lange kant

Bestelproces is prima, maar ik heb op maandag 26 augustus besteld en zaterdag 31 augustus nog niet in de winkel. De levertermijn wordt weliswaar aangegeven, maar ervaar ik in dit geval als lang. Ik heb nog geen bericht ontvangen van de winkel dat de bestelling is gearriveerd.

Super goede service!

Heel goed op de hoogte gehouden! Ophalen in de winkel heel fijn. Kon het meteen passen! Echt heel goed geholpen! Bedankt.

Voor de eerste keer besteld via de webshop, goed gegaan, maar ik ga toch liever naar de winkel

Inlevering en terugbetaling via fysieke winkel probleemloos ervaren

Donderdag shirt en broek van Dutch Dandies ontvangen. Shirt top, broek zat rond de middel goed, maar rond de bovenbenen en kuiten te strak. Ook bij het kruis als ik ga zitten. Conclusie retour geven bij OFM Voorburg een dag later. Uitleg aan verkoper gegeven en gelijk 2 polo's gescoord van Ralph Lauren Polo in de uitverkoop met extra 20 procent kassa korting wat verrekend werd met de directe teruggave van de kosten van de broek. Tevreden en gelukkig weer naar huis.

Slecht

Dat is de laatste keer dat ik via de besteld heb na een week heb ik mijn broeken nog niet waardeloos

Duidelijke webshop. Besteld met mooie kortingen. Op tijd geleverd.

Makkelijk bestellen en afleveren thuis of in de winkel. Winkels zijn ook belangrijk om iets echt te zien en voelen. En altijd klantvriendelijk en behulpzaam, zeker in Woerden waar ik dan kom. Veel keuze en kwaliteit dus daarom kom ik al jaren bij OFM. Ben ook al gewend aan de afkorting.

13 De Aaldor

Geldermalsen 4191PC