Schitterend afscheidsboek geworden!

Heel erg tevreden met het resultaat van het afscheidsboek die voor een collega is gemaakt. Gebruiksvriendelijke site, mooie lay-out en levering zeer op tijd.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Super leuk en gemakkelijk in te vullen.

Een waardevol cadeau om te geven wat voor iedereen haalbaar is om in te vullen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

heel gaaf om weg te geven

Is voor veel gelegenheden verkrijgbaar

Gebruiksvriendelijk en super leuk om te geven

Zeer origineel cadeau om te geven en leuk om te (laten) maken. Bijdrage van vrienden is laagdrempelig in te voeren.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel verrassend en heel positief.

Wat een leuk cadeau, het werd door de ontvanger enorm gewaardeerd. Voor de deelnemers is het heel eenvoudig de eigen pagina in te vullen, het kost weinig tijd en het eindresultaat is heel mooi geworden. Kleine moeite, groot plezier.

Geweldig aandenken

We hebben voor onze collega die met pensioen ging, een vriendenboekje laten maken. Vooraf al lol gehad om de juiste vragen te selecteren/bedenken. Iedereen die we uitgenodigd hadden om input te geven, was heel enthousiast. Het uiteindelijke boekje is erg leuk geworden, mijn collega was zeer verrast en er erg blij mee. Vanuit mijnvriendenboekje.nl was de service ook heel goed. Alle stappen waren duidelijk te volgen, tussentijds werd gevraagd of er reminders gestuurd moesten worden. En het boekje werd op tijd geleverd (duurde inderdaad 5 werkdagen). Al met al een geslaagde actie en een leuk aandenken voor mijn collega.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast/lovend

Super leuk

Echt super leuk om te maken en te geven!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk

Mooie vormgeving . Makkelijk samen te stellen en snelle levering

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Echt geweldig en veel tranen !

Super mooi boekje

Heel vlotte service! Mooi resultaat in boekje en heel handig om in te vullen

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positief!

Geweldig cadeau

Voor de 50e verjaardag van mijn zus hebben we dit ingevuld en cadeau gedaan. Dat was een grote verrassing en heel waardevol met veel mooie en lieve bijdragen. Het zag er prachtig uit.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen was heel enthousiast. Sommigen moesten over sommige vragen even nadenken.

Heel geslaagd cadeau

Voor mijn dochters 18e verjaardag heb ik aan haar vriendinnen gevraagd om dit boekje te vullen. Je kunt zelf de vragen kiezen, de link werkt goed, alles staat duidelijk op de website. Bezorging op tijd. Ik ga hier vaker gebruik van maken!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Mijn dochter was er enorm blij mee, de vriendinnen vonden het ook super leuk om in te vullen

Geweldig !!

Voor de trouwerij van onze lieve vriendin, een vriendenboekje gemaakt met foto's van het vrijgezellenfeest. Prachtig resultaat, werkt ook heel duidelijk en leuk dat je eigen vragen kunt verzinnen en aanpassen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Erg goed

Voor een huwelijksjubileum met de hele familie een boekje gemaakt. Het resultaat is erg mooi. Goede kwaliteit, mooi stevig papier en snelle levering. Fijn ook dat je zelf ook vragen kunt verzinnen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg mooi

Duidelijke uitleg over het gebruik. Wellicht is het handig om te vermelden dat er bij geen gebruik van eigen foto's, het vanzelf met andere plaatsjes wordt ingevuld.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar positief

Prachtige herinnering!

We gaven het boekje cadeau voor het afscheid van een collega. Zij was enorm ontroerd. Heel gemakkelijk om te maken en op te volgen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed!

Heel leuk cadeau!

Leuk met verschillende thema's om cadeau te doen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig!

Makkelijk en professioneel

Met een kleine inspanning maak je een mooi persoonlijk boekje!

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Super leuk afscheidsboek voor een collega die met pensioen ging.

Mooi vormgegeven! Makkelijk mensen uitnodigen en deze mensen krijgen ook nog een reminder via de mail, dat de deadline voor inzending eraan komt. Dus ook dat wordt verzorgd! Tijdig geleverd. Wat ik ook fijn vond, is dat de vragen die niet beantwoord werden door sommige collega's, niet "blanco antwoorden" opleverden, maar dat deze vragen gewoon weggelaten werden. Ook fijn dat wanneer er geen foto's aangeleverd werden, er een ander plaatje geplaatst werd. Goed verzorgd!

Super fijn

Werkte super simpel!

• Hoe waren de reacties op het boek? Mega positief

Wat een prachtcadeau en organisatie!!

De te doorlopen stappen zijn erg duidelijk, het is overzichtelijk en makkelijk in gang te zetten. Er is gedacht aan het kunnen sturen van herinneringen, het kunnen toevoegen van foto's en zelfs extra fotopagina's, en je kan alle vragen naar eigen wens bedenken en in de juiste volgorde zetten! Wat een onwijs tof boek kan het worden en is het ook geworden. Ze is enorm blij met alle gebundelde verhalen, herinneringen en grapjes over haar en haar verloofde, soon-to-be man! Ook de service is super, zoals de optie van spoedbestelling. Oftewel GOUD!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Goud! Mensen konden het boekje maar niet doorgeven aan anderen om door hen te laten lezen.

Een geweldig en makkelijk concept

Erg leuk dat je iemand een waardevol cadeah kan geven d.m.v. het vriendenboekje. Ik heb dit meerdere keren gebruikt voor een babyshower, erg tevreden over!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg leuk!

Snel en goed contact via chat. Ze controleren en veranderen zo nodig je inhoud. Mooi verpakt! Je kan er zo lang over doen als je wilt! Enige verbeter punt wat ik kan bedenken is een optie toevoegen voor iets dikker papier, uiteraard tegen een meerprijs.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Snel, eenvoudig en prachtig eindresultaat

Snel: met 5 a 6 dagen in huis, eenvoudig uit te voeren en prachtig eindresultaat

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond het prachtig

Onwijs leuk cadeau om te geven!

Superleuk dit vriendenboekje om cadeau te doen, echt een heel leuk persoonlijk cadeau!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief!

Gebruiksvriendelijk en boven verwachting mooie druk geleverd!

Vriendenboekje gemaakt voor een vrijgezellenfeest van een vriendinnetje. Heel erg leuk geworden! Ik heb wel een opmerking. Bij de vragen ‘wat is je status in de liefde’ en ‘sinds wanneer’ vond ik vervelend dat ik juist die niet kon aanpassen. Haar zus ligt namelijk in een scheiding. Ik vond die vragen zo onhandig en ongepast in deze situatie! Ik zou willen voorstellen dat jullie op die ook aan te passen vragen maken! Want als ik ze had kunnen aanpassen had ik ze zeker weggehaald.

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Binckhorstlaan 36