Mooie items voor de juiste prijs

Mooie broeken besteld van een goed merk met een fikse korting van OFM. Verzendkosten geen probleem want ik had mijn besparing al binnen met de goede aanbieding van OFM.

Aanbiedingen niet op vooraad

Aanbiedings items komen niet binnen, na betaling niet meer leverbaar. Terwijl er nog voorraad op de site staat. Heel erg vreemd!

Dit was mijn eerste keer dat ik bij OFM online bestelde. Dat is prima bevallen. Snelle service en mooie prijs voor goed product.

Snelle levering. Produkt voldeed aan de verwachtingen

1 verkeerd pak ontvangen

Twee pakken besteld, zien er mooi uit maar een daarvan is in de verkeerde kleur geleverd

Goede kwaliteit producten, snelle levering, besteld via webshop. Enige minpunt is dat de kleur op de website nu niet overeen kwam met de werkelijke kleur.

Het werken met de webshop is prima bevallen

Het enige vraagteken is DHL. Ik heb mijn pakket op dinsdag 13 augustus om 14.05 opgehaald waarvan ik ook een bevestiging heb ontvangen. Vervolgens ontvang ik gisteren (maandag 19 augustus) een bevestiging dat ik gisteren om 13.42 het pakket heb opgehaald; onjuist en heel vreemd?????

Verzendkosten bij grote bestelling

Ik ben altijd van mening geweest dat goede service een essentieel onderdeel is van een goede webshopervaring. Daarom was ik eerlijk gezegd verbaasd en teleurgesteld toen ik erachter kwam dat ik bij een bestelling van meer dan 450 euro alsnog verzendkosten moest betalen. Het lijkt mij dat bij een dergelijk bedrag de verzending, zoals bij de meeste webshops gebruikelijk is, gratis zou moeten zijn. Wat ik echter nog minder begrijp, is dat ik bij het retourneren van een artikel wéér verzendkosten moet betalen. Dit lijkt me niet alleen klantonvriendelijk, maar ook een onnodige belemmering voor mensen die graag klant willen blijven. Een webshop die hoogwaardige producten aanbiedt, zou ook hoogwaardige service moeten bieden. Helaas doet het huidige verzendbeleid afbreuk aan de algehele klantervaring. Ik hoop dat er in de toekomst meer rekening wordt gehouden met de loyaliteit en tevredenheid van de klant.

omruilen, inleveren, geld direct terug, perfect

Goede service, uitstekende afhandeling

Fijne website en vlotte levering

Duidelijke website met goede foto’s. Bestellen gaat eenvoudig en kortingen worden meteen verdisconteerd. Afhalen in de winkel is gratis.

Super geregeld door Lizzy. Korting achteraf verrekend op artikel was in 1e instantie niet leverbaar was

Heel fijne webshop ook wel in de winkel geweest ook erg fijn. Goede kwaliteit en heel mooie kleding. Erg blij mee. Wordt ook mooi op tijd geleverd en keurig verpakt.

uitstekende service

duidelijke beschrijving artikelen en de afspraken als van zelfsprekend nakomen. Uitstekende ervaring!!!!!!

Mooie winkel, fijn personeel en een juiste prijs kwaliteit verhouding

Mooie winkels/webshop waar ik graag mijn/onze kleding koop. Vriendelijk personeel, goede merkenverhouding en aantrekkelijke aanbiedingen. Ga zo door! Ik mis nog wel enkele van mijn favoriete merken in jullie assortiment, o.a. Jacob Cohen. Verder zijn wij fan van Santoni, Tramarossa en Xacus.

Dik tevreden.

Vandaag besteld en 2 dagen later ophalen in de winkel. Het artikel paste alleen niet. Wat ik erg heb gewaardeerd is dat ik het direct in de winkel kon retourneren en ter plekke direct mijn geld terug kreeg. Super service dus! Ter plekke een ander artikel gekocht.

Snelle levering, super tevreden!

Schoenen besteld, snelle levering super netjes verpakt, zeer tevreden

Vloltte afhandeling. Veel keuze.

Bestellen gaat soepel. Vlotte bezorging. Jammer dat nadien 2 van de 4 artikelen er niet zijn. Dat werd na 1 en 2 dagen gemeld. Kreeg wel 10% korting extra op een volgende bestelling, klantvriendelijk, maar had liever alle 4 de overhemden gehad.

Verkeerd product gestuurd

Op de site stond een regular fit polo die ik bestelde verstuurd werd een slim fit polo dus lekker bezig met toestand van retourneren!

Top webwinkel - goede service

Een paar keer per jaar bestel ik kleding bij OFM. Al mijn ervaringen met deze webwinkel zijn goed of subliem. Snelle levering, soms een persoonlijke kaartje, een hanger erbij en deze keer zelfs het bestelde colbert in een mooie beschermhoes. TOP gedaan OFM !!!

OFM Webshop duidelijk en overzichtelijk

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Snelle en correcte levering.

Blijven echt toppers dat je er altijd wal iets moois vindt!

Bestel er met regelmaat en nu mijn zoon ook. Dus voor alle leeftijden of events is er wat te vinden.

Super snel verstuurd. In de winkel opgehaald vriendelijk personeel Maar dat weten wij uit ervaring,komen er al lang

Echt heel goed

Altijd mooie kleding en goede afhandeling! Snelle levering en snelle service. De korte broeken van Campbell vallen wel heel klein. Beter maat groter dan advies bestellen en op de site vermelden.

Prachtige polo

Een goed functionerende webshop en de producten zijn top.

Precies wat ik verwacht van een bedrijf.

Duidelijke site, veel keus. Bestelling gedaan, echter klopte de levertijd niet. Levertijd zou zijn 1-2 werkdagen. Na 4 werkdagen niks te hebben gehoord een mail gestuurd naar de klantenservice. Die reageren heel snel wat top is. Duidelijk uitleg waarom er vertraging was. Er moest wat retour gestuurd worden, dit gaat ook prima. Al met al dik tevreden met het hele proces.

13 De Aaldor

Geldermalsen 4191PC