Geen goede ervaring!

Mijn bestelling is niet compleet, meer dan een week moeten wachten totdat de bestelling bij de winkel was afgeleverd. In de winkel was er ook geen enkel begrip voor de online bestellers! Tsja dan moet je het maar in de winkel kopen was hun reactie

Mooie aanbiedingen !

Altijd heel blij met de aanbiedingen in de wensshop van Only for Men. Prima kwaliteit en goeie service !

Fijne site en een snelle levering en de bestelling en de broeken passen prima

Goede keuze en aanbieding en snelle levering

Super snelle service met een goede prijs / kwaliteit verhouding

Top Service !

Waardeloos, was beter, hoezo snelle verzending?.

Vorige week zondag ochtend om half 10 een polo besteld. Elke dag de mail en mijn account in de de gaten gehouden over status aankoop, bericht was elke keer “ bestelling wordt verwerkt” , ook gekeken of mijn bestelde artikel er nog was, op de site kon ik hem nog steeds bestellen. Dus ik dacht dat gaat goed. Woensdagmiddag 5 uur berichtje dat artikel niet meer leverbaar is , dus ruim drie dagen nadat ik de bestelling geplaatst had, is men waarschijnlijk begonnen om mijn opdracht te verwerken en was de polo waarschijnlijk allang aan een andere klant verkocht. Ter compensatie zou ik 10% korting kunnen krijgen , maar dan moest ik wel eerst contact opnemen met de klantenservice . 31 juli opnieuw polo besteld (nu maatje kleiner, hopelijk past hij , we gaan het zien maar het het nu 5 augustus en bestelling staat nog steeds op “ bestelling wordt verwerkt” , dus waarschijnlijk gaat het weer niet lukken. Samengevat “ waardeloos”. Ook de 10 % korting ter compensatie , omslachtige manier om hem te verzilveren, bij laatste bestelling dus ook niet gebruikt. Dus samengevat ga geen uitverkoop online doen als de logistiek en/of de software het niet juist kan verwerken. Jammer……..

Waardeloos. Komen afspraken niet na.

Zeer frustrerend. Levering in 1 a 2 werkdagen. Uiteindelijk 5 en 10. Geen bericht van ontvangen. Na een mail eenmaal een standaard reactie ontvangen. Daarna verder mails geen enkele reactie ontvangen. Nav deze beoordeling wel een aantal standaard e-mails ontvangen met popi-jopi taal, maar inhoudelijk reageren hou maar. Meer wel vragen om deze beoordeling aan te passen. Waar haalt men het lef vandaan., Inhoudelijk reageren op e-mails en oprechte excuses aanbieden kan ook, maar dat is klaarblijkelijk te veel gevraagd.

Levering duurt te lang

Bestellen via webshop gaat prima, maar we zijn inmiddels 8 dagen verder nadat ik heb besteld en ik heb nog geen afhaalbericht gekregen om de bestelling op te halen in de winkel.

Prima services

De bestelling is op tijd en keurig afgeleverd.

De zending broeken bevatte 4 x de gevraagde kleur en 1 x ongevraagd een andere kleur. Misschien was een telefoontje hierover goed geweest.Kan mij voorstellen dat er een kleur uit voorraad is maar dan even overleg graag. Voor de rest altijd tevreden OFM

Excellent, it’s all went very well

Excellent, it’s all went very well

Slecht

De helft van de bestelling wordt (na ontvangst van de betaling) na 3 dagen gecanceld. De rest wordt geleverd, zonder vooraf overleg. Wil je de geleverde helft terug sturen, dan krijg je nogmaals extra retour kosten. Erg slechte service.

Alles goed gegaan

Bestelling geplaatst ik de winkel door een vriendelijke medewerkster. Daarna opgehaald in de winkel. Alles goed gegaan

Zeer goed maar verzending duurde lang

Kleding zien er perfect uit

Goed geholpen met een uiterst goede service.

Goed geholpen met een uiterst goede service. Prettig personeel.

Goede kwaliteit kleding

Wordt op tijd geleverd. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang van je bestelling.

Uistekend

De website en het bestelproces is duidelijk en overzichtelijk. De producten zijn netjes verpakt en binnen de gestelde termijn ontvangen.

Ruim assortiment, topmerken en veel aanbiedingen !!

Duidelijk en makkelijk

Makkelijk om je artikelen te kopen

Toppie

Netjes op de hoogte gehouden en inderdaad binnen 2 dagen bezorgt

Twee Boss polo’s in de opruiming gekocht. Nette prijs, goede beschrijving van het product en goed maatadvies. Snelle levering.

Prima levering volgens afspraak

Levering was naar verwachting.

Topppp

Top….. snelle levering, maten komen overeen, kortom Dankjewel OFM. Tot de volgende bestelling

Prima bedrijf

Gewoon top! Alles goed geregeld