Gewoon heel erg leuk

Wat kan ik zeggen, makkelijke website, leuke ontwerpen. Blije ontvanger. Super leuk!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!

Leuker dan verwacht

Het boekje is nadat het geprint is en als het binnenkomt echt verrassend leuk! Het ziet er kwalitatief goed uit en is mooi verzorgd. Mooi is ook dat de vragen die niet beantwoord worden, niet afgedrukt worden. Dat geeft per persoon ook ruimte voor eigen inbreng (een gedicht bijvoorbeeld). Al met al was het mooier dan verwacht.

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief

geweldig

Mijn bedrijf bestond 12,5 jaar. Alle 65 medewerkers die in die periode voor me hebben gewerkt heb ik uitgenodigd voor een gezellige reunie, maar ik wilde hierin ook iets 'voor mezelf'. Iedereen gaf gehoor aan de oproep om mijn herinneringsboekje in te vullen, waarin je vooral zelf kan bepalen welke vragen je wilt stellen. Ook collega's zelf vonden het erg leuk om in te vullen, maar vooral ook om met behulp vergeten blunders of herinneringen op te halen. Dus voor beide partijen een meer dan geslaagd project!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heeel positief en enthousiast

Dit is het 2e boekje die ik bij jullie heb laten maken. Snelle levering

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super leuke reacties

Overzichtelijke, klant vriendelijke site

Klant vriendelijk, overzichtelijke website, vrienden boekje simpel samen te stellen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Goed

Resultaat: ontzettend leuk en verzorgd

Werkproces is goed en eenvoudig om uit te voeren. Ook handig om online te volgen wat de tussentijdse resultaten zijn (door de collega's) en de mogelijkheid om daar tips of ander gevolg aan te geven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Naar volle tevredenheid

Makkelijk in gebruik, fantastisch eindresultaat en leuk om te geven!

De voorbereidingen voor het vriendenboekje zijn zeer gebruiksvriendelijk en de communicatie is duidelijk! Het enthousiasme van de gebruikers, “organiserende partij” en ontvanger is aanstekelijk! Het eindresultaat, afhankelijk van de keuzes die je maakt, kan ontzettend leuk, uniek en persoonlijk zijn. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Makkelijk, snel en een heel leuk resultaat!

Super leuk om zo'n waardevol kado in elkaar te zetten voor een geliefd persoon.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ontroering, enthousiasme en verwondering

Wat een super site. Ik maakte een boekje tgv mijn dochter haar verjaardag en 62 mensen schreven hun wensen neer. Ik werd heel snel geholpen met mijn vragen, kon alle vragen aanpassen, kon via de site herinneringen en bedankjes sturen. Site is heel handig in gebruik en de service is top. En belangrijkste: het boekje ziet er zooooo mooi uit! Bedankt

• Hoe waren de reacties op het boek? Mega enthousiast

Zo eenvoudig kan het zijn.

Een vriendenboek maken? Dat kan prima via deze site. Alles is geregeld. Je hoeft alleen maar vrienden uit te nodigen. Je hebt de keuze uit een aantal achtergronden en kaften. Je kunt de in te vullen vragen/onderwerpen wijzigen en zo helemaal toespitsen op de ontvanger. De site is zeer gebruiksvriendelijk. Zelfs een herinneringsmail en dankwoordje, waarvan je de tekst kunt aanpassen, staan erop. Je hebt er zelf weinig werk aan. Het is wel prijzig, maar je kunt dit boekje met alle vrienden geven. Dan betaalt elke vriend z’n eigen bladzijde. Ook die optie is terug te vinden op de site. Zo eenvoudig kan het zijn.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Van vrienden: wat makkelijk was dit. Van ontvanger: Te gek is dit.

Een heel mooi boekje en superleuk om als cadeau te geven. Het boekje zag er precies zo uit als we verwacht hadden en de ontvanger was er zo onwijs blij mee, ze moest een klein traantje wegpinken. Wij hebben dit met verschillende vriendengroepen gegeven dus het invullen via mail werkte voor ons perfect!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Orgineel, eenvoudig te maken en grappig cadeau

Een enig cadeau!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg leuk!

Erg leuk, voor een bruiloft echt een topidee!

We hebben dit met een hele vriendengroep voor een bruiloft van vrienden gemaakt. Het werd super ontvangen en was een cadeau van grote emotionele waarde. Zou het zeker weer eens doen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Lovend

Heel prettig

Alles is gemakkelijk aan te passen, in te vullen en het zo te maken dat het precies aansluit voor degene die je wil verrassen. De helpdesk is geweldig en reageert snel. Ik ben heel tevreden

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Superleuk idee voor een 50e verjaardag!

Mooie eindresultaat, veel voorpret en superhandig om met vrienden op afstand te vullen voor een Jarige Job!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig!

Gebruiksvriendelijke wenste met een prachtig, verzorgd eindresultaat

Het aanmaken van een boek is zeer gemakkelijk. Ook het steeds toevoegen van nieuwe mensen en het sturen van reminders is zeer gebruikersvriendelijk. Het beantwoorden van de vragen en het toevoegen van het recept leidde bij geen van de bijna 30 mensen tot vragen, dus ook dictees prima te doen. Het eindresultaat is mooi. Mooi opgemaakte paginas bescherming om de hoeken van de dikke kartonnen voor- en achterkant en ook nog eens leuk ingepakt.

Supertof cadeau

Mijn grootmoeder vond het een heel leuk boekje met gans de familie. Super snelle service!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Goed!

Hele fijne service met mooie kwaliteit

Ik moest lastminute een vriendenboek hebben voor een vriendin in Zweden. Ik heb toen gelijk een email gestuurd en ze reageerde gelijk en waren zeer flexibel. De kwaliteit is echt hoog en een geweldig leuk idee als kado!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig en emotioneel

Was makkelijk te maken

Na eenmaal alle e-mailadressen te hebben ingevuld ging alles vanzelf.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg leuk!

Prachtige kwaliteit, snelle levering, prettige service en ruimte voor eigen creativiteit

Na heel veel albums zelf te hebben gemaakt, zocht ik een minder arbeidsintensief alternatief: Mijnvriendenboekje.nl biedt een geweldig concept wat aangepast kan worden qua lay-out en tekst en wat bovendien aangevuld kan worden met zoveel meer foto's en bijlagen. Wat een supermooi resultaat! En sneller geleverd dan gedacht! Inmiddels het album aan een pensionaris overhandigd en hij was ontzettend verguld met zo'n prachtig en persoonlijk cadeau! Ik zal zeker vaker kiezen voor Mijnvriendenboekje - voor talloze andere gelegenheden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg enthousiast!

Een mooi aandenken "met een gouden randje" voor mijn vriendinnen en mezelf

Gebruiksvriendelijke website, keuze om met een gegeven vragenlijst te werken maar een persoonlijke lijst kan ook, snelle reactie bij vragen via e-mail, snellere levering dan verwacht (dat is altijd leuk) Bij het selecteren van onze foto's was het soms moeilijk om een groepsfoto mooi in het voorziene vierkante vakje te krijgen. Voor individuele foto's was dit geen probleem.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? wauw!!!

Super mooi boek! Fijn bedrijf

Heel leuk om cadeau te doen! Werd super leuk afgeleverd door jullie!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen zei wat leuk hoe heb je dit booreiland gekregen

Leuk boekje

Leuk persoonlijk cadeau

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Wat een geweldig cadeau!

De klantenservice hielp me snel met het aanpassen van de standaard-vragen die je niet zelf kon wijzigen. De site is overzichtelijk en de mailtjes en herinneringen die je geautomatiseerd kunt versturen, maken het gemakkelijk voor de ‘beheerder’ om zonder al te veel moeite iedereen op tijd mee te krijgen. De beheerder moet wel goed een eindcontrole uitoefenen op foto’s en het ingevulde werk van deelnemers. Sommigen zetten ergens een vraagteken bij ipv een antwoord. Die kun je dan beter verwijderen zodat die vraag bij die persoon komt te vervallen. Het pakketje dat je uiteindelijk thuiskrijgt is zeer verzorgd en vrolijk verpakt om zo cadeau te geven. De ontvangers waren er enorm blij mee, prachtig boek vol herinneringen van vrienden en familie!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? In 1 woord: fantastisch!

Super gebruiksvriendelijk, de kind kan de was doen! Super mooi eindresultaat (boekje)

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Binckhorstlaan 36