Tweemaal een heel mooi vriendenboekje

Ik heb twee keer een vriendenboekje besteld voor de klas van mijn kinderen als afscheidscadeau groep 8. Allebei keer heb ik een mooi vriendenboekje ontvangen, snel geleverd, makkelijk online in te vullen, en iedereen was heel blij.

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Prachtig eindresultaat en gemakkelijk gemaakt

Het eindresultaat van het boekje is prachtig. Zeker door dat je heel gemakkelijk aan de slag kan gaan om dit samen te stellen. Alle voorstellen van vraagjes, foto’s, andere toevoegingen maken het ontwerpen heel gemakkelijk en fijn. Het is zeker een meerwaarde om wat inspiratie mee te krijgen. Het resultaat mag er zeker zijn, zeker ook de kwaliteit van het boek.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief. Zowel van de vrienden die het mee gemaakt hebben, als de persoon die het gekregen heeft.

Wederom een groot succes!

Mooi persoonlijk kado, handige website, snelle levering en mooi product, echt een aanrader.

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Super makkelijk, leuk om te doen, mega leuk pakket en snelle service!

Het boekje was makkelijk om te maken. Super behulpzaam systeem. Heel leuk om te doen, voor de maker en voor de deelnemers. Iets meer keuze uit wat modernere kaften zou wel leuk zijn. Wit, houd, zilver. Extra kosten dan helemaal prima! Dit is het tweede boekje dat ik heb gemaakt en is zeker niet de laatste!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief!

Leuk boekje. Makkelijk te maken. Vriendelijk en meedenkend contact via de mail.

Super!!

Echt ontzettend leuk! Zeer gebruiksvriendelijk! Fijn contact en snelle levering. Kortom, een aanrader als je opzoek bent naar een fantastisch leuk cadeau idee!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast!!

Inmiddels ons 3e boekje al!

Echt super leuk om te geven en om te doen. Wij hebben inmiddels al voor 3 collega's die met pensioen zijn gegaan dit boekje gemaakt en alle 3 waren ze echt super enthousiast. Eind dit jaar staat nummer 4 op de planning dus ook dan zeker weer een vriendenboekje als kado!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super leuk!

Top service, top product!!

Goede communicatie, chat werkt prima Duidelijke site Mooi eindproduct Geen tips, alleen maar blij mee!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Goed! Het werd met trots bekeken en doorgegeven.

Helemaal top!

Even uitdokteren hoe het precies moest, maar eenmaal op gang, liep het als een trein. Mooi resultaat en super snelle levering. Ik hel meer dan 100% tevreden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig! En de jarige is de hele middag bezig geweest om het te bekijken. Vond het fantastisch.

Handig programma en fantastisch resultaat

Het programma is heel gebruiksvriendelijk voor zowel de maker als de invuller. Enige minpunt is het maken van de fotopagina's, dat verloopt nog niet altijd even soepel. Leuk dat je kan kiezen uit verschillende stijlen en kaften. Het resultaat is echt prachtig en van goede kwaliteit. Degene die het heeft gekregen, was erg blij en verrast.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg mooi resultaat!

Mooi boek!

Fijne site, goede service, en het trouwboek is prachtig geworden!

Heel leuk boekje.

Leuk format, mooie vormgeving, snelle service.

Heel blij met het boek, krijg geen contact met de klantenservice

Het boek kwam te laat binnen om cadeau te doen op de verjaardag van de persoon voor wie het boek was. Het boek is wel hartstikke leuk geworden! Omdat het boek te laat binnen was moest ik deze op de post doen naar de jarige, dat pakket is nu kwijt. Ik probeer contact te krijgen voor eventueel een nieuw boek maar krijg nog geen reactie (4 dagen) ik hoop dat het boek in de tussentijd niet uit het systeem wordt gehaald waardoor ik geen nieuwe kan laten drukken. Hopelijk nemen jullie snel contact met mij op! Jammer dat jullie niet telefonisch bereikbaar zijn.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Erg leuk!

Wij vinden het erg leuk, om zo'n vriendenboekje als afscheidscadeau te geven aan onze leerlingen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Superorigineel cadeau!

Makkelijk in gebruik, iedereen begrijpt het en zeer waardevol voor de ontvanger.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Top!

Super leuke boekjes!

Mooi en kwalitatief, leuke reacties op gehad

• Hoe waren de reacties op het boek? Top

Super leuk persoonlijk kado

Het enige wat je hoeft te doen is mailadressen invoeren en de rest gaat vanzelf. Je kan zelf kiezen wanneer je een herinnering stuurt waardoor het onder de aandacht blijft en je ziet wie al aan het schrijven is en wanneer iemand het afgerond heeft. Snelle levering, mooi verpakt en een leuk linnen tasje kado.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? groot enthousiasme

Prima kwaliteit, snelle service, eenvoudig te gebruiken

Heel eenvoudig in gebruik. Het boekje, waarvoor 72 mensen iets hadden ingevuld, was binnen een paar dagen gedrukt. Resultaat was erg mooi!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg leuk!!

Zeer positief!

Zeer positief over duidelijke site, leuk concept en prachtige uitvoering! Echt een aanrader. Om te onthouden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Fantastisch!

Superleuk

Het boekje is heel eenvoudig te delen en te maken en het resultaat is erg leuk! De ontvanger vond het het erg leuk en iedereen was er zeer over te spreken!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond het erg leuk

SUPER cadeau

Heel leuk om te maken en te geven. Mooie vormgeving, makkelijk in gebruik, snelle versturing, helemaal SUPER !!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? enthousiast

Wat een feest om dit cadeau te geven!

Het vriendenboekje kreeg ik als tip van een collega om cadeau te geven voor het jubileum van ons bedrijf. Het is erg simpel in gebruik en enorm leuk om te zien wat alle collega's erin hebben geschreven. We hebben gebruik gemaakt van de bestaande vragen, gecombineerd met wat zelfverzonnen vragen. Leuke foto's erbij en klaar was het boekje. De ontvangers waren er enorm blij mee en vonden het geweldig om te lezen. Er stonden ook meteen wat tips in voor volgende bedrijfsuitjes en traktatie ideetjes :-)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Lovend, emotioneel, iedereen wilde het inzien.

Goede service!

Hele overzichtelijke website, duidelijke instructies, handig dat je mogelijkheid hebt om een herinnering te sturen. Eindresultaat is erg mooi geworden!

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Onze voetbaltrainer vond het een super afscheidskado!

Onze voetbaltrainer John was erg blij met het afscheidsboekje dat door alle spelertjes was ingevuld. 'Ik kan het er altijd nog eens bijpakken en op het gemak doorbladeren, heel erg leuk om deze herinnering aan alle jongens te hebben.'

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast, zowel van de ontvanger als de ouders van de spelers.

Mooi boek en snel geleverd

Heel gemakkelijk en snel te maken, dus laagdrempeling om een leuk en persoonlijk cadeau te kunnen geven. Leuk dat je (bijna) alle vragen zelf kan verzinnen. Contact met de klantenservice was top, dachten mee en reageerden snel. Het aantal designs zou wat mij betreft wel uitgebreid mogen worden.

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag