Persoonlijk cadeau

Het werkt heel makkelijk en het is een echt persoonlijk cadeau. Ik heb al vaker een boek gemaakt. Zeker een aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!

Ontzettend leuk boekje

Het maken ervan is erg makkelijk! De verpakking is ook erg leuk! Degene die het hebben gekregen zijn er erg blij mee.

Geweldig leuk boekje om te geven!

Het boekje zit prachtig in elkaar. Mooi product leuk verpakt en een tasje erbij. Dat je de mensen die meedoen om het boekje te vullen makkelijk een link kan sturen is super handig. De cadeauontvanger was blij verrast.

Mooie kwaliteit met stevige dikke kaft. Heel erg leuk verpakt en daardoor erg leuk om als cadeau te geven

Schitterend

Samen met collega’s een prachtige herinnering gemaakt voor een collega die met pensioen is gegaan.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Allen vonden het prachtig

Mooi profesioneel boekje dat zeer gewaardeerd werd.

Dit is mijn tweede boekje die ik heb gemaakt. Na het eerste boekje dat ik voor een collega die met pensioen ging had gemaakt en daar zoveel positieve reacties op kreeg, dacht ik: Dit kan ik nog wel een keer doen. De vragen kan je zo leuk of gek maken als je zelf wilt. Ook mijn 2e collega vond het geweldig. Fijn dat je als "administrator" kan zien wie ermee bezig is en wie hem af heeft. Zo kan je mensen nog even aansporen om het af te maken. En als ik spelfouten zag, dan kon ik die ook even aanpassen. Een top product.

• Hoe waren de reacties op het boek? Super enthousiast

Geweldig cadeau om te geven en te krijgen!

Bijzonder leuk cadeau voor een jubilaris, vriend, stel etc. De website wijst zichzelf en is heel gebruiksvriendelijk ("makkelijk"). Complimenten voor de kwaliteit en professionaliteit ook! De reacties waren hartverwarmend.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? geweldig!

Makkelijk in te vullen door iedereen, prachtig resultaat! Snel geleverd.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Wat leuk!

Ontzettend leuk resultaat!

xx

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? dankbaar, enthousiast

Makkelijk en super leuk resultaat

Vriendinnen uit het hele land hebben we kunnen bundelen in een superleuk vriendenboekje. Gewoon thuis achter hun eigen computer en ik als maker kreeg alles binnen en hoefde eigenlijk niets verder te doen. Wanneer iets bij iemand niet lukte kon ik op hun pagina iets verwijderen of bijvoorbeeld een qr code toevoegen. Zo leuk geworden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar positief

Handig, leuk en goede kwaliteit

Prima website, werkt goed. Mooie themas. Jammer dat er altijd verplichte velden zijn, zoals eenn geboortedatum. Die had ik graag vervangen of verwijderd

• Service

Medium website maar ontzettend leuk resultaat!

Ik vond de website om het boek te maken een tikkeltje onhandig (bijv. dat je de pagina’s niet daadwerkelijk kan zien maar alleen de vragenlijst moet invullen), maar het resultaat was top! Het boek is echt heel leuk geworden. Dus gewoon vertrouwen hebben dat het goed komt :)

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed!

wat een fantastisch cadeau om te geven of te krijgen !!!!!

super leuk !!! Ook wel een emotioneel boekje geworden om te koesteren ! Wat een ongelooflijke service ! jaaroverzicht aangepast op vraag ! snel en vriendelijke correspondentie

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? blij en enthousiast !!!!

Origineel en leuk

Makkelijk om in te vullen, snel geregeld en mooi eindresultaat!

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Supermooi boekje, en heel snel gemaakt.

Ik heb dit boekje voor meerdere babyshowers gemaakt. Heel makkelijk om te doen, supersnel klaar en je hebt een heel persoonlijk, mooi cadeau. Iedereen aan wie ik hem gegeven heb was er superblij mee!!

• Service

Gebruiksvriendelijk en snelle levering.

Boek benodigd voor een babyshower. Aangezien je het online kunt invullen, maakt het ‘t erg gebruiksvriendelijk. Bovendien snelle levering en een goede kwaliteit.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Super leuk boekje geworden

Mijn dochter ging naar Cyprus en we hebben voor haar een anti heimwee boekje gemaakt.. het was heel makkelijk om het boekje samen te stellen, heel gebruiksvriendelijk. Beveel het zeker aan

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast, iedereen vond het een leuk idee en mijn dochter was er enorm blij mee

zeer praktisch in gebruik en prachtig eindresultaat

Zeer praktisch in gebruik. Je hebt 1 persoon nodig die de regie voert en overzicht houdt. Deze persoon wordt ondersteunt door Vriendenboekje die steeds herinneringen stuurt. Top geregeld. Vervolgens wordt het boekje snel geleverd, waarbij het mooi verpakt is. Goed en met liefde verzorgd!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? wauw

Een echt waardevol kado voor de ontvanger

Het gemak waarmee het vriendenboekje samengesteld kan worden, de aanpassingen die zo simpel gemaakt kunnen worden, het overzicht van wie al een pagina heeft gemaakt (of niet). De snelheid waarmee het boekje dan wordt opgestuurd. Het is voor mij de derde keer dat ik dit boekje regel voor collega's en dat zal in de toekomst vaker gebeuren

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Verrassend, leuk, geweldig

Maakt de belofte helemaal waar

Makkelijk in gebruik. Handig om door te sturen en het uiteindelijke product was ook echt mooi. Misschien net een beetje jammer dat er niet nog iets meer lay-out voorbeelden/mogelijkheden zijn, maar al bij al echt wel kwaliteitsvol. Echt tevreden met het resultaat.

• Hoe waren de reacties op het boek? Prima

Echt een leuk kado en makkelijk afzonderlijk van elkaar te maken

Leuk om te maken en ook makkelijk omdat iedereen het kan maken op het tijdstip wat hem/ haar uitkomt. Daarna natuurlijk super leuk om te geven en een mooi aandenken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk en blij

heel makkelijk

het was het makkelijk om in te vullen en foto's toe te voegen en zag er heel mooi uit en snel verstuurd

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel positieve

Zo leuk!

Heel mooie kwaliteit. Weinig moeite om te maken. Echt perfecte service.

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Geweldig cadeau!

Heel gemakkelijk en leuk cadeau

• Service

Het boekje is heel erg mooi geworden

Het is makkelijk te maken, je volgt de stappen. Ook fijn dat je vragen kunt weghalen of kunt toevoegen. Handig dat je een link met uitnodiging per whats app kunt versturen, iedereen kan het op deze manier ook via de telefoon invullen en foto’s uploaden. En de tekst om een herinnering te sturen is ook ideaal. Mooie lay out van het boekje, ben er heel blij mee kan het iedereen aanraden

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg enthousiast

Binckhorstlaan 36