Leuk en orgineel cadeau

Dit is een super leuk en origineel cadeau om te geven. Het is erg persoonlijk en het is prettig dat je ook nog wat eigen vragen kunt toevoegen.

• Wat voor boek heb je gemaakt? Mijn Vriendenboek
  • Hoe waren de reacties op het boek? Goed en leuk

Super gebruiksvriendelijk, vlotte service en heel mooi resultaat

Reeds 2x een vriendenboek besteld en elke keer heel tevreden van de schitterende service. Het is enorm gebruiksvriendelijk en makkelijk te verwerken. Ook de uitgeprinte versie is van hoge kwaliteit. 100% aan te raden!

• Wat voor boek heb je gemaakt? Mijn Vriendenboek
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ontroering en verbazing

Een ideale, mooie, professionele herinnering

Een ideale manier om te organiseren dat iedereen een bijdrage levert. Net, mooi boek Leuke mogelijkheden qua uitstraling Leuk te geven

• Wat voor boek heb je gemaakt? Boek vol Herinneringen
  • Hoe waren de reacties op het boek? Verrast

Mooie herinneringen in 2 boek gebundeld

Mijn man die 50 werd en lastig te verrassen valt, was helemaal emotioneel bij ontvangst van het boek. Hij opende het boek en kon niet meer stoppen met lezen. Het is heel gebruiksvriendelijk om te maken. Een aanrader!

• Wat voor boek heb je gemaakt? Mijn Vriendenboek
  • Hoe waren de reacties op het boek? Emotioneel en heel blij

Prachtig boekje

Het was een grote verrassing. Wat is dat een mooi boekje geworden. Mooi ingepakt, goede kwaliteit, mooie foto’s. Prachtig.

Super leuk boekje

Fijn dat mensen via een link mee konden doen. Het eindresultaat is echt top en de ontvangers waren er heel blij mee!

Supermooi gemaakt

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Super leuk cadeau om te geven

Het systeem werkt makkelijk en het eindresultaat is heel erg leuk. De ontvanger was echt heel blij met zijn cadeau. Enige minpuntje vind ik de hoge prijs. Het is een behoorlijk prijzig cadeau, wat de ontvanger er ook niet direct aan afziet.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Wat een mooi anti-heimwee boekje hebben we samengesteld. En wat een handige en duidelijke website! Super blij mee.

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg enthousiast

Een leuk en bijzonder cadeau om te geven én te krijgen!

Dit is het derde boekje die we gemaakt hebben. Voor collega’s/vrienden die een andere baan gevonden hebben en voor mijn moeder. Via een makkelijke weg, door middel van een berichtje met een link, kun je veel mensen bereiken en daarmee hele mooie warme herinneringen verzamelen. Het is zeer gebruiksvriendelijk, een hele mooie kwaliteit en overzichtelijk. Het contacteren, verzamelen en gereed maken duurde iets langer dan ik had bedacht, dus het werd krap in tijd tot de verjaardag. Na een mailtje gestuurd te hebben hebben ze er een spoedbestelling van gemaakt en was het al na drie dagen binnen! Mijn moeder werd 60 en met het ontvangen en lezen van dit mooie boek werd ze helemaal emotioneel. Ze leest er iedere dag in en het is blijvend voor altijd. Ze is ons dankbaar dat wij dit voor haar gedaan hebben. Ook veel leuke reacties van iedereen die het ingevuld hebben. Ik zou het iedereen aanraden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig, mooi, emotioneel en blij.

Makkelijk om te maken en superleuk om te krijgen

Zowel om te krijgen als te geven graag cadeau. Website is makkelijk in gebruik, is goed over na gedacht.

Topervaring

Makkelijk via de website aan te vragen, iedere keer signaal als een van de deelnemers zijn pagina had opgeleverd en makkelijke doorzending en snelle en perfecte levering !

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? top

Echt super leuk zeker omdat jullie er een leuke aanvulling aan toepassen in de vorm van leuke spreuken plaatjes en versieringen Wij als familie zijn er super blij mee en zullen dit zeker aanraden , ik weet zeker dat mij. Zus diemgaat emigreren er een heel mooi en dierbaar boek aan heeft .

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg leuk en wat een leuk idee

De ontvanger was er echt mega blij mee!

Het vriendenboekje was eenvoudig te maken en de ontvanger was er echt zo blij mee! Enige minpuntje... de prijs. Maar als je het boekje ontvangt, dan zie je dat er veel zorg aan besteed is.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief!

Super origineel

Heel leuk om als cadeau te geven. Je kan allerlei soorten vormgeving uitkiezen en foto's toevoegen. Het wordt mooi in elkaar gezet voor een zeer redelijke prijs. Wij zijn er enorm blij mee!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk!

Superleuk boekje!

Ik vond de stijlen en opmaak erg leuk en de kwaliteit van het uiteindelijke boekje was ook heel goed. Mijn zus voor wie het boekje was vond het ook echt geweldig om te krijgen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Een hele leuke herinnering

Leuk kado met de mogelijkheid een leuk aantal foto's/herinneringen vast te leggen

• Hoe waren de reacties op het boek? Heelverg positief

Super leuk boekje en snelle service

Het boekje is erg leuk geworden, het is een waardevolle herinnering. De levertijd was verl sneller dan op de website aangegeven. Echt aanrader als je een speciaal cadeau zoekt voor eeen dierbare.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk!!

Goede interface en makkelijk om een prachtig cadeau te maken!

Ik heb een vriendenboekje voor mijn beste vriendin gemaakt. Ze was er héél erg blij mee. Het was heel gemakkelijk om de vragen te maken en te delen met al haar vrienden, en om fotopagina's en andere extra's te maken. Het is echt een super cadeau! Ik moet me inhouden om het niet voor iedereen te maken :)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super positief!

Een goede site om een leuk en origineel cadeau te geven!

Het is een makkelijke manier om een leuk cadeau te geven

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed

Een leuk en origineel cadeau om te geven.

Mijn ouders vonden het zo leuk om te krijgen voor een 55 jarig huwelijk. Makkelijk te maken en door het team mooi afgewerkt.

• Hoe waren de reacties op het boek? Emotioneel

Wauw wat een mooi cadeau om te geven!

Zo fijn dat iedereen het kan invullen wanneer hij/zij er even voor kunnen gaan zitten. En dat je iedereen in 1x een herinnering kan sturen. En onze collega was echt blij verrast!! En iedereen vond het er zo mooi uit zien.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super verrast en blij

Super leuk boekje en wat een geweldige duidelijke site !

Super service, bij vragen krijg je snel antwoord. Het is allemaal heel helder en duidelijk hoe het werkt. Een kind kan de was doen

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? geweldig

Prachtig resultaat

Het maken van het boekje is eenvoudig en het resultaat top

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? goed

Zo leuk!

Zelden zo’n leuk kado kunnen geven. Heel mooi uitgewerkt boekje. En, makkelijk en fijn programma om mee te werken. Top!!

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg positief

Binckhorstlaan 36