Mooie kwaliteit en goede service

Website is gemakkelijk in gebruik. De kwaliteit van het boeketje is goed en was snel bezorgd. Werd enthousiast ontvangen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Een hele leuke, persoonlijke en dierbare herinnering voor het leven!

Top: Prachtig resultaat, super leuk kado, geweldige helpdesk! Tip: Spellingscontrole zou fijn zijn ;).

• Hoe waren de reacties op het boek? Héél enthousiast

Kan niet beter

Het boekje is heel makkelijk te maken en het resultaat is boven verwachting. Service perfect. Levertijd korter dan aangegeven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Allemaal positief.

In een mum van tijd een kwalitatief en leuk vriendenboekje!

Voor het afscheid van onze directeur hebben wij met 100 collega's dit vriendenboekje gemaakt. De site werkt handig, als je zelf geen inspiratie hebt zijn er 'standaard' vragen en suggesties, er zijn verschillend stijlen qua design mogelijk en ook het sturen van een reminder voor alle deelnemers werkt uitstekend! En de uiteindelijke uitvoering is gewéldig! Sommige collega's hadden maar 1 foto (ipv 3 geupload), dit wordt dan automatisch opgevuld door een foto passend bij het thema. Dus geen lege vlakken in het boekje. Het boekje wordt geleverd in een mooie bewaarmap en een leuk canvas tasje. De ontvangster was er enorm blij mee! En de levering was snéller dan verwacht!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen was enorm positief! Zowel de makers als de ontvangster!

Overtreft alle verwachtingen!

Het "anti heimwee" boekje overtreft echt alle verwachtingen! Mooi gedrukt, ingebonden en in een leuke cadeauverpakking. Het samenstellen ervan gaat erg gemakkelijk via het het systeem. Bij vragen is er via de chatfunctie snel iemand te bereiken. Ook na afloop een erg goede service. Wij waren tot onze grote schrik één iemand vergeten uit te nodigen. Geen probleem, toen wij het boekje al in ons bezit hadden hebben we een losse pagina kunnen toevoegen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? enthousiast

GE-WEL-DIG!!!

Wat een ontzettende goed concept! Van begin tot eind is er een super service die bij elke stap ondersteunen en uitleg geeft. Kant en klare teksten(aanpasbaar naar wens) om de deelnemers uit te nodigen, te herinneren en te laten betalen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar lof

Super leuk cadeau!

Heel gemakkelijk een super mooi cadeau klaar! Ik raad het echt aan iedereen aan!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Makkelijk om te maken en prachtig eindresultaat

Het is zeer makkelijk om met een grote groep collega's of vrienden een mooi aandenken voor iemand te maken. Je wordt goed hierin geholpen door mijn vriendenboekje en het eindresultaat is echt super. Voor herhaling vatbaar.

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Superhandige ondersteuning en mooie lay-out

Het programma ondersteunt het proces om ieder uit te nodigen en bij te houden of ieder al iets ingevuld heeft. Zelfs de teksten voor de reminders zijn al voorbereid. Mooie lay-out. Bij mensen die minder tekst hadden, was het toch mooi over de pagina verdeeld!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Top!

Makkelijk samen te stellen, persoonlijk en prachtig eindresultaat

Het maken van het boekje is ontzettend makkelijk. Je hebt fijn inzicht in hoe het ervoor staat en de site is overzichtelijk. Vrienden kunnen makkelijk hun eigen pagina vormgeven en voor je het weet heb je een prachtig boekje. Je kunt zien dat aan de afwerking en de drukking van het boek aandacht is besteed. Ook de verpakking en levering zien er prachtig uit en is ontzettend snel voor zo’n gepersonaliseerd cadeau. Leuke toevoegingen bij de levering en prachtig om weg te geven!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Mega enthousiast!

Mooie herinnering

Nu bezig met het derde boekje. Voor verschillende gelegenheden steeds een waardevolle herinnering. Het boekje wordt mooi afgeleverd. In een mooie kwaliteit en is echt een bewaaritem. Tevens is het makkelijk werken en voor iedereen duidelijk wat te doen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Prachtig boek!

Super makkelijk om mee te werken (neemt veel werk uit handen!) en het resultaat is heel mooi. De levertijd was wel echt langer dan 5 werkdagen, dat was jammer. Ik vind het ook echt heel erg duur. Desalniettemin, was de ontvanger er heel erg blij mee en werd het een super mooi afgewerkt boekje! Je betaalt in mijn beleving echt voor de efficiëntie in voorbereidend werk en kwaliteit. Als het budget ruim is; raad ik dit dus echt aan.

• Hoe waren de reacties op het boek? Grandioos

Zeer gebruiksvriendelijk met een mooi resultaat

Wat een super fijne site. Het kost weinig moeite om een heel mooi boekje te regelen. Aan alles is gedacht en het wordt ook verzorgd opgestuurd. Zeer de moeite waard en een absolute aanrader.

• Hoe waren de reacties op het boek? Louter positief

Makkelijk een persoonlijk en waardevol cadeau regelen!

Er wordt je veel werk uit handen genomen, door veel zaken goed voor te structureren! Doordat ik niet goed naar de levertermijn had gekeken een berichtje gedaan. Kosteloos lag het daarna super snel in de brievenbus.

Mooie herinneringen gebundeld.

Wij hebben het vriendenboekje aan onze moeder gegeven voor haar 60ste verjaardag. Alle vrienden en familie hebben de vragen beantwoord leuke foto's ingestuurd en je kan zelfs met een qr code filmpjes toevoegen. Je kan alles zelf samenstellen en de lay-out kiezen. Ook was het een handig programma zodat je kon zien wie het al hadden ingevuld en wie nog niet. En met 1 druk op de knop stuurde je een herinnering naar alle mensen. We zijn heel tevreden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg positief.

SIMPEL MAAR ZO LEUK!

Simpel omdat het zo gedaan is en alles naar je eigen behoefte! Zo leuk omdat het resultaat zo leuk is en zo snel bij je op de deurmat ligt. Fijn ook om te zien wanneer mensen het ingevuld hebben of dat je nog een reminder moet sturen. Het kado is met veel tranen ontvangen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? TOP!

erg tevreden

makkelijk aan te maken. Iedereen kan zelf pagina invullen. boekje ziet er superleuk uit

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? supergaaf

Echt zo’n fantastisch cadeau en ook nog eens top service

Mijn moeder was zo ongelooflijk dankbaar voor dit cadeau. Echt geweldig om te geven! Ook de service van mijnvriendenboekje.nl is heel goed.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Onvergetelijk persoonlijk cadeau

Nadat ik zelf voor mijn 50e verjaardag een vriendenbokje kreeg, heb ik het ook gemaakt voor mijn broer zijn 50e verjaardag. Geheel naar eigen smaak in te richten en goede ondersteuning qua software om vrienden een reminder te sturen. Bij het toevoegen van foto's vind ik het jammer dat je foto's niet van de ene naar de andere pagina kunt verplaatsen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar lof

Top!!!

Erg gemakkelijk in te vullen voor iedereen, overzichtelijk. Een heel leuk afscheid boekje!!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg enthousiast en positief

Super makkelijk en super leuk

• Hoe waren de reacties op het boek? Super

Een geweldig cadeau.

Supersnelle levering. Het zag er prachtig uit. Onze vriendin was ontroerd toen ze het vriendenboek zag waar haar familie en vrienden in hebben geschreven. Echt een aanrader.

• Service

Wij hebben al meerdere malen met onze vriendengroep gebruikt gemaakt van het Vriendenboekje Babyshower. Ikzelf heb hem ook gekregen! Echt super leuk!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg leuk! Iedereen enthousiast.

Ziet er prima uit, goed werkbaar en genoeg optie's een heel leuk cadeau.

Ik vind het boekje er erg mooi uit zien en het programma is fijn om mee te werken. Er zijn veel optie's wat betreft vragen en de lay-out. Ik zou graag nog de mogelijkheid hebben om meer foto's bij de vragenlijst toe te voegen. Ook zou ik graag zelf een titel voor de voorkant willen kiezen. Tot slot vind ik het wel prijzig maar heb daar ook wel begrip voor. Maar voor sommige gelegenheden is het gewoon te duur.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? De ontvanger vond het geweldig en was er erg blij mee.

Super leuk om te maken en te geven!

Site was makkelijk, zelfs via telefoon goed te doen. Leuke mogelijkheden qua lay-out. Snelle bezorging in mooi doosje en tasje als extraatje! Via mail is de organisatie vriendelijk en behulpzaam. Geven én krijgen is ontzettend leuk!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast ook door de personen die het mee ingevuld hebben!

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag