Origineel cadeau en gemakkelijk te maken!

Het is zo ontzettend gemakkelijk om te organiseren en je kunt alle kanten op met vragen. Het is een leuk aandenken om te geven en iedereen kan er zijn eigen draai aan geven. Daarnaast is het design, je kunt kiezen tussen een aantal varianten, geweldig.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar positief

Altijd een leuk kado om te geven; een leuke aandenken voor de ontvangenr

Gebruiksvriendelijke site en makkelijke methode om een aandenken voor collega of iemand anders te maken. Zelfs voor de digi-beten onder ons. Het wordt met veel enthousiasme ontvangen: zowel door de makers als door de ontvanger.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Overweldigend en enthousiast

Super, mooi boekje, veel keuzes

Er is een goede keuze in lay-out, fijn dat je zelf de vragen kunt aanpassen. Vlotte levering, mooi uitgevoerd en verpakt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super positief!

Super makkelijk en fijn

Een vriendenboekje gemaakt met 50 vrienden voor mijn vader. Alleen hun mail nodig en ze konden het van overal ter wereld invullen! Super makkelijk!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super mooie kwaliteit

Erg waardevol

• Service

Gebruiksvriendelijk en met een zeer leuk resultaat

De ontvanger was echt heel blij met het boekje. Het is een mooi ingebonden naslagwerk van alle collega's met een leuke uitstraling. Het cadeaudoosje en tasje zijn ook erg leuk!

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief

Mooi, verzorgd boekje en goede communicatie

Het boekje ziet er mooi en professioneel uit. Mooie opmaak. Op mijn vragen werd heel snel gereageerd! Waarom het geen vijf sterren krijgt is omdat het (ondanks dat mijn boekje voor een bruidspaar was en dit ook gepromoot wordt) niet mogelijk bleek om de standaard-tekst ... mijn beste recept voor jou aan te passen in mijn beste recept voor jullie Het boekje wordt ook gepromoot als bv afscheidscadeautje voor een collega. Dan zou de tekst moeten zijn..onze beste recepten voor jou Er zou met niet veel moeite een extra format toegevoegd kunnen worden is mijn inschatting. KANS!

Super makkelijk èn mooi resultaat.

Fijn dat je met het versturen van een QR code iedereen heel snel toegang kan geven tot het maken van een pagina in een vriendenboekje. En het resultaat … iedere pagina is netjes opgemaakt en leesbaar. Ideaal cadeau.

• Hoe waren de reacties op het boek? Ontroerend

prima en origineel

Makkelijke site en goede snelle service

• Service

prachtig resultaat van verschillende recepten. Mooi receptenboek en heel eenvoudig te vullen.

Wat een mooi kado

Het was erg leuk om het boekje samen met collega's te maken. Het was best spannend hoe het resultaat zou worden, maar het was in één woord PRACHTIG !!! Ik kan iedereen aanraden om dit te laten maken

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen was enthousiast

Leuk en makkelijk te maken

Makkelijk te vullen. Automatische reminders aan vrienden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? geweldig en uniek kado

Een makkelijke site voor een fantastisch cadeau. Het was leuk om te maken, super om te geven. Ze waren er enorm blij mee!

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

leuk verassend boekje wat makkelijk in te vullen is.

mooi concept wat makkelijk in te vullen is door meerdere mensen. Het enige minpuntje is dat een ringband was. Dat wist ik niet, wellicht niet goed gelezen maar was uitgegaan van de foto´s op de webpagina vandaar dat ik het niet wist. de lettertjes waren in werkelijkheid best klein. echter de ontvanger was er zeer blij mee! daar gaat het tenslotte om

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? geweldig!

Een leuke en fijne ervaring.

De website was erg gemakkelijk te gebruiken. E-mails worden automatisch gegenereerd en je kan ze makkelijk sturen. Er staan leuke vragen sowieso tussen, maar je kunt ze ook zelf bedenken als je wilt. Het concept is ook gewoon erg leuk en je kan iedereen er blij mee maken. De website was duidelijk, het is ontzettend leuk verpakt en je krijgt allerlei leuks bij je pakketje. Kortom; ik ga hier zeker vaker bestellen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super leuk! Ze waren er heel erg blij mee.

Hartstikke leuk vriendenboekje!

Niks op aan te merken. Het boekje is mooi gemaakt en ik heb hem op tijd binnen gekregen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Was enthousiast!

Een heel mooi vormgegeven cadeau!

Als kleinkinderen wilden we een soort vriendenboekje voor opa en oma maken. Tot ons grote plezier bleek Mijn vriendenboekje te bestaan. Dat scheelde een hoop heen en weer gemail en gedoe in InDesign! Geweldig dat we zelf de vragenlijst naar onze wensen konden aanpassen en dat we zoveel keuzemogelijkheden hadden in de vormgeving van het boekje. Het boekje is vervolgens mooi gedrukt en werd snel verzonden. De klantenservice is ook heel goed en reageert snel: de tantes bleken het boekje ook te willen hebben, en nabestellen was heel gemakkelijk. Ik kan Mijn vriendenboekje van harte aanbevelen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Opa en oma waren erg verrast en zijn heel blij dat ze nu een overzicht hebben van wat hun kleinkinderen bezighoudt, van mooie herinneringen van vroeger, en hoe hun kleinkinderen hen zien. Geweldig dus!

Makkelijk om mee te werken en snel verzonden!

Super fijne site en makkelijk om mee te werken. Ook snel gemaakt en verzonden. Het enige is dat de opties qua kleuren en stickers wel iets uitgebreider mogen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Goed! Heel leuk.

Weer een uniek cadeau

N.a.v. een vorige bestelling hebben we weer voor mijn vriendenboekje gekozen. De ontvanger was er heel blij mee.

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Mooi van vorm en inhoud

Supergoed idee, prachtig vormgegeven en simpel uit te voeren. Ook qua kosten zeer redelijk, mooie prijs/kwaliteit-verhouding. Zelf onlangs cadeau gekregen, erg blij mee, intussen ook eentje weggegeven, uitstekende ervaring met maken en leveren. AANRADER!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg goed, ontroerd

harstikke goed.

toen ik contact met ze opnam werd er heel fijn meegedacht.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? super leuk

Een prachtig cadeau om te bewaren .

Alles is van A tot Z keurig verzorgd, overal is aan gedacht. Van voorwoord tot bedank-mailtje. Prachtig verpakt, echt een mooi cadeau om te geven, krijgen en bewaren . Klein puntje waar ik zelf ook niet goed op gelet heb, maar er staat groot bij, € 1,50 per persoon, maar de prijs is afhankelijk van het aantal personen die meedoen. Ook al is het wat duurder uitgevallen, het is het geld dubbel en dwars waard.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief, zowel van de gevers als de ontvanger.

Mooi persoonlijk kado

De 'mijn vriendenboekjes' zijn een mooi persoonlijk kado en ik heb er in de afgelopen jaren al meerdere besteld. De website is gebruiksvriendelijk, de lay outs zijn voldoende divers, de kwaliteit van het boekje goed en de levertijd is helder. De reacties van de ontvangers is altijd positief!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positief!

Snel een leuk kwalitatief resultaat!

Het receptenboekje is een leuke en snelle manier om iets leuks te maken voor een collega of vriend. Vooral de laagdrempeligheid en het gebruiksgemak sprak tot mijn verbeelding. In een woord Prima!

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag