Snel en kwalitatief goed

Goede service, zowel in winkel als online. Retouren zijn ook perfect afgerond.

Slecht

Heel simpel, gewoon slecht. Geleverde print van de zwemshort komt totaal niet overeen met de print volgens de website. Duidelijk aangegeven dat ik wel de short wil hebben met de juiste print maar krijg nu via mail de bevestiging dat er een terugbetaling gaat plaatsvinden. Dan zijn we dus weer terug bij start en ben ik verplicht nogmaals de short te gaan bestellen? Dan zijn we ongeveer 2 weken verder, geen gebruik gehad van de gewenste short en mogelijk uitverkocht?? Waarom niet zoals gevraagd de short gelijk alsnog leveren met de correcte print zoals op website is te zien omdat er mogelijk in magazijn iets verkeerd is gegaan ??

Duidelijke website met ‘wat je ziet, ziet er in werkelijkheid ook zo uit’ !

Goede kwaliteit, snelle levering, aantrekkelijke prijs.

Teleurstellend

Al jaren koop ik mijn kleren bij OFM. De laatste jaren ben ik minder tevreden. Dat komt met name door als ik gebruik wil maken van een goede actie de maten niet meer voorradig zijn. Daarin ben ik wel teleurgesteld. Het lijkt dan een super goede actie maar is de voorraad beperkt. De laatste keer dat ik gebruik heb gemaakt van de actie(besteld en betaald) kreeg ik een sorry berichtje dat een item niet meer voorradig was. Geld kreeg ik snel terug maar had liever het artikel gehad.

Prima verlopen

100% tevreden top!!

Bestelling meer dan 1 week onderweg

Bestelling ipv in 2 werkdagen geleverd meer dan een week moeten wachten , dit was een verjaardagscadeau, jammer dat we het niet op tijd kunnen afgeven hebben . Voor de rest goed kwaliteit voor een scherpe prijs .

Fijne website maar lange levertijd

5 poloshirts besteld. 2 werden geannuleerd. Ene maandag besteld, volgende maandag verzonden. Levertijd dus meer dan een week.

Professioneel en correct…..!!!

Een leuke aanbieding met 3 vriendelijk geprijsde Polo’s trok m’n aandacht….. Bestellen ging super gemakkelijk….. Helaas was 1 van de 3 Polo’s noet meer op voorraad….. Deze werd direct gecrediteerd en de andere 2 werden netjes aangeleverd…… Professioneel en correct…..!!!!!! Zeer tevreden……!!!!! Op naar de volgende aankoop

keurig netjes snel mooie deal

uitstekend

Kwaliteit

Bestelling altijd in orde en snel

Ruime keus en goede webwinkel.

Goede merken en kwaliteit van aangekochte kleding. Snelle afhandeling.

Snelle en correcte levering

Prettige site. De bestelling werd zeer snel en correct geleverd.

weer erg tevreden met mijn gekochte kleding

Als trouwe klant van OFM heb ik deze keer 3 korte broeken en 3 polo's besteld. Conform afspraken zijn ze op tijd geleverd en passen ze als gegoten.

Goed!

De overhemden waren zeer makkelijk te bestellen. Gekozen voor de optie afleveren in de winkel. In de winkel ook goed geholpen.

Deze keer waardeloos

2 keer een mail gehad dat 2 verschillende polo's ineens niet meer leverbaar waren,terwijl ze op website wel konden worden besteld . Ik ga er toch vanuit dat er op de website actueel voorraadbeheer plaats vindt. Ik heb regelmatig iets besteld bij OFM en dit nog niet eerder meegemaakt en dat valt me erg tegen.

prima service

Snelle, correcte levering

Bestelde artikelen zeer snel, correct in huis.

Super slecht

Super slecht online besteld en gekozen om af te halen een volle week gewacht en een mail ontvangen dat de levering langer ging duren dan een week ook geen probleem na het mailtje ontvangen een aantal dagen later nog een mail dat het geannuleerd is omdat de schoenen niet meer leverbaar zijn maar online bieden jullie hem nog aan! Naar de klantenservice gebeld en aangegeven hoe het zit krijg ik een vrouw aan de lijn die aan mij vraagt wat moet ik nu doen heel erg onprofessioneel! Geen aanrader deze winkel!

Fijne site, goede prijs snelle levering!

Op OFM site kan ik altijd snel vinden wat ik zoek, zeker omdat dit direct doorspringt naar de juiste producten...Voorbeeld van hoe online shopping moet werken. En de prijzen ....prima met snelle en correcte levering.

mijn ervaring is prima, aflevering van mijn korte broeken goed.

Lange levertijd

Op de website stond 1 à 2 werkdagen levertijd, ik kreeg het na ruim een week pas. Ik ga volgende keer wel weer naar de winkel als ik iets nodig heb.

Enorm goed !!

Alles is perfect verlopen ! Mijn aller grootste verrassing was de snelheid waarin de zending mij heeft bereikt. Compliment !

Leuke korting, slechte levertijden

Ze vermelden 1 tot 2 werkdagen op de site. Maar in werkelijkheid is dit 8 werkdagen.

goed geweldig

goed geweldig goeie service top

Alles was goed.

Prima product,snelle levering.