Super mooi cadeau!

• Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Super leuk en persoonlijk cadeau

Mooie herinneringen voor altijd vastgelegd in een boekje.

• Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Leuke manier om samen afscheid te nemen

De klnatenservice is erg behulpzaam en denkt goed mee. Het boekje is goed te maken. De bestelopties passen niet altijd bij wat we voor ogen hebben, dat zou fijn zijn als het wat uitgebreid kan worden (minder dan 15 boekjes bestellen tegen een schappelijke prijs bijvoorbeeld).

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Kinderen en leerkracht waren er heel blij mee.

Geweldige verrassing

Voor de 50e verjaardag van mijn zus hebben we met familie, vrienden en kennissen een felicitatieboekje gemaakt. Het was een grote verrassing voor haar en ze heeft de vele mooie bijdragen de dag erna met veel genoegen bekeken. Wat ook leuk is aan dit cadeau is dat je het met z’n allen maakt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond het heel leuk.

Mooi, professioneel, goed verzorgd. Echt wel iets dat je bewaart.

"Het boekje ziet er mooi, professioneel, goed verzorgd uit. Echt wel iets dat je bewaart." - Onderwijzer Chris, de ontvanger van het vriendenboekje dat hij kreeg van de leerlingen van groep 5. Dit was al de vierde keer dat we als klas samen kozen om (weer) een vriendenboekje van Mijn Vriendenboekje te geven. Zolang we elk jaar een andere leraar voor de klas hebben staan kunnen we deze traditie voortzetten. Enige minpuntje is dat er niets verandert met de boekjes, dus ze hebben nog steeds dezelfde zes stijlen als drie jaar geleden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? positief

Een super leuk en persoonlijk cadeau wat erg waardevol is voor de ontvanger

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief

Leuk en makkelijk

Het is een heel waardevol pensioenboekje geworden doordat je de vragen kan aanpassen naar wat je maar wilt en het toevoegen van foto's. Het delen via een link voor whatsapp is super makkelijk. Ik ga dit zeker onthouden voor een volgende gelegenheid.

• Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Meer dan een geslaagd kado

Boekje gemaakt voor mijn vriendin haar baby shower. Super leuk boekje geworden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Tranen van geluk

prachtig resultaat en uitmuntende klantenservice

blij verrast door de snelheid waarmee vragen beantwoord werden via de chat. foutjes in vraag aanpassen ( kan niet langs de gewone weg) was zo geregeld via de chat. ook snelheid in levering kon aangepast worden. hele persoonlijk en goede service. ik beveel ze van harte aan:)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel goed

Waanzinnig leuk!

Top cadeau en heel makkelijk uit te voeren! Prachtig boek!!! Nu voor 2 juffen gedaan!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen heel positief!!!

Gemakkelijk en snel te maken met mooi resultaat

Een erg mooie werkwijze waardoor jong en oud zijn vriendenpagina zelf online kon invullen. Een kwalitatief goed eindresultaat. Tip: met een grote groep ziet niet iedereen op de dag van uitreiken het eindresultaat. Leuk als je een (tijdelijke) link kan sturen om het resultaat digitaal te laten zien.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Van A tot Z supergoed!

Het vriendenboekje is een hele mooie en makkelijke tool om iemand een prachtig cadeau te geven. Alles is goed uitgedacht, zelfs de (eventueel te gebruiken) teksten. En toen ik erachterkwam dat het misschien niet op tijd zou worden geleverd werd er na een mail (direct reactie) een spoedzending van gemaakt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? fantastisch

Alles was duidelijk en de levering was snel. Het resultaat was super leuk!

Het boekje was uiteindelijk kleiner dan ik had verwacht, maar dat ligt gewoon aan me zelf. De maten van de boekjes stonden waarschijnlijk wel op de website. Het maken was duidelijk en handig.

• Hoe waren de reacties op het boek? Allemaal positief

Super makkelijk te maken en echt een geweldig cadeau.

Dit was mijn 2e boekje wat ik voor iemand hebt laten maken. Gewoon geweldig. Vrij makkelijk in te vullen door iedereen. Fijn om 1 persoon als regisseur te hebben. Zeer tevreden. Het geven is al een cadeautje opzich.

Super mooi design, leuk aandenken!

Website is heel gemakkelijke in gebruik, je kunt super handig met verschillende mensen een vriendenboekje maken. Het eindresultaat is erg mooi, snel verzonden en daarbij natuurlijk een heel leuk aandenken voor de ontvanger.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief!

Geweldig leuk om te geven

Eigenlijk gaat alles van begin tot eind super gemakkelijk! Ook het uitnodigen van mensen en dan de foto’s toevoegen, het ging allemaal snel en simpel. Boekje werd binnen de opgegeven datum bezorgd, keurig verpakt. De ontvangers hebben het boekje met blijheid ontvangen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond het superleuk geworden

Prima kwaliteit en service

Nadat de uitnodigingen verzonden waren, kwamen we achter een spelfout in één van de vragen. Zelf kan je dit niet meer aanpassen, dus ik was al bang dat we opnieuw moesten beginnen. Maar via de chat contact gezocht met support en het werd direct aangepast.

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer enthousiast

Fantastisch!!

Ik was zelf te laat met bestellen maar na een mailtje hebben jullie er spoed achter gezet en kon ik op het jubileum van mijn schoonouders toch het boekje overhandigen! Het boekje is fantastisch geworden, dikke tranen, wat een mooie herinnering!

• Service

Het mooiste cadeau om te geven.

Het uitkiezen, vragen uitzoeken/bedenken, mensen de uitnodiging sturen, de updates en het uiteindelijke exemplaar ging allemaal fantastisch. En ik heb zeker tussendoor hulp nodig gehad en ook daarbij wordt je snel en goed geholpen. Ik vind het één van de meest waardevolle cadeaus die je kunt geven en krijgen. Je kunt hier zoveel herinneringen en mooie berichten in kwijt. Ik ga het zeker vaker gebruiken.

• Hoe waren de reacties op het boek? Onbetaalbaar

Mooi en praktisch

Alle leerlingen worden uitgenodigd met een link op de mail en vullen ieder hun eigen pagina in. Als docent kan je ook nog foto pagina's toevoegen die achterin het boekje komen. Het boekje is op A5 formaat. Alleen jammer dat je niet zelf de plek van de foto pagina's kan bepalen en aan het eind geen preview hebt van het geheel.

Echte aanrader!!!

Het boekje is mooi vormgegeven, de tool heel makkelijk in het gebruik en de service én communicatie echt top, kortom een echte aanrader!!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed!

Snel, makkelijk en onwijs waardevol!

Ik korte tijd twee verschillende boekjes mogen maken, makkelijk afgestemd op de ontvanger/situatie! Het is snel en makkelijk om te maken en het resultaat is zo mooi!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond het prachtig geworden!

Het afscheidsboekje voor de juf was heel mooi en tof, fantastische kwaliteit, in een leuk stevig mapje. Daarbij nog een zakje om het boekje af te geven. Wij waren zo blij dat vele mama´s dit boekje ook wilden. Het team heeft ons daarbij geholpen om alles in een schoolboekjasje te steken. Super!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig, velen wilden er zelf eenje

Leuke herinnering

Leuke herinneringsboekjes. Makkelijk te maken. Jammer dat het alleen dezelfde indeling is als andere jaren. Verder top

Super blij mee!

Heel makkelijk te maken, mooie kwaliteit en goede service.

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag