Super leuk en makkelijk

Via via kwam ik terecht bij mijn vriendenboekje. Wij doen met vriendinnen altijd iets speciaals als iemand 50 word. Dit boekje maakt zo een dag nog eens extra speciaal.

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Een cadeau waar mensen van moeten huilen.. Maar op een goede manier!

Duidelijk en eenvoudig

Bij de keuze van het boek stonden er al veel goede vragen als voorbeeld. Hierdoor had ik snel de basis van het boek uitgezocht. Doordat je iedereen een berichtje kan sturen met de link om de vragen te beantwoorden / foto's toe te voegen, heb je er daarna zelf geen werk meer van.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Werkt fijn en handig voor iedereen. Leuke layouts en prima kwaliteit.

Inmiddels meerdere boekjes besteld hier. Geleverd volgens afspraak en mensen waren onder de indruk van de kwaliteit.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel goed

Heel speciaal kado

Heb al meerdere keren een vriendenboekje kado gegeven aan familie, vrienden en collega's. Heb het zelf ook eens mogen ontvangen. Het is en blijft een heel speciaal en uniek kado!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ze waren er stil van :).

Het is een geweldig boek

Het is kwalitatief een mooi boek. Een geweldig boek om te krijgen en makkelijk om mee te reizen, niet te zwaar, heel handzaam

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Mooi boek

Het is een mooi trouwboekje geworden waarin alle gasten van het bruidspaar een bijdrage geleverd hebben. Voor de prijs die we betalen ben ik wel heel kritisch: - de naam ‘mijn trouwboekje’ zouden we graag veranderen in ‘ons trouwboekje’ want mensen trouwen met z’n tweeën… - op de pagina’s in het boek staan de teksten relatief klein en is er veel wit op de pagina’s. Dat zal komen doordat wij maar een beperkt aantal vragen hadden. Meer wilden we gasten niet aan doen. Maar dan is de tekst niet paginavullend, dat zou flexibeler moeten zijn. - veel meer foto’s kunnen plaatsen op de pagina zou mooier zijn - op de een of andere manier was het niet alle gasten duidelijk dat de eerste foto van henzelf moet zijn. Ben er nog niet helemaal achter waar dat in zit, maar dat is wel jammer voor overzichtelijkheid van het boek. Ik zou graag nog contact met jullie willen of gezien deze punten de korting van 10 procent achteraf nog mogelijk is op onze bestelling. Willen jullie mailen of bellen/ appen? T 0625385255 Bij aanbevelen zet ik nu heel streng ‘nee’. Maar met een paar verbeteringen zou ik wel aanbevelen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? We gaan het 30 augustus geven aan het bruidspaar

Geweldig!!

Al in de voorfase waren de medewerkers ontzettend attent en behulpzaam bij het beantwoorden van alle vragen die we hadden. We kregen meestal dezelfde dag nog antwoord en dat gaf heel veel vertrouwen. Daarnaast waren ze ontzettend flexibel in het tegemoetkomen aan een aantal specifieke wensen die we hadden. Daarbij kwamen ze zelf ook met goede en creatieve suggesties. En tot slot is het eindproduct echt heel erg mooi geworden. Dus niets dan lof!!

• Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Wat een leuke verrassing!

Wat mooie en leuke verrassing. Mooi ingebonden echt een leuk cadeau om te maken en te krijgen

Heel positief

Het enige wat ik lastig vond was dat ik bij het overzicht niet rechtstreeks naar de betreffende fotopagina kon gaan. Ik moest telkens alle fotopagina's doorbladeren als ik bijvoorbeeld naar fotopagina 12 van de 20 wou. Het zou handig zijn als je via het overzicht rechstreeks kunt klikken op een fotopagina en die dan kunt aanpassen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Heel erg fijn format, aan alles is gedacht!

Ik ben heel erg blij met het vriendenboek dat ik heb samengesteld voor mijn broer en schoonzusje, ter ere van hun Gouden huwelijks jubileum Heel érg handig: - Makkelijk om mensen hiervoor uit te nodigen - Tweetalig aan te leveren, wij hadden te maken met veel Engelstalige vrienden - De vragen leuk, divers en op maat aan te passen - Kosten op makkelijke wijze te delen - Prachtige afwerking.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Weet ik nog niet, 18 augustus overhandiging, maar vast enthousiast.

Super leuk cadeau!

Super leuk cadeau. Werkt erg makkelijk en wordt positief ontvangen. Al meerdere malen besteld en dat blijf ik ook doen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? GEWELDIG!

Fantastisch!

Zeer duidelijk, en makkelijk! Goeie updates tussendoor. - De prijs is aan de hoge kant, maar is het wel waard

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig, een aanrader!

Supermakkelijk, mooi vormgegeven en snel geleverd

Ik ben echt zo blij met het boekje dat ik een review wil achterlaten. Onze vriendin is zwanger en we hebben dit boekje gemaakt voor de babyshower. Alles is gewoon makkelijk en goed aan dit product. De standaard designs zijn mooi. Kiezen is makkelijk want je hebt niet overdreven veel opties, maar wel genoeg. Vrienden uitnodigen gaat simpel, gewoon via een whatsapplink. De standaard vragen zijn heel leuk en kun je ook makkelijk aanpassen/toevoegen/weglaten. Het systeem is makkelijk om mee te werken, gewoon die vragen invullen en twee foto's uploaden en zij zorgen ervoor dat de opmaak er tof uitziet. Daarnaast was alles heel snel gedrukt, letterlijk in 3 dagen had ik het boek op de mat liggen na bestelling op een zaterdag. En de kwaliteit van het boek is mooi, en er zit een cute cadeauverpakking omheen en een linnen tasje. Voor een prijs van 36 euro hebben we voor 11 personen allemaal twee eigen pagina's en ook nog twee fotopagina's erin. Echt 100% blij met dit cadeau, heel veel zin om het te gaan geven. Zou het helemaal aanraden.

Zeer leuk om te geven

Het uitzetten van de vragen die iedereen moet invullen gaat erg makkelijk. Je kunt adressen makkelijk uploaden zodat de totale lijst in één keer kan worden gemaild. Ik had ook nog een aantal vragen aan de servicedesk. Die heb ik online gesteld en ik kreeg direct een reactie. Echt heel erg fijn! Het is goed te volgen hoe ver iedereen is gevorderd met het invullen. Het sturen van een herinnering gaat vrij simpel! En het uiteindelijke resultaat is heel erg mooi geworden. Een mooie herinnering voor onze pensionado!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel er positief

Fantastisch origineel cadeau

Wat een goed cadeau voor iemand die afscheid neemt of met pensioen gaat. Hij kan nu nog eens van oud collega's nalezen. We hebben de vragen wat aangepast naar de persoon, zoals welke mop van hem vond je het best omdat het een echte moppentapper was. Daar kwamen ook weer goede anekdotes uit.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Overweldigend goed.

Geweldig om te doen en het resulteert was fantastisch!

Het was even zoeken naar hoe er gestart kon worden met het invullen maar eenmaal het kenbaar was heel eenvoudig. Updates over de status tussentijds aanpassen of inkijken was geen probleem! Nadat het boekje klaar was en opgestuurd was het een mooi exemplaar om te ontvangen en overhandigen aan de gelukkige! Mooie opvulling en kleurrijke pagina’s!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super leuk iedereen was enthousiast

Ontzettend leuk

Erg leuk geworden. Makkelijk in gebruik.

Echt een top cadeau!

Gemakkelijk en super snel!

• Hoe waren de reacties op het boek? Emotioneel, grappig

Super mooi kado

Echt een verassende mooi kado, heel makelijk om te maken, extra foto pagina's bijgevoegd, super persoonlijk. Mijn vriendin was zeer verast. Ik raad het iedereen aan

• Hoe waren de reacties op het boek? Super enthousiast

geweldig!

Het Vriendenboekje is geweldig geworden. Alles spreekt voor zich, je kunt zelf een format kiezen, je kunt zelf nog vragen toevoegen, iedereen wist online de weg te vinden en ik heb een schitterend aandenken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? positief

Meerdere boekjes gemaakt, zowel privé als voor werk. Altijd een succes!

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Mooi in elkaar gezet, netjes en compleet

Erg mooi boek geworden. Het is duidelijk, simpel en mooi afgewerkt.

• Service

Jullie hebben het geweldig gedaan

Toen er een foutje inzat Hebben jullie het perfect opgelost Mijn moeder was blij verrast met zo'n mooi felicitatie boekje

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Super leuk kado voor mijn 16 jarige

Het is makkelijk doordat je het via een appje kan delen. Je houd zelf heel fijn her overzicht. Het contact bij vragen verloopt heel snel en fijn.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar heel positief. Mijn dochter vond het het mooiste kado

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag