Makkelijk proces, verkeerd boekje geleverd

Het invullen en ontwerpen van het boekje was simpel. Het was prettig om meermaals te kunnen inloggen en opslaan en wederom bezig te gaan. Echter hadden wij in eerste instantie een oude versie van ons boekje geleverd gekregen (na de eerste keer opslaan) waarbij nog niet alle foto's erop stonden en andere dingen misten. Nadat te hebben aangekaart via de mail (er is geen telefoonnummer wat best vervelend is als er iets misgaat), werd dit na enkele dagen opgelost. Hier ging wel veel extra tijd overheen dus zorg dat je tijdig het boekje besteld en checkt bij de levering. De 2e keer was het wel het juiste boekje en waren we tevreden over de kwaliteit. Het boekje vonden wij wel erg prijzig vooral als je meer foto's wil toevoegen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Onze vriendin was erg blij met het uiteindelijke resultaat.

Fantastisch receptenboek!

Vanwege het afscheid van een collega hebben we gezamenlijk een receptenboek gemaakt. Het totale concept is super! Digitaal invullen is ontzettend makkelijk volgens een vast stappenplan en kost je hooguit 10 a� 15 minuten. De vragen kun je aanpassen gericht op de persoon, wat ook heel fijn was. Het receptenboek was na de laatste druk op de knop ook snel in huis. Leuk verpakt met nog een extra kleine attentie erbij. De betreffende collega was laaiend enthousiast en kijkt terug op de mooie herinneringen van de afgelopen jaren. Wij raden Mijn Receptenboekje ten zeerste aan als je op zoek bent naar een leuk naslagwerk vol met mooie herinneringen en recepten natuurlijk!

Een geweldig en kostbaar document voor oma.

Met een grote familie was het een hele klus om 56 familieleden aan te sporen om het boekje in te vullen. Ik begreep ondertussen dat sommige familieleden , de overigs hele fijne functie van dit boekje om een reminder testuren, mijn mails als dreigmails benoemde :) Het is voor oma die 90 jaar is geworden zo'n persoonlijk en dierbaar kade geworden. Ze kijkt er nog dagelijks in. De optie om zelf de vragen aan te passen was erg fijn.

• Hoe waren de reacties op het boek? Overweldigend

Uniek en persoonlijk cadeau

Volledig zelf samen te stellen, makkelijk in te vullen, kwalitatief hoogwaardig, mooi vormgegeven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar lovend

WAUW

Ik ben zo ontzettend blij met dit boekje en hoe makkelijk het was om dit te maken! Het boekje ziet er fantastisch uit. Aan de levering zie je dat het echt met liefde gemaakt wordt; je ontvangt het in een mooie cadeau verpakking en ik kreeg er zelfs een toadbag bij. Ik ga dit cadeau met heel veel plezier geven en zeker nog eens bestellen! Super bedankt ❤️

• Hoe waren de reacties op het boek? Super enthousiast

Super mooi verzorgd met veel mogelijkheden

Gemakkelijk in te vullen. Vragen kunnen persoonlijk gemaakt worden. Mogelijkheid om gemakkelijk reminders te sturen. Super netjes verzorgd en heel leuk in verpakking bezorgd. Voor herhalingvatbasr. Nu gebruikt voor afscheid van hele fijne collega. Maar ook voor jubileum, trouwpartij of bijzondere verjaardag of huwelijksmijlpaal te gebruiken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel blij, geëmotioneerd en prachtige herinnering.

Mooi boekje en goede service!

Doen wat ze beloven met als resultaat een mooi boekje!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super mooi!

Het vriendenboekje is middels eenvoudig te volgen stappen te maken; van het opstellen van de vragen, uitnodigen van mensen tot het definitief maken en bestellen van het boekje. En het resultaat mag er wezen. Een persoonlijk cadeau wat er supermooi uitziet!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!

Leuke manier om iemand te verrassen

Leuke manier om iemand te verrassen, en een originele manier om een grote groep mensen erbij te betrekken.

Schot in de roos!

Alweer een 6e boekje besteld. Na een paar vertrekkende collega's nu mijn 21-jarige dochter verrast. Ontzettend leuk om te zien hoe jong en oud verschillend de vragen beantwoord. Het was een schot in de roos! Prachtige kwaliteit en snelle levering.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen wilde op de verjaardag het eindresultaat zien!

Mooi boek geworden!

Super idee om zo'n boek te geven. We gaven het voor een bruidspaar. Ze waren er heel blij mee. Snelle levering

• Hoe waren de reacties op het boek? Super

Handig en origineel

Makkelijke manier om een fantastisch leuk vriendenboekje in elkaar te zetten voor een naaste. Je kiest / maakt zelf de vragen en kan ook de volgorde van de personen bepalen. Erg origineel en leuk. Mocht je nog twijfelen… absoluut doen! Ps. Wij deden dit standaard voor iemands 30e verjaardag.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Zo blij mee! Origineel cadeau!

Gebruiksvriendelijke site en prachtig boekje

Het leukste cadeau om te geven en te krijgen. Super persoonlijk. Heb nu voor de 2e keer een boekje laten maken voor iemand en beide geven aan het nog regelmatig erbij te pakken en hielden het niet droog bij ontvangst. De medewerkers zijn ook heel behulpzaam, ik kwam bijv na bestellen erachter dat ik was vergeten om op 1 pagina foto’s erbij te doen. Met een mailtje was dit snel opgelost en hebben ze de foto’s alsnog toegevoegd. Het boekje wordt ook enorm leuk verpakt! 1 tip voor het bedrijf: als de fotopagina’s te bewerken zouden zijn op de iPad zou dat nog fijner zijn. Nu moet je daarvoor toch steeds de laptop pakken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond het prachtig en de ontvanger moest een traantje wegpinken ;-)

GEWELDIG

Super leuk , mooi om af te geven. Is iets blijvends. Perfecte service. Wij gaan hier zeker nog gebruik van maken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond het geweldig

Prachtige uitvoering

Heel vlotte om in te vullen Zeer persoonlijk Mooie layout Vlotte verwerking

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Koppel was heel blij ermee!

Oma kon niet blijer zijn dan met dit cadeau!

31 kleinkinderen die lastminute een plan kregen om een gezamenlijk en toch persoonlijk cadeau te geven aan hun oma die 80 werd. Maandag bedacht, dinsdag ingevuld, woensdag ingestuurd en vrijdag lag het met behulp van de klantenservice op het juiste adres! Wat een superservice! Resultaat was een ontroerde en dankbare grootmoeder op het speciale kleinkinderenfeestje!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Schot in de roos!

Supergemakkelijk, alles automatisch. Prachtig resultaat!

Heel gemakkelijk te maken. Alles is op gebruikersgemak ingericht. Resultaat was zo leuk. Zeker met het cadeautasje en kaartje erbij. Vroeg om spoed en werd heel vriendelijk te woord gestaan. Had het boekje al in 2 dagen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Superenthousiast!

Graag reactie op mijn vraag

Nou ik ben ontevreden want het is mis gegaan met de afrekening. Ik kon mijn kortingscode die ik had niet invullen die ik wel wilde invullen. Zelf had ik namelijk in juni een boekje gekregen waar het kaartje bij zat code Vriend 23. Ik heb 57 euro betaald voor een boekje die we voor een vriendin hebben gemaakt. En zou graag de 5,70 euro retour ontvangen. gr, Mevr Wijnhoven

• Kwaliteit N.v.t.
  • Gebruiksvriendelijkheid N.v.t.
  • Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Leuk en goed te doen

Toegankelijk en goed te doen, Rijnders je een herinnering kunt sturen, de teksten in kunt zien ( taalfouten) en het overhandigd is een feestje op zich.

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief

Makkelijk, snel en flexibel aan te passen naar wens

Makkelijk, snel en flexibel aan te passen naar wens

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Makkelijk om te maken, heel leuk om te geven!

Dit is echt een uitkomst! Een heel leuk cadeau voor een bruiloft of een ander feest met een laagdrempelige manier om deel te nemen. Echt een aanrader! Hele goede service en prima betaalbaar.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief.

Mooie herinnering

Ontzettend leuk boekje ter herinnering.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Leuk!

Leuk cadeau om te geven

Boekje maken gaat heel eenvoudig. Het samen stellen en volgorde wijzigen ook. Fijn dat je extra bladzijdes er tussen kunt stoppen met foto's erop. Collega vond het heel leuk om dit afscheidsboekje te krijgen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ohh wat een leuk cadeau

Proces voor het maken van het boekje is super eenvoudig

Het is super makkelijk om het boekje te maken. Het is fijn dat er voorbeeldvragen zijn maar ook de mogelijkheid om zelf vragen te bedenken! Het enige jammere is dat nadat iedereen de paginas heeft ingevuld en je wil het boekje afronden dat je dan te zien krijgt dat er nog veel meer mogelijk is qua het toevoegn van een tijdlijn etc. Als ik dit aan t begin had geweten dan had ik daar nog tijd voor gehad om iedereen bij te betrekken. Verder echt top kwaliteit, fijne samenwerking, snelle levering en leuk mapje bij gekregen om het in the geven! Echt top!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Zowel de gene die het cadeau ontvangen hebben als degene die het moesten invullen vonden het een super idee

Ziet er nog mooier uit dan verwacht

Tussentijds had ik vragen, waardoor ik mailcontact heb gehad . Supersnelle en fijne communicatie. Snelle levering van het prachtige receptenboek, echt een aanrader.

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag