Dit is een geweldige site

Bedankt voor het mooie boek!!!!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!!!!!!

Mooie herinnering

Eenvoudig samen te stellen en een mooi resultaat.

mooie herinneringen

erg leuk om dit boekje te maken voor een collega die met pensioen is gegaan. Herinneringen vastgelegd in dit boekje wat voor eeuwig gekoesterd wordt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? 2/3 van de genodigde hebben er aan meegewerkt

Tof, persoonlijk cadeau!

Werkt simpel, mailadressen toevoegen, standaard mailtje aanpassen en uitnodigen maar. Eenvoudig foto's toevoegen en een boek kiezen wat past bij de stijl van degene waar je het boek aan geeft. Echt een toffe verrassing bij een speciale gelegenheid.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast, emotioneel en verrast

Ik had iets niet goed gedaan, toen heb ik gebeld en wat een topservice. Vriendelijke mensen en ze hebben het meteen opgelost. Top dankjewel Groetjes Marijke

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Echt zo leuk! Het is echt een top cadeautje om te geven. Mooie herinneringen en wensen, echt geweldig!

Verrassend

Super leuk dit boekje! Weer eens wat anders dan alleen foto's.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ik moet het nog overhandigen maar dat zal vast een verrassing zijn.

Heel origineel en persoonlijk!

Fantastische leuke manier om afscheid te nemen van iemand. Erg origineel!

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg enthousiast

Een super cadeau

Het blijft een leuk cadeautje, super reacties altijd. Service van “ mijn vriendenboekje “ is ook super. Te laat bedacht dat dit weer n leuk cadeau is, binnen 2 dgn heb ik het thuis. Top!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Top!

Fantastisch cadeau, super service!

In no time een super mooi vrienden/receptenboekje voor het 50 jarige huwelijk van mijn ouders gemaakt. Er werd super mee gedacht en zelfs een spoed bestelling was mogelijk, want het was natuurlijk weer allemaal laatste moment. Zeer gebruiksvriendelijk, ook voor oudere mensen. Het is een fantastisch boekje geworden!

Heel goed te doen en super mooi resultaat

Fraai resultaat en leuk om te maken! Enige jammere is dat je bij het invoeren van de ingredienten beperkt bent en als eenmaal ingevoerd niet meer kan wijzigen.

Super leuk om te maken

Op een makkelijke manier met de hele familie een boekje gemaakt. Resultaat verrassend leuk!

• Hoe waren de reacties op het boek? Helemaal blij

Een mooi boekje met leuke herinneringen om te geven

Makkelijk om online in te vullen en foto’s toe te voegen. Nog veel leuker om cadeau te geven. De vriendinnen die ik het heb gegeven, zijn er zo blij mee!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Verrast en heel blij

Fantastic service and Amazing books to cherish as memories

This is now my 4th time ordering a book on behalf of our company for someone who is celebrating a jubilee or retiring. It is a great way to cherish the memories. The team are always helpful with any questions or requirements we have, excellent customer service and satisfaction end to end. Simple and easy to use and would recommend to all

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? They loved it

Super handig en heel mooi resultaat

Veel keuze opties, mooie ontwerpen, veel flexibiliteit, handig jaaroverzicht, leuke extra's bij de verzending (kaart, tasje), leuk verpakt, en een heel leuk verhaal van de ondernemers!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Zeer fijne ervaring! Wij zijn fan!

Ik heb tot nu toe al vijf zijn boekjes gemaakt en de reacties zijn hartverwarmend! Ik wens iedereen zo'n vriendenboek toe!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? M'n mama was in tranen... Ze heeft er dagen in gelezen.

altijd weer heel leuk dat resultaat

gewoon echt ontzettend leuk zo'n boekje, hoe meer zielen meedoen hoe leuker

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? super

Met weinig moeite een prachtig aandenken!

We hebben met een groep van 30 vrienden dit boek gemaakt. Heel weinig moeite en prachtig geworden. Was binnen 5 dagen thuis!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Het is een top boekje geworden

Het boekje is super mooi. Leuk dat er plaatjes ingevoegd zijn wanneer er geen foto is verzonden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg goed

Goede ervaring

Heel mooi boekje, alleen vond ik het jammer dat er per pagina niet wordt omschreven hoeveel eigen foto’s je kunt toevoegen. Waardoor ik per pagina meerdere foto’s had die niet van mezelf waren. Wel mooie foto’s die er in stonden maar had liever meer foto’s van mezelf toegevoegd.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk!

Super goed geregeld en prachtig boekje

Van begin tot eind: duidelijk, eenvoudig en goed inzicht in status invullen van de vragen. Zeer gebruiksvriendelijk. Later nog makkelijk nieuwe mensen toevoegen en herinneringen sturen. Binnen een week na daadwerkelijk bestellen al geleverd. Ziet er netjes uit. Zelfs een vormgever heeft er naar gekeken. Super blij met het resultaat en ook de ontvangers zijn er erg blij mee

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super enthousiast!

Uniek cadeau

Boek is erg makkelijk samen te stellen. De klantenservice is snel en vriendelijk . Helaas was er een foto vervangen door een plaatje van bloemen. Graag had ik dit vooraf geweten zodat ik een andere afbeelding aan had kunnen leveren. Helaas stonden er nog wat spelfouten in. Het was onduidelijk of ik dit zelf had moeten corrigeren.

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Super duidelijk en goede website. Het invullen ging heel gemakkelijk en ook alle standaard mailtjes waren al gemaakt om te versturen. Echt geweldig! Diegene is er er dolblij mee!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Echt geweldig!

Het is een super leuk boekje geworden

Makkelijk in te vullen boekje, het werd ons ook makkelijk omdat er verschillende vragen in konden die al voor bewerkt waren. Alleen zou ik beter aangeven dat als er door een persoon maar 1 foto wordt gebruikt jullie een plaatje toevoegen. Daar hadden wij dan graag een foto willen plaatsen. Maar verder helemaal blij mee!

• Hoe waren de reacties op het boek? Ze krijgt het de 22 dec pas

Een waardevol cadeau

Het vriendenboekje was een daverend succes. De ontvanger heeft er van genoten en het was voor de bijdragers een kleine moeite.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Super gaaf concept!

Ik heb een vriendenboek laten maken voor een 21 dinner van een vriendin, deze viel goed in de smaak! Zo leuk om alle dierbaren in een boek te bundelen en dit door een klik op de knop. Het systeem vond ik dan ook fijn werken, zo hoef je zelf niet contact een bericht te typen of erachteraan. Kortom erg positief over de site!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen was erg enthousiast en hebben het idee opgeschreven om te onthouden!

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag