Makkelijk

Zoals altijd al - een uiterst toegankelijke site, prima presentatie van de grote collectie spullen, perfecte hulp bij maatvoering en zo, makkelijke checkout en prima communicatie rond de verzending. Kortom ik koop al jaren alleen nog maar bij OFM.

Gewoon goed

Prima ervaring..keurige updates van mails en bestellingen. Snelle levering.

Heel fijne winkel

Personeel heel vriendelijk , denken mee en zijn niet opdringerig.

Snel en goede prijs

De bestelling is snel geleverd en met een goede prijs. De klantenservice kwam uit eigen beweging bij me met betrekking tot een miniem vlekje op het artikel.

Erg goed

Snel en netjes Correct met de korting achteraf

Mooie broek,

Voor de tweede keer een broek besteld. Mooie broek, goede pasvorm

Goed overzicht op de website en geleverd volgens afspraak

De website is overzichtelijk en makkelijk voor bestellingen. Aflevering volgens afspraak.

snelle en goede bezorging

Mooi jasje en broek in de uitverkoop gekocht, wat snel en goed verpakt thuis werd bezorgd. Ik ben tevreden.

Kan het in 1 woord, FANTASTISCH!!

Klantvriendelijk, service staat hoog in het vaandel en dat merk je.

Groot aanbod, uitstekende kwaliteit en een super snelle levering. Echt super.

Super slecht

Schoenen komen deze week aan met 2 beschadigingen. 1 kleine beschadiging en bij 1 schoen de stiknrand helemaal los. Dit verstuur jentoch niet.

Weer niet alles geleverd

Dit was de 2e bestelling bij OFM waarbij een deel van mijn bestelling is geannuleerd omdat het achteraf toch niet op voorraad bleek te zijn. En als compensatie moet je contract opnemen met de klantenservice en dan kan je 10% korting krijgen op je volgende bestelling... volgens mij is dat de omgekeerde wereld. Jullie moeten de klant benaderen en niet de klant jullie.

super goed en snel

al jaren klant bij OFM gaat altijd goed met bestellen via webwinkel snel en goed en als het niet past afgeven bij een OFM winkel.

Slechte afhandeling giftcard

Probeerde met hulp van OFM 2 giftcards in te wisselen. Het liep vast. Gevolg een van de cards (€100) is niet meer geldig. Kan ook niet op een daarna gedane bestelling verrekend worden. Moet maar annuleren en opnieuw bestellen met de card. Tenminste als ze die activeren….. Hoop gedoe en negatieve energie!

Snel besteld, maarrrr niet alles kunnen leveren!

Diverse artikelen online besteld, echter kreeg nadien de mededeling dat een tweetal artikelen niet leverbaar waren! De overige artikelen keurig geleverd door DHL en ook opgehaald in een filiaal van OFM

Uistekende kwaliteit en service

Heb via site kleding besteld en laten bezorgen in OFM winkel in Makado Beek....vriendelijk personeel en goede service

Prettig winkelen

Ik kom graag bij OFM, zowel online als offline. De kwaliteit is uitstekend en de keuze ruim. Online winkelen werkt prima zeker icm afhalen in de winkel.

Fijne website en snelle levering

Per mail nog een vraag gesteld over de bestelling en die werd snel beantwoord. Levering was snel binnen en netjes verpakt ook nog met extra hoes voor colbert. Top gedaan!

Fijne webshop met mooie merken

Helaas wat ik had besteld waren de maten niet goed , we zijn vrijdagavond naar de winkel in Druten geweest en daar zijn we geweldig geholpen en zo de artikelen geroutineerd voor wel de juiste maten. Leuke winkel met goede service komen we graag terug.

Webshop loopt nog steeds vast op mijn opgeslagen adresgegevens

Al enkele jaren kan ik bij een bestelling NIET mijn opgeslagen accountgegevens gebruiken en moet ik wéér opnieuw alle gegevens invullen. Ik heb dit al eens uitvoerig beschreven aan jullie, maar daaarop geen enkele reactie ontvangen.

Uitverkoop = miskoop

Het paar schoenen dat ik kocht in de sale had een onderling kleurverschil en de neuzen waren kaal. Duidelijk een paar dat heel lang in een winkel had gestaan en wellicht ook meermalen was gepast. Dat had toch wel vermeld moeten zijn op de site. Als ik dat had geweten had ik ze niet gekocht.

Zeer tevreden en goede kwaliteit

Ben zeer tevreden met de polo shirts. Mooie prijs en goede kwaliteit. Aanrader

Zeer tevreden klant

Mooie webshop met een zeer uitgebreid aanbod. Ik kocht twee hemden van State of Art en ben zeer tevreden met mijn aankoop. Ik ga zeker nog shoppen bij OFM en wellicht ook eens binnenspringen in een fysieke winkel

Mooie items voor de juiste prijs

Mooie broeken besteld van een goed merk met een fikse korting van OFM. Verzendkosten geen probleem want ik had mijn besparing al binnen met de goede aanbieding van OFM.

Aanbiedingen niet op vooraad

Aanbiedings items komen niet binnen, na betaling niet meer leverbaar. Terwijl er nog voorraad op de site staat. Heel erg vreemd!

13 De Aaldor

Geldermalsen 4191PC