Een makkelijk cadeau om te maken, een fantastisch cadeau om te geven en te ontvangen.

Super handzame website met voorbeeldmails voor uitnodigingen, herinnering, betaling en bedankje. Alle voorbeeldvragen zijn handig én ook super makkelijk aan te passen, volgorde te wijzigen, of te verwijderen. Ook inzage in hoe ver iedereen is met invullen is handig. Materialen en vormgeving vind ik zeer mooi en ook de spiraal in het boekje heel duurzaam. Leuk ook om jullie boekje te lezen hoe jullie tot dit concept gekomen zijn. Ik heb het mijn dochter gegeven omdat ze 8 maanden in het buitenland stage gaat lopen. Ze vertelde me van de week aan de telefoon 'Eigenlijk zou iedereen zo'n boekje moeten krijgen'.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Allemaal positief, wat een leuk idee etc.

Uniek cadeau om je waardering uit te spreken

Wat geef je een collega die na jaren dienstverband een nieuwe uitdaging aangaat? Waarmee je samen veel werkplezier hebt gehad en mooie uitdagingen hebt getackeld? Juist ja, een boekje vol herinneringen aan haar ex-collegas, dat ook nog eens praktisch is bij haar grote hobby: barbecueen. Het receptenboek was een groot succes. Komende zomer hopen we natuurlijk uitgenodigd te worden... :-)

Super leuk boekje.

Het is heel erg makkelijk om iedereen uit te nodigen. Je hebt snel een super leuk boekje met mooie herinneringen voor de ontvanger.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Een vriendin werd 21 jaar en gaf een diner voor circa 18 personen. Daarvoor was dit boekje ideaal! Zo hoefden we alleen even wat leuke vragen te bedenken en een linkje door te sturen. Ideaal, anders was het nooit te regelen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg leuk

heel waardevol boekje!

Prettig werkbaar systeem, snelle service, mooie kwaliteit en attent verpakt

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? positief en verrast

Makkelijke tool met een mooi een waardevol resultaat!

Leuke designs om uit kiezen. Goede voorbeeld vragen om af te wisselen met persoonlijker vragen. Leuk dat extra foto pagina's kunnen worden toegevoegd. Gebruiksvriendelijk. Ook het sturen van een reminder om in te vullen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Goed - heel leuk geworden

Aanbevelingswaardig!

Nooit eerder gewerkt aan een online vriendenboekje. Maar alle stappen waren zo duidelijk dat het geen enkele moeite kostte om tot een prachtig boekwerk te komen. In één woord: Geweldig! Zeer aan te bevelen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Dat blijft nog even geheim.

Supertof cadeau

Het maken van een vriendenboekje is op deze manier super makkelijk en toegankelijk. Zelfs voor de wat oudere mensen onder ons. Het werkt intuitief en eenvoudig. De kwaliteit van het drukwerk uiteindelijk is ook geweldig.

• Hoe waren de reacties op het boek? Fantastisch

Supermooi waardevol kado

Heel mooi kado voor mijn vader gemaakt, wat helemaal niet veel werk en moeite heeft gekost!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel mooi

Heel eenvoudig origineel cadeau te maken!

Echt de ideale manier om eenvoudig een origineel cadeau te maken. Iedereen kon ermee uit de voeten en het boekje werd snel geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief, enthousiast

• Service

Fantastisch cadeau om als herinnering aan te bieden

Het boekje is makkelijk samen te stellen en leuk om te geven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? super

Echt superleuk!

Het is eenvoudig te vullen met meer mensen en het ziet er prachtig uit nadat het gedrukt is. Ik was echt blij verrast en de ontvanger ook :)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed, super mooie herinnering

Mijn collega was erg verrast en er erg blij mee

ik heb het boekje met liefde gedaan voor mij collega die met pensioen ging

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? super leuk

Prachtig boekje!

Makkelijk te maken en bij vragen is de klantenservice prima bereikbaar en zeer klantvriendelijk. Het resultaat is prachtig geworden en de ontvanger is er heel blij mee!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed,. iedereen vindt het een mooi boekje.

Echt superleuk en ziet er echt top uit, maar ik vind de prijs echt veel te veel.

Zoals hierboven al beschreven. Het ziet er echt heel mooi en leuk uit, maar ik vind het bedrag dat we betaalden (€60-70) echt veel te veel geld. Het is dat we in tijdnood zaten en iedereen enorm zn best had gedaan anders hadden we het niet gedaan.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Goed, erg positief tot de prijs bekend werd. Echt heel veel geld voor een boekje

Top netjes op tijd geleverd!

Fijne klantenservice, die begrip hebben en fijn meewerken

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

leuk idee een vrienden boekje met recepten

Een toepasselijk cadeau voor iemand die erg van koken houdt. Wel een beetje lastig bij het invullen van de ingredienten dat je alles een voor een moet invullen.

Wat een geweldig mooi document.

Voor een collega welke met pensioen is gegaan heb ik met collega's samen voor het eerst een vriendenboekje samengesteld. Wat zag dit eindresultaat er geweldig uit. En degene die deze heeft ontvangen wat er echt ontzettend blij mee en koestert deze dan ook voor altijd.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig!!!

Geweldig kado om te geven!

Het was leuk om te maken en te geven. Ik ben blij dat ik het heb gedaan. Zeker voor herhaling vatbaar. Wat wel lastig was voor de genodigden was het invullen van de ingredientenlijst. Te weinig plaats voor alles.

Een fantastisch boek met prachtige herrineringen

Het boek is handig en vlug in te vullen. Het is prettig dat je een eigen invulling hebt, je kunt het boekje helemaal naar wens maken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Prachtig, wat uniek, mooi, leuk en origineel

Geweldig leuk kado, makkelijk en snel te realiseren

Super mooi boekje. Werkt heel makkelijk via mail of app. Zelf vragen toe te voegen of geheel naar eigen inzicht op te zetten. De ontvanger was blij en verrast vooral ook omdat je veel mensen kunt benaderen, die hij niet had verwacht, en zo kunt bundelen in zo’n leuk kado.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Verrast, geweldig, emotioneel

Goede kwaliteit

Ik ben erg tevreden met het bestelde boekje. Het proces van maken was erg overzichtelijk, bestellen ging soepel en product is kwalitatief mooi!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar positief

Supergaaf persoonlijk boekje

Een babyshower-vriendenboekje samengesteld. Het boekje ziet er geweldig leuk, verzorgd en professioneel uit en viel zeer in de smaak. Wat dat betreft niets dan lof. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel heel prijzig vind. Voor 34 vriendenpagina's en een jaaroverzicht waren we meer dan 80 euro kwijt. En hoe leuk het boekje ook is, dat bedrag zie je er toch echt niet aan af.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!

Leuk

Ik kwam deze site op google tegen. Het is een hele makkelijke site en aan alles is gedacht. Geen papieren rond brengen en weer ophalen bij mensen. Alles mooi bij elkaar en aanvullen met foto's teksten en stickers. Het is een super mooi babyshower boekje geworden. Ze was er heel blij mee.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? iedereen vond het super leuk

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag