Echt een aanrader!

Heel makkelijk te doen ook al ben je niet zo handig met computers!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Makkelijk en mooi resultaat

Het programma werkt heel intuitief en makkelijk. Het resultaat is ontzettend mooi. Mooi verpakt ook!

Boekje gemaakt voor mijn dochter die 6 maanden stage aan het lopen is in Australië. Ze was super blij verrast en had nog nooit zoiets leuks gehad. Het boekje ziet er super mooi uit!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super mooi!

Heel leuk cadeau

Heel leuk cadeau voor vrienden of collega's. Het gaat erg makkelijk en is een leuke herinnering voor een leuke prijs.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Leuk!

Wauw, wat een leuk boekje!

Voor de bruiloft van mijn zus een vriendenboekje boekje laten maken en ik had niet verwacht dat het zo’n leuk boekje zou worden. De stappen vooraf zijn super gemakkelijk en door het delen van de link konden de vrienden zelf makkelijk hun pagina aanmaken en de vragen beantwoorden. Echt een aanrader voor een origineel cadeau!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar positief

Inhoud mooi

Ik vond de kaft er vaal uitzien en ik vond het jammer dat er een grote ringband is gebruikt voor het geheel in elkaar te zetten. Hierdoor zit alles vrij los in het boekje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? verdeeld

Wat een leuk concept

Heel makkelijk te delen met de mensen die met het vriendenboekje meededen. Het resultaat is super, een echt boekje vol herinneringen, persoonlijke boodschappen. Een waardevol kado

• Hoe waren de reacties op het boek? TOP

Het is een eenvoudig te bewerken boekje. Fijn dat je het tussendoor steeds kunt bewerken. De kwaliteit van het boekje is ook goed wanneer het afgedrukt is. Kortom zeer tevreden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? super leuk

Superleuk kado

De uitnodiging is zeer makkelijk te versturen naar degenen die de vragen mogen beantwoorden. En als alles op tijd terug is, is het een kwestie van digitaal opsturen en afwachten...het uiteindelijke boekje komt per post, stevig verpakt en met een gratis kadotasje. Zeer leuk om te geven en het werd met enthousiasme ontvangen! Aanrader!

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Jubileum boekje gemaakt voor mijn ouders die 50 jaar getrouwd waren. Het is een fantastisch leuk boekje geworden met leuke anekdotes van fam. en vrienden.

• Hoe waren de reacties op het boek? Overweldigend

Prachtig boekje echt een aanrader

Voor de tweede keer in korte tijd een vriendenboekje gemaakt. Ik ben heel enthousiast met is leuk om te maken, het ziet er prachtig uit, snelle levertijd en de ontvanger vinden het prachtig. Kortom een dikke aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ontroerend en enthousiast

Fantastisch cadeau!

Mooie lay-out, fijn materiaal en geweldig om cadeau te geven!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed!

Super !

Erg leuk kado in meerdere opzichten. Het maken van het boekje is eenvoudig en al leuk om te doen. Het daadwerkelijke resultaat is erg leuk, mooie Lay out en de kwaliteit is beter dan verwacht. Al met al een erg leuk kado !

Heel leuk resultaat

2e keer boekje gemaakt. Heel leuk vooral dat je zelf vragen kunt toevoegen. Als je de prijs met elkaar deelt is het goed te doen. Als je veel personen hebt en je betaalt het alleen vind ik het wel wat duur. Persoonlijk.

Erg leuk

Leuk om later nog eens terug te lezen

• Hoe waren de reacties op het boek? Hilarisch

Een handjevol liefde en herinneringen als cadeau verpakt

En feestje om te maken, welke vragen doen we wel een welke niet? De reacties van alle mensen die hem in mochten vullen, het uitzoeken van foto's en extra pagina's... Toen was het uit onze handen, al binnen een week laag het boekje (het was iets kleiner dan wij hadden verwacht) op de mat, ruim op tijd voor de surpriseparty, fijn! Het geven wat nóg leuker, tranen en een glimlach. Een cadeau recht uit het hart komt aan, heel mooi!! Tijdens het feest hebben verschillende mensen de link opgeschreven, een enorme aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast, nieuwsgierig en een tikkeltje jaloers

Heel leuk om te maken

Heb met veel plezier dit boek gemaakt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast ontvangen

Super leuk!

Heel leuk om te maken, volledig te personaliseren en makkelijk door iedereen in te vullen. De aanstaande ouders vonden het babyshowerboekje helemaal geweldig!!

• Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond 'm heel mooi en leuk

Makkelijk en gebruiksvriendelijk

Ziet er verzorgd uit! Makkelijk te gebruiken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Super leuk cadeau en gemakkelijk te regelen

Het vriendenboekje is echt heel gemakkelijk te maken door via whatsapp of e-mail de link te sturen. Je kunt zelf bepalen welke vragen je wilt stellen en in welke volgorde, waarbij Vriendenboekje heel veel leuke suggesties heeft die je zo over kunt nemen of die je inspiratie geven. Wij hebben dit gegeven met een vrijgezellenfeest en ze was er super blij mee.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk! Mooie verhalen komen naar boven.

Hartstikke leuk en eenvoudig!

Enorm leuk boek om als cadeau te geven. De tool is super gebruiksvriendelijk en eenmaal besteld had ik het boek snel in had. Ik had het boek alleen iets groter verwacht. Maar dat is altijd lastig met online aankopen. Zeker een aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond het super leuk

Leuk en origineel cadeau

Is erg leuk ontvangen door de juf.

Mooi boek snel geleverd

Erg leuk cadeau

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? goed

Gemakkelijk en leuk!

Makkelijk om te maken, betaalbaar en een super mooi product!

• Hoe waren de reacties op het boek? Helemaal fantastisch

Heel mooi geworden!

Het is gemakkelijk, snelle levering en mooi.

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Binckhorstlaan 36