Heel gebruiksvriendelijk en het resultaat was top!

Zoek niet verder, maak je boekje hier!!

Het maken is zeer gebruiksvriendelijk. Je hebt voorbeeldvragen maar kunt ook je eigen vragen er in zetten. De levering was ruim binnen de aangegeven termijn en het resultaat was helemaal perfect.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar positief

Handig, mooi en tikkeltje prijzig.

Het vriendenboekje werkt top! Super handig, digitaal, ieder voor zich gelijktijdig invullen, herinneringsmails, etc. Mooi resultaat ook! Alleen is het wel wat prijzig.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super leuk!

perfecte cadeau

Het is allemaal zo makkelijk geregeld, leuk en je maakt er iemand echt blij mee. Je kan makkelijk iedereen achter de broek aanzitten door herinneringsmails te sturen. Het resultaat is echt top!

• Hoe waren de reacties op het boek? Super leuk

Het boekje is heel leuk geworden! Collega was er erg blij mee. Veel complimentjes van andere collega's Houd het zeker in gedachten voor een volgende keer.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Toegankelijk en volledig verzorgd

Elke pagina is mooi verzorgd na de makkelijke wijze waarop mensen zelf hun pagina beantwoorden Leuk om zelf de vragenlijst te kunnen maken. Ook als je de organisator bent is t goed ondersteunt en makkelijk te volgen

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Makkelijk in te vullen ennkost weinig tijd

Superfijne manier om met een groep een persoonlijk cadeau te maken

De tool werkt heel fijn in de communicatie naar de rest van de groep. De vormgeving is mooi en de opties om het te personaliseren zijn meer dan voldoende. Door de themas en voorbeeldvragen kost het weinig tijd om toch iets speciaals te maken. Verbeterpunten zijn wat mij betreft het ontbreken van een afdrukvoorbeeld om zelf een compleet beeld van het eindproduct te krijgen en eventueel te delen met de deelnemers. En daarnaast de prijs. Per deelnemer valt het mee, maar de totaalprijs voor het product vind ik aan de hoge kant.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Goed, ik heb het boekje alleen niet zelf gezien, dus kan de kwaliteit niet beoordelen.

geweldige kado!

Heel leuk om te geven. De ontvangen was er blij mee.

Leuk cadeau maar vooral goede website om het vriendenboekje in orde te maken. Een echte aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? erg goed!

Origineel cadeau

Leuk cadeau om te maken en te geven. Makkelijk in te richten en meerdere keuzes voor lay-out om het ieder naar de zin te maken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel enthousiast

Top! Fijne app

Was erg makkelijk en overzichtelijk. Kosten waren wel vaag inzichtelijk. Goeie truc

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Goed!!

Werkt heel fijn. Via de mail met een link kan iedereen zn eigen pagina maken, ideaal! Je kunt het heel makkelijk op je telefoon doen. Het resultaat is prachtig. Super mooie kwaliteit! Het is was prijzig maar dan heb je wel ECHT iets moois.

Prachtig, persoonlijk en bijzonder product.

Dankbaar ben ik als schoondochter van een hele lieve (schoon)vader en opa die met pensioen is gegaan om dit kostbare vriendenboek samen met familie, vrienden en collega's te hebben gemaakt. De leukste vragen over de hoofdrol speler in het boek zijn met veel plezier beantwoord en verwerkt. Wat zo gaaf is: zelf vragen bedenken en toevoegen is ook gewoon mogelijk! En wat hebben we daar met de grootste lol gebruik van gemaakt, evenals van het toevoegen van extra foto's. En dan de lay-out van het boekje, met precies genoeg keuze qua vorm, kleur en aangezicht. Super goed bedacht concept, een flexibele en zeer vriendelijke website en een uitstekende vlotte service. En dan ook nog eens zo'n lieve verpakking en grappig linnen tasje erbij. Hier zal zeer zeker vaker een boekje worden gemaakt voor de volgende gelukkigen. Mijn schoonvader wist niet wat hij zag toen we het hem vandaag met de kinderen en kleinkinderen gaven. Hij zit er constant met een grote glimlach in te kijken en vindt het geweldig dat iedereen zoveel moois en liefs over hem vertelt in de persoonlijke pagina's. Dank jullie wel voor dit feestelijke cadeau. Jullie creëren op deze manier veel gelukkige gevers én ontvangers. Ga zo door met dit bijzondere werk! Liefs van Liesbeth

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Zie mijn verhaal hierboven.

Netjes optijd

Het boek was er snel en ziet er prachtig uit. Alleen staan er stukjes Tekst bij van de maker met mooie boodschappen maar die had ik liever zelf ingevuld bij de persoon. Nu zijn sommige soms misplaatst zoals iemand wiens vrouw is overleden die iets krijgt van meer vrienden maken of zoiets.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ik moet het nog geven

Goed geregeld

Duidelijk en goed georganiseerd

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? werd zeer op prijs gesteld

Super leuk cadeau

Super kado om te geven

Makkelijk recepten en persoonlijke tesksten in te vullen. Foto s uploaden is ook makkelijk. Er komt binnen de afle ertijd een mooi verpakt receptenboek in doosje binnen. Voir een huwelijk hebben wij ruim 80 inzendingen gehad en dat is daarmee een kostbaar mooi boekwerk geworden.

Ontzettend leuk resultaat!

Makkelijk om in te vullen en het uiteindelijke boekje was kleurrijk, vrolijk en boven verwachting. Een waardevol cadeau voor onze vertrekkende collega.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Super leuk en waardevol cadeau

Het is heel eenvoudig om een zeer originele verrassing in elkaar te zetten met verschillende mensen samen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super leuk.

Wat een uniek mooi cadeau op te geven.

Mijn vriendenboekje is een uniek mooi cadeau om te geven. Het is heel makkelijk te maken en je hebt volop keuze uit verschillende lay-outs.

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Geweldig cadeau om te geven!

Een uniek cadeau dat geschikt is voor elke gelegenheid.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Ontzettend leuk cadeau!

Een leuke cadeau om gezamenlijk te maken. Erg persoonlijk en leuk om te geven. De ontvanger was er erg blij en vond het een van de leukste cadeautjes. De service was TOP!

Leuk cadeau met goede service

Fijne manier om een leuk cadeau aan een collega te geven. Goede en snelle klantenservice.

• Service

Wat een fantastisch cadeau!

Het is een prachtig document geworden en je wordt heel goed begeleid door MijnVriendenboekje in de voortgang en afronding. Super!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Top!

Heel leuk en persoonlijk cadeau!

Het is een makkelijke manier om iemand een heel persoonlijk cadeau te geven

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Binckhorstlaan 36