Met 19 meiden maakten we een boekje voor een babyshower. Het is zo’n mooi geheel geworden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Makkelijk en leuk resultaat

Het boekje was online op een eenvoudige manier aan te maken en ook het uitnodigen van anderen om pagina's in te vullen werkt prima. Daarnaast is de beheerpagina goed ingericht waarmee een goed overzicht (en de controle) op de status van iedereen behouden blijft. Het eindresultaat van het boek is erg mooi geworden! Een goede stevige kaft, mooie kwaliteit van de pagina's en een leuke layout. Wellicht is het een mogelijkheid om het boekje, naast de keuze voor het inringen, ook als optionele ingebonden versie aan te bieden zodat men eventueel nog meer een "boek-idee" kan kiezen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Het boekje werd goed ontvangen door het bruidspaar!

afgezien van het feit dat het boekje veel te laat bezorgd werd prima en leuk

het boekje zou volgens track en tracé al op zaterdag 29 bezorgd zijn hij ons in de bus. Helaas kwam hij pas dinsdag erna . Het feest was de zondag ervoor . Jammer

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? erg ontroerend

Super leuk cadeau

Heel leuk boekje geworden. Je kunt zelf vragen toevoegen. Leuke verpakking bij levering.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Leuk!

Makkelijk, persoonlijk en prijzig

-Makkelijk om te maken (digitaal uitnodigen vrienden, opmaak door site, handig vragen zelf samen te stelen). -Persoonlijk (zelf vragen te kiezen, fotopagina's). -Mooi (vormgeving, foto kwaliteit acceptabel) -Prijzig (ca 5,00 tot 7,50 pp, terwijl site zegt vanaf 1,... Mede door extra kosten aan kaft, fotopagina's, verzending, ander aantal deelnemers, etc.)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Leuk!

Heel tof boekje

Super ludieke manier om onze ocllega zo te verassen met haar jubileum.

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg goed

Heel mooi en gebruiksvriendelijk, maar wel prijzig.

Heel gebruiksvriendelijk en veel is al voor je gedaan oftewel snel gemaakt met een geweldig resultaat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positief maar prijzig

makkelijk bewerkbaar en toegankelijk voor iedereen

Leuk om te maken, makkelijk om te bewerken door iedereen die uitgenodigd wordt, fijn om een herinnering te kunnen sturen en tot slot veel plezier bij de ontvangst.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? zeer positief

Leuk om te geven, makkelijk om te maken

Gebruiksvriendelijk, ik heb het inmiddels al aangeraden aan vrienden en collega's, zij zijn nu ook enthousiast!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? positief

Snelle service! Vragen werden snel beantwoord! Heel leuk en persoonlijk resultaat!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? super!

Op een vlotte manier een prachtige herinnering!

Gebruiksvriendelijke website. Makkelijk aan te passen naar eigen voorkeuren. Snelle levering. Goede kwaliteit.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig!

Waardevol cadeau

Ik heb nu voor de tweede keer een vriendenboek gemaakt. Beide personen waren er heel blij mee, het is zo leuk om te lezen wat iedereen schrijft en heel persoonlijk. De vormgeving van het boekje is heel mooi en met zorg gemaakt. Een echte aanrader!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Geweldig afscheidskado!

De site werkt heel makkelijk, geeft je herinneringen als mensen het nog niet ingevuld hebben. Het boekje zelf ziet er echt heel mooi uit, het is echt een heel leuk kado om te geven! Ik vind het wel wat aan de dure kant, dat zou mijn enige kanttekening zijn.

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief

Leuk cadeau

Fijne ervaring makkelijk in gebruik iedereen kan via de computer het zelf invullen. Ideaal dus als je ver uit elkaar woont.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Superleuk kado

Mijn moeder die word 85 wil niets voor haar verjaardag. Hebben we met alle kinderen en kleinkinderen dit verjaardagsboekje gemaakt. Is heel mooi geworden,weet zeker dat ze dit heel mooi gaat vinden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Het moet nog worden gegeven.

Super leuk boek!

Mijn collega was enorm verrast door het leuke cadeau. De vormgeving en de kwaliteit is super. Echt een aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg goed!

Origineel aandenken

Met 18 vriendinnen maakten we een vriendenboekje voor de vrijgezellen van een vriendin. Originele vragen, makkelijk te kiezen design,…

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief !

Prachtig persoonlijk cadeau

Heel gebruiksvriendelijk!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Ziet er geweldig uit!

Ik heb meerdere keren een boekje gemaakt voor een verjaardag. Het ziet er heel mooi uit en is erg leuk om kado te geven. Ik heb om en om fotopagina's en vriendenpagina's gedaan en dan kun je ook met 5 vrienden een leuk gevuld boekje maken. Voor een kado met veel vrienden is het ook leuk en makkelijk te regelen want je hoeft alleen het ontwerp te maken en iedereen kan het zelf invullen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Makkelijk en mooi

Het is een heel toegankelijk concept. Fijn dat je de vragen aan de deelnemers kunt aanpassen. Gemakkelijk om zicht te houden op hoe ver iedereen is. En een mooi product

Erg tevreden

Een heel leuk boekje om als gezamenlijk cadeau te geven, leuk voor ontvanger en voor de gever!

• Hoe waren de reacties op het boek? Bijzonder positief

Top kado voor mijn dochter die trouwde. Ze was zo blij. Het was een echte verassing. Ze waren ook ontroerd bij het lezen van alle gastenboeken. Ik heb wel wat werk gehad om iedereen te mobiliseren om mee te doen. Maar uiteindelijk is het een prachtig kado geworden en een fijne herinnering voor later.

Mooi boekje

Zeer tevreden met het eind resultaat.

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg positief

Super leuk die vriendenboekjes

Hebben nu al een paar boekjes gemaakt voor collega's die met pensioen zijn gegaan. Echt super leuk om te maken en te geven. Alleen maar blije collega's! En binnenkort gaat er weer iemand, dus we gaan weer z'on leuk boekje maken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg positief en leuk.

van begin tot einde een feestje!

wat een ontzettend leuk idee en concept! Vanaf het eerste idee tot en met de uitvoering: iedereen was even enthousiast! Bij vragen werden we zeer snel en correct (middels de chat) geholpen! Ook de ontvanger was erg verrast en blij met dit mooie persoonlijke boekje! Een prachtig waardevol cadeau! Leuk dat je uit verschillende lay-outs kunt kiezen, het boekje zag er zeer verzorgd uit en ingepakt! Kortom álles was leuk aan het cadeau:) Zeer zeker aan te raden!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel erg leuk!!

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag